Off: Če bi bil X3 Land Roverjev, bi ga Jeremy Clarkson že imel v garaži

Kot klasični otočan pač ne zmore preživeti BMW-jevega blitzkriega nad britanskimi ikonami v obliki Minija ter RR.
On: Če finance dopuščajo bi gledal faceliftano verzijo z že močnejšim 2.0 motorjem, ki ponuja prepričljivih 177 konjev. Sosed, ki si ga lasti, ne more prehvaliti dodatno še avtomatskega menjalnika. Konec koncev je bil tudi prejšnji 150 konjski dovolj prepričljiv.
Drugače je bil v predfaceliftani verziji kamen spotike revnost izbora notranjih materialov (potrjeno!), ki niso bili na ravni tako dragega (novega!) vozila. Kasneje so to "anomalijo" odpravili. Osebno mi je manjkal dodatek v obliko dvostopenjske avtomatske klimatizacije (kar je konkurenca že poznala), osnovni radijski sprejemnik pa tudi ne ponuja nekih orgazmičnih avdiofilskih doživetij.
V vožnji je avtomobil izjemno suveren, v tem razredu (kompaktni SUV) z najbrž najboljšimi cestnimi performansami (BMW-jev renome je zrcaljen tudi v razredu X), starejšim uporabnikom pa, zanimivo, na trenutke pretrd. Prečne avtocestne neravnine požira dokaj nervozno (tudi kljub osnovnim 17" gumam ter dolgi medosni razdalji), velik plus pa mu pripisujem v neznatnem bočnem nagibanju v ovinkih, zelo poznanim pri kompaktnih SUV. Kljub učinkovitosti X-drive pa seveda ne smemo pričakovati kakšnih izjemnosti zunaj utrjenih terenov.
Na lestvicah zanesljivosti si X3 lasti visoke ocene (več bodo znali povedati uporabniki kakšnih tujih forumov). Četudi gre v večini primerov bolj za urbane legende, pa je / bil močan argument tudi lokacija izdelave modela - Magna v Grazu. Motorizacija z 2.0 d (tako 150, kakor tudi 177 konjska) pa je dovolj varčevalna - porabo je moč spustiti tudi močno pod 8 litri na 100km.
Na našem trgu je večina rabljenih primerkov iz tujine z dvomljivo preteklostjo, katerim dejansko cena konkretno pade. Gledal bi iz izbora BMW Premium Selection, kljub prihodu novega modela letošnjo jesen, pa so cene X3 zelo zabetonirane.