Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

tema o tsi motorjih

Napisal/-a ggorenc Ne jul 25, 2010 7:46 pm

Lahko kaksen moderator objasni zakaj je bila zaklenjena tema o napakah 1.2tsi motorjev? Resno me zanima, ker ni bilo notri se cisto nic preseravanja.

Lahko na PM
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne jul 25, 2010 8:03 pm

Ker bo samo kreganje in nič drugega.
Prejšnja tema, vemo o kateri se gre... Nov motor požre malo več olja, da se "ulavfa, uteče"... Saj pri nekaterih avtih 10 let stari fiati npr, so imeli na vezni steni veliko rumeno nalepko "glej in dolivaj olje".
Če pa motor ni čisto navaden atmosferec, je pa normalno tudi po tistem "utekanju", da malo več olja žre.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne jul 25, 2010 9:02 pm

Tolko olja kot ga vw pri "utekanju" popije ga noben. Da bom še jaz nekaj povedal.

1.2 TSI 8V ni nič novega, samo kar so obesli turbo na staro mašino in še kakšne manjše bonbončke da dela brez hibno in ni nič zračunan za +300kkm
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a Jerch_ Ne jul 25, 2010 9:14 pm

ggorenc je napisal/-a:Lahko kaksen moderator objasni zakaj je bila zaklenjena tema o napakah 1.2tsi motorjev? Resno me zanima, ker ni bilo notri se cisto nic preseravanja.

Lahko na PM


v temi 1.2TSI je tekla humoristična debata ljudi, ki tega motorja še na daleč niso videli, kamo li da bi ga vozili...
kot bi rekel nek član foruma; delničarji so se zavzeli za svojo firmo.

jst sem ga vozil oz. ga vozim občasno v polotu in me je zelo navdušil. ko bo opravil 100.000 vam javim koliko pije olja in če je že pri kraju motor. do prvega servisa se ni nič dolivalo.
ko pa že o WAG-u govorite vam pa lahko povem, da je 1.9TDI 105km recimo v octaviji 07 pravi požeruh olja. smo ga po 2x dolivali na 15.000km!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a adis Ne jul 25, 2010 10:18 pm

ggorenc je napisal/-a:Lahko kaksen moderator objasni zakaj je bila zaklenjena tema o napakah 1.2tsi motorjev? Resno me zanima, ker ni bilo notri se cisto nic preseravanja.

Lahko na PM


tema je zaklenjena z moje strani zaradi mojih lastnih opazk nekaterih uporabnikov a.com-a ter dokaj neresni in nekonstruktivni debati, ki je potekala že v žaljenje ipd.

Jerch_ je napisal/-a:kot bi rekel nek član foruma; delničarji so se zavzeli za svojo firmo.


tu je interes foruma in kot takem ne bom dovolil preseravanja ter kregarije na podlagi enega samega vozila.
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Ne jul 25, 2010 10:30 pm

Naš 1.8 TSI tudi žre olje, pa kaj potem - raje dam 10 evrov za liter olja pa ga redno kontroliram kot da se vozim s premalo olja :) če pa je problem tistih pet minut za kontrolo potem pa tudi ne vem...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jul 25, 2010 10:39 pm

pskoda je napisal/-a:Tolko olja kot ga vw pri "utekanju" popije ga noben. Da bom še jaz nekaj povedal.

1.2 TSI 8V ni nič novega, samo kar so obesli turbo na staro mašino in še kakšne manjše bonbončke da dela brez hibno in ni nič zračunan za +300kkm

glih zaradi takih se teme zaklepajo, ki bluzijo "u tri krasne" nimajo pa pojma. ali pa če že nekaj vedo, so negativno nastrojeni proti VW-ju...........kako lahko rečeš, da ni nov motor???? Maš informacije iz "prve roke" ali kaj :roll: :?: ............že sam vbrizg je vw/audi izpopolnil do te mere, da zadeva deluje(kar se pri Mitsubishiju in ostalim (Renault IDE...)) ni moglo rečt.......in 300+ tisoč na "mizi" se je vrtelo točno 1000 (tisoč) motorjev, ko so jih odprli, ne da so bili v mejah tolerance, ampak (banalno rečeno) se je po cilindrih honanje videlo.......
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny Po jul 26, 2010 6:10 am

najbolje da se še ta debata zaklene, ker eni spet brez nekih osnov nabijate da to ni res
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po jul 26, 2010 9:45 am

Da tema ne bo čisto off topic:

Še par izkušenj iz prve roke. Pred nekaj meseci je prišel k hiši Golf s tem motorjem za potrebe moje drage, ki se vsak dan vozi iz PO v LJ. Ob nakupu zahteve niso bile pretirano visoke, vseeno pa sva zaradi kilometrine ciljala na TDI. Potem sva preskusila novega 1.6 TDI z 90 konji. Čeprav vozim izključno dizle že skoraj desetletje sem bil močno razočaran. TDI je pod 2.000 RPM klinično mrtev. Zato sva se odločila da preskusiva še 1.2 TSI. Kljub temu, da je srce govorilo da bencinar ne sodi v tak avtomobil sem ga vzel na test za en dan.

Tehnični podatki (pa tudi izkušnje z atmosferci) so mi govorili da bom zopet razočaran. Edina svetla točka pa se je zdel 6 brzinski menjalnik. Po prvih nekaj km sem bil prijetno presenečen. Motor je tudi v spodnjem območju vrtljajev živahen in vleče že od 1.500 RPM. V kabini ni hrupa in tresljajev kot pri TDI. Na AC se pri dobrih 140 km motor vrti s 3.000 RPM, piš vetra pa prelasi motor.

Novo presenečenje sem doživel na poti iz KP v LJ in nazaj. Motor ni športnik, vseeno pa suvereno vleče tudi v Črnokalski klanec in s tempomatom nastavljenim na 150km/h ne opeša. Majhna prostornina motorja in majha turbina se pozna le pri priganjanju čez Planinske ride (stara cesta Logatec - Postojna), saj motorju nad 3.500 RPM začne pojenjati sapa. Preseneti pa lahek motor v nosu in kljub pogonu na sprednja kolesa nos ne sili iz ovinka kot pri dizelsko ganih različicah.

Kar se tiče zanesljivosti. Motorji so povsem novi in v praksi dokaj nepreizkušeni. Najin ima slabih 4.000KM. Poraba olja je zaenkrat neopazna. Je pa kot z vsemi turbo motorji potrebno malce pazljivosti. Zato priporočam pri nakupu doplačilo 50EUR za prikazovalnik plus, saj prikazuje tudi temperaturo olja v motorju. Dokler le ta ne zleze na delovno motorja ne priganjaj, ko zaključiš s tiščanjem pa se da tudi lepo spremljati ohlajanje motorja.

Za konec pa še nekaj o porabi. Ob upoštevanjeu optimalne prestave (prikaže na displayu BC) je poraba lahko smešno majhna. Pri najinem golfu se suče okrog 6,5l/100km. V primeru preganjanja v rdeče polje pa se lahko tudi podvoji.

V osnovi je 1.2 TSI dober vstopen motor, nikakor pa ni dirkalnik. V primerjavi z 1.6 atmosfercem pa je napredoval točno tam kjer je bilo najbolj potrebno - navor v nizkih vrtljajih. Ob primerni uporabi (glej tisti del kjer sem pisal o ogrevanju in ohlajanju motorja) verjamem da tak motor brez večjih stroškov služi mnogo let.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
yani
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: Sr dec 21, 2005 4:13 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a yani Po jul 26, 2010 9:52 am

tristan01 je napisal/-a:Da tema ne bo čisto off topic:

Še par izkušenj iz prve roke...........

LP Tristan01


Evo, to pa je pohvalno napisano :D še več takih postov in izkušenj za nas potencialne kandidate :)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po jul 26, 2010 9:58 am

tristan01 je napisal/-a:Da tema ne bo čisto off topic:

Še par izkušenj iz prve roke. Pred nekaj meseci je prišel k hiši Golf s tem motorjem za potrebe moje drage, ki se vsak dan vozi iz PO v LJ. Ob nakupu zahteve niso bile pretirano visoke, vseeno pa sva zaradi kilometrine ciljala na TDI. Potem sva preskusila novega 1.6 TDI z 90 konji. Čeprav vozim izključno dizle že skoraj desetletje sem bil močno razočaran. TDI je pod 2.000 RPM klinično mrtev. Zato sva se odločila da preskusiva še 1.2 TSI. Kljub temu, da je srce govorilo da bencinar ne sodi v tak avtomobil sem ga vzel na test za en dan.

Tehnični podatki (pa tudi izkušnje z atmosferci) so mi govorili da bom zopet razočaran. Edina svetla točka pa se je zdel 6 brzinski menjalnik. Po prvih nekaj km sem bil prijetno presenečen. Motor je tudi v spodnjem območju vrtljajev živahen in vleče že od 1.500 RPM. V kabini ni hrupa in tresljajev kot pri TDI. Na AC se pri dobrih 140 km motor vrti s 3.000 RPM, piš vetra pa prelasi motor.

Novo presenečenje sem doživel na poti iz KP v LJ in nazaj. Motor ni športnik, vseeno pa suvereno vleče tudi v Črnokalski klanec in s tempomatom nastavljenim na 150km/h ne opeša. Majhna prostornina motorja in majha turbina se pozna le pri priganjanju čez Planinske ride (stara cesta Logatec - Postojna), saj motorju nad 3.500 RPM začne pojenjati sapa. Preseneti pa lahek motor v nosu in kljub pogonu na sprednja kolesa nos ne sili iz ovinka kot pri dizelsko ganih različicah.

Kar se tiče zanesljivosti. Motorji so povsem novi in v praksi dokaj nepreizkušeni. Najin ima slabih 4.000KM. Poraba olja je zaenkrat neopazna. Je pa kot z vsemi turbo motorji potrebno malce pazljivosti. Zato priporočam pri nakupu doplačilo 50EUR za prikazovalnik plus, saj prikazuje tudi temperaturo olja v motorju. Dokler le ta ne zleze na delovno motorja ne priganjaj, ko zaključiš s tiščanjem pa se da tudi lepo spremljati ohlajanje motorja.

Za konec pa še nekaj o porabi. Ob upoštevanjeu optimalne prestave (prikaže na displayu BC) je poraba lahko smešno majhna. Pri najinem golfu se suče okrog 6,5l/100km. V primeru preganjanja v rdeče polje pa se lahko tudi podvoji.

V osnovi je 1.2 TSI dober vstopen motor, nikakor pa ni dirkalnik. V primerjavi z 1.6 atmosfercem pa je napredoval točno tam kjer je bilo najbolj potrebno - navor v nizkih vrtljajih. Ob primerni uporabi (glej tisti del kjer sem pisal o ogrevanju in ohlajanju motorja) verjamem da tak motor brez večjih stroškov služi mnogo let.

LP Tristan01

Končno en pameten post z pametnimi in uporabnimi podatki. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po jul 26, 2010 10:23 am

Preveč resno ste to vse skup zagrabli in zgleda kot bi služili oz bi vam firma plačevala če jih zagovarjate. Mene boli k.... če spije 1d ali pa 2l na 10kkm, če mam 23k eur za avto bom imel pa še tistih par eur-ov za olje
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Po jul 26, 2010 11:33 am

Še nekaj mojih izkušenj, čeprav sem bil le sovoznik. V nizkih vrtljajih presenetlijvo dobro potegne in je izredno poskočen. Vendar je bil v tem primeru s petstopenjskim menjalnikom katastrofa na avtocesti. Preden doseže 140 km/h zaspiš, saj zelo težko pridobiva na hitrosti.
Voznik mi je tudi rekel, da turbina zagrabi preveč agresivno in da kar naenkrat poskoči (verjetno ni navajen na turbinco :D ).
V splošnem je izredno poskočen motor in v varčni vožnji nič kaj požrešen.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po jul 26, 2010 11:46 am

pskoda je napisal/-a:Preveč resno ste to vse skup zagrabli in zgleda kot bi služili oz bi vam firma plačevala če jih zagovarjate. Mene boli k.... če spije 1d ali pa 2l na 10kkm, če mam 23k eur za avto bom imel pa še tistih par eur-ov za olje

še dobr da vsi ne razmišljamo tako.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po jul 26, 2010 12:06 pm

R 26 je napisal/-a:Še nekaj mojih izkušenj, čeprav sem bil le sovoznik. V nizkih vrtljajih presenetlijvo dobro potegne in je izredno poskočen. Vendar je bil v tem primeru s petstopenjskim menjalnikom katastrofa na avtocesti. Preden doseže 140 km/h zaspiš, saj zelo težko pridobiva na hitrosti.
Voznik mi je tudi rekel, da turbina zagrabi preveč agresivno in da kar naenkrat poskoči (verjetno ni navajen na turbinco :D ).
V splošnem je izredno poskočen motor in v varčni vožnji nič kaj požrešen.


To se strinjam s tabo. Če nisi navajen turbo motorja zna kar malce presenetiti. Pri cca 1.800 RPM v prvi in drugi prestavi kar potegne. Ni da bi se kadilo od gum, če pa je v avto še kdo poleg tebe zna izpasti kot da ne znaš speljevati. Zato je to trenutek ko je treba za odtenek popustiti plin in pospeševanje je čisto gladko, vseeno pa živahno. Za tiste ki smo vajeni dizel motorjev je to ravno območje ko želiš prestaviti v višjo prestavo motor pa zdivja in morda to še bolj opazimo.


pskoda je napisal/-a:Preveč resno ste to vse skup zagrabli in zgleda kot bi služili oz bi vam firma plačevala če jih zagovarjate. Mene boli k.... če spije 1d ali pa 2l na 10kkm, če mam 23k eur za avto bom imel pa še tistih par eur-ov za olje


No tako hudo pa spet ne more biti. Sicer pa za 23k EUR? Kolikor vem teče debata o 1.2 TSI vstopnem motorju pri golfu oz sredini ponudbe pri Polu. Torej je dobro opremljenega Pola dosti že okrog 15k EUR, pri golfu pa v akciji dobiš tudi 5 vratno različico s Confortline opremo pod 16k EUR.

Morda sem kaj spregledal, vendar za 23k EUR lahko kupiš že precej večji avtomobil kot sta Polo in Golf.

Pa še dodatek k mojem prvem postu v tej temi. Pri Golfu je me 1.2TSI in 1.6 TDI (90km) razlike v ceni cca 1.000 EUR. Glede na razliko v porabi in nižje stroške servisiranja (beri TSI ne potrebuje olja ki je primerno za TDI motorje in je zato skoraj pol cenejše), ter potencialno manj možnimi okvarami (ni DPF, ni EGR in še kakšne drage pritikline iz dizelskega motorja) je za povprečno zahtevnega voznika izbira jasna. TDI pride v poštev le pri izredno velikem številu prevoženih kilometrov ali pa fiksni ideji o dizlu pri hiši.


LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
sandi33
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: So maj 22, 2010 7:08 pm
Kraj: Maribor

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a sandi33 Pe dec 03, 2010 8:55 pm

Punca ima polota 1.2 tsi in ima po 9 mesecih prevoženih 24.000 km....do sedaj je izredno zadovoljna (in tudi jaz, saj ga občasno uporabljam). Avto je za tako prostorninsko majhen motor izredno poskočen in daje od sebe neprimerljivo več kot prejšnji 1.6, ki je imel enako nazivno moč. Povprečna poraba se suče med 5.8 do 6.3, pri čemer je avto vsakodnevno vožen na relaciji Ce-Kamnik, kar pomeni, da je gre za mešanico mestne, avtocestne in magistralne vožnje...In kar je bistveno, punca kakor tudi sam avta ne voziva varčno niti ekstremno dinamično, torej povsem normalno (po AC večinoma do 150 km/h), kar pomeni, da gre za realno porabo povprečnega voznika. Pri omenjenem motorju je navdušujoče dejstvo predvsem to, da se lahko vozi izredno varčno s 5 l (ob nekoliko pazljivejši vožnji), hkrati pa motor omogoča v primeru potrebe takšno mero moči in navora, da mu tudi 1.6 tdi s 105 km ne more niti približno slediti (poraba je v primeru zelo dinamične vožnje okrog 7.5 l).

Do sedaj težav z motorjem ni bilo, razen zaznanih tresljajev ob vžigu avta, ki so trajali cca. 10 sekund. Na servisu so potem ob prvem servisu naredili nov update motorne elktronike in priporočili tankanje 100 oktanskega goriva na omv in sedaj teh tresljajev resda skoraj več ni. Prv tako mi je prijatelj na servisu na splošno svetoval tankanje na omv, saj so na podlagi izkušenj iz preteklosti z 1.4 tsi motorjem ugotovili, da je pri strankah, ki so tankale večinoma na petrolu, pršlo do rjavenja diz (poudarjam, da je to bilo predvsem v začetku uvedbe tsi motorjev -2006-2008, saj se sedaj te težave več ne pojavljajo, kar je lahko posledica uporabe boljših materialov ali pa boljšega goriva na petrolu).

Glede porabe olja pa je tako....do prvega servisa na 15 kkm sem dotočil 3 dcl olja, od servisa pa do sedaj (24.000) pa čisto nič.

Se pa strinjam s piscem, ki je omenil, da je pričakovana doba takšnih motorjev verjetno res 300+ kkm, saj je treba upoštevati več dejstev:
- motor se vrti na izredno nizkih vrtljajih, saj je možno brez probelemov voziti od 1.500 vrtljajev dalje (prekaša celo sodobne dizle common rail, kateri je pod 2000 vrtljaji povsem mrtev)
- VW je ob predstavitvi golfa 6 jasno nakazal njihovo nadalnjo pospešeno usmeritev v razvoj bencinskih motorjev, saj je zaradi zahtev euro 5 in predvsem bodočih zahtev euro 6 nadaljnja prihodnost dizlov vprašljiva oz. bo postala v celoti neekonomična, saj bo zaradi vgradnje novih čistejših tehnologij nastala še večja razlika v ceni med dizli in bencinci - upoštevaje navedeno si torej vw ne more in ne sme privoščiti spodrsljajev pri razvoju tsi motorjev, saj bi to uničilo sloves vseh motorjev serije tsi, kateri je do sedaj izredno pozitiven;
- olje v tem motorju je specifikacije 5-30W, kar pomeni izredno sposobnost mazanja tako pri nizkih kot visokih temperaturah;
- turbina nima spremenljive geometrije lopatic, kar pomeni preprostejšo izvedbo turbine;
- motor ima zgolj 8 ventilov in eno odmično gred, kar v primerjavi z dizli spet pomeni manj vrtečih se delov....

Sam trenutno vozim golfA V 1.9 tdi 105 km in imam porabo 6 - 6.4 l ob enakem režimu vožnje kot s polotom. Torej je ob predpostavki, da je golf nekoliko težji in je zato poraba kakega pol litra večja kot bi bila s tem motorjem v polu, poraba 1.2 tsi motorja v primerjavi z enako zmogljivim dizlom kvečjemu za dobrega pol litra večja...to pa pomeni, da se dizel ne izplača niti za veliko število narejenih km (punca jih dela dobrih 30 kkm na letzo), saj takšno minimalno razliko v porabi izničiš v manjši nabavni vrednosti bencinca in manjšimi eventuelnimi stroški (zahtevnejša zgradba motorja, več vrtljivih delov ipd.), če pa ob tem upoštevaš še večje udobje (glasnost) in boljše zmogljivosti (pospeški, odzivnost -tudi ob AC hitrostih)), je po mojem mnenju prednost že sedaj gotovo na strani tsi motorjev (to priznam kljub temu, da sam vozim dizla in sem z njim načeloma zadovoljen). Sam bom ob naslednji menjavi avta zelo verjetno kupil avto s tsi motorjem, pri čemer bom v primeru potrebe po resnično čim nižji porabi v avto vgradil plinsko napeljavo (tovarniška garancija ostane -Plineks), pri čemer bom potem v tem primeru za cca. 40 % varčnejši kot katerikoli dizel enakih zmogljivosti (cena vgradnje je okrog 1.600 eur, kar pa je dejansko približek razlike v ceni dizla in bencinca).

Pa še to: dokler so bili pumpe dise dizelski motorji, so tile motorji dali nekaj od sebe (beri odzivnost), odkar pa so pričeli s tehnologijo skupnega voda pa so tile 1.6 tdi motorji prava žalost za voziti, saj moraš konstatno držati vrtljaje nad 2000 za normalno vožnjo (so pa resda bistveno tišji, a kaj to pomaga)....da o praktično vsakem, ki je prvič speljal avto s tem motorjem in mu je crknil zaradi totalne "lenobnosti" v spodnjem režimu delovanja, niti ne govorim. Pri tem se niti 2.0 tdi s 140 km ne odreže kaj bolje (1.4 tsi v različici s 122 km je bistveno bolj odziven)....izjema je le 2.0 tdi s 170 km, ki pa dejansko daje vedeti, da je pod pokrovom motorja takšna konjenica.

Pa lep pozdrav
Velika vrednost rabljenih vozil VW ni naključje - je edini parameter, ki kaže kvaliteto posameznega vozila!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a peroRS Pe dec 03, 2010 9:18 pm

sandi33 je napisal/-a:
Pa še to: dokler so bili pumpe dise dizelski motorji, so tile motorji dali nekaj od sebe (beri odzivnost), odkar pa so pričeli s tehnologijo skupnega voda pa so tile 1.6 tdi motorji prava žalost za voziti, saj moraš konstatno držati vrtljaje nad 2000 za normalno vožnjo (so pa resda bistveno tišji, a kaj to pomaga)....da o praktično vsakem, ki je prvič speljal avto s tem motorjem in mu je crknil zaradi totalne "lenobnosti" v spodnjem režimu delovanja, niti ne govorim. Pri tem se niti 2.0 tdi s 140 km ne odreže kaj bolje (1.4 tsi v različici s 122 km je bistveno bolj odziven)....izjema je le 2.0 tdi s 170 km, ki pa dejansko daje vedeti, da je pod pokrovom motorja takšna konjenica.


Tole ne bi mogel bolje povedat :)
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ALIEn3001 So dec 04, 2010 1:18 am

To je pač splošen problem down-sizinga, o problemih novih TSI se govori že nekaj časa. TBI v Alfi se za vožnjo obnaša super, je zelo nov... Že čakam na poročanja o crkovanju motorja :D
Po mojem je preveč konjev glede na prostornino in glede na to, da je to motor, ki je mišljen za običajno uporabo. Tako za TSI, kot za TBI, kot še za kakšnega drugega.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ~toMmy~ So dec 04, 2010 1:56 am

Tudi če so/bodo težave, je to zaradi slabe zasnove oz. porodnih težav in ne zaradi majhne prostornine. Saj je tudi cel kup atmosfercev in "oversized" motorjev problematičnih. Je pa kot pri vsaki tehnični novosti problem vse večja kompleksnost in s tem toliko več potencialnih okvar. Tako hudih problemov pomoje ne bo, da bi odtehtali lagodnejšo vožnjo in nižje stroške na račun porabe, manjše teže, obrabe gum, nižje cestnine ipd. Pa še lega je boljša na ta račun.

Pač ena od novosti, ki povzroča ogromno skepticizma, čez 10 let bo pa že samoumevna...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Re: tema o tsi motorjih

Napisal/-a ggorenc So dec 04, 2010 6:38 am

"variabilnih" turbin bencinarji se nekaj casa ne bodo imeli, ker so prevelike toplotne obremenitve bencinskih motorjev v primerjavi z dizelskimi. Preizkusajo v novem Porscheju GT3, kolikor vem ampak zaenkrat tole se ni v serijski uporabi.

Drugace pa jaz ugotavljam, da mi je 1.2 TSI motor za vsakodnevno voznjo prenaporen motorcek. Vajen vecjih prostornin motorja, si tukaj prisiljen kar precej delati z rocko menjalnika. Nekomu to ustreza, meni pa po 20 letih izpita in vsakodnevni voznji v prometnih konicah in veliki kolicini km letno predstavlja ze muko. Na sreco ni moj primarni avto :D Pa se butast tempomat ima, kjer moras vsakic posebej resetirati shranjeno hitrost z gumbkom na vrhu rocke. Nepotrebno kompliciranje.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tilzator, tomzzi in 5 gostov