Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Clio (chip tuning) 1.2 Tce ali 1.6 16v GT

Napisal/-a belkaena Ne avg 01, 2010 6:44 pm

Pozdravljeni,

zanima me vaše mnenje o zgornjih dveh motorjih. Recimo, da je cena nekako enaka ob enaki opremi (kar tudi je), GT bolje izgleda, ampak pustimo izgled na strani.

1.2 Tce doseže 101 km pri 5.500 vrtljajih in 145 Nm pri 3.000 vrtljajih, testna poraba 7,6 l.

1.6 16v doseže 128 km pri 6.750 vrtljajih in 155 Nm pri 4.400 vrljajih, testna poraba 10,2 l.

Po obljubah naj bi s čipom 1.2 Tce dosegal 130 konjev in 205 Nm navora pri enaki porabi.


Dilema pa je kaj vzeti. Dejstvo je, da je 1.6 motor verjetno bulletproof proti čipanem 1.2 Tce (majhna prostornina, turbina in zelo navit) in drugo dejstvo je, da bi bila poraba pri 1.2 manjša za recimo dober liter in pol. Ampak... tveganje okvar in visokih izrednih stroškov je verjetno preveliko? Res pa je da Renault trenutno ponuja mislim da kar 4 letno garancijo in okvare v tem primeru nebi bile problem, ker se kupuje nov avtomobil. Pri 1.6 pademo tudi v višji premijski razred pri registraciji, kar pomeni 100 EUR za obvezno zavarovanje na letni ravni več.

Prevozim 20 - 25 kkm letno in sem penzionistični voznik ampak ko potrebujem konje želim da avto spelje. Do sedaj sem vozil Megana II, 1.9 dCi

Torej mnenja, izkušnje (predvidevam da jih bo zeloo malo glede na dejstvo da sta nova motorja) in modre besede,... :)

In hvala že v naprej.

Lp.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a jack86 Ne avg 01, 2010 7:05 pm

No si že dobil modre besed: "kekec" zato ker greš cliota kupovat.
Ignoriraj take modre komentarje.

Jaz bi vzel 1.2 tce (poraba, zavarovanje), kar se tiče čipanja in garancije avtomobila ti pa ne vem povedat kako to skup funkcionira. Kuga pa dizl?
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Ne avg 01, 2010 7:31 pm

Na tvojem mestu bi prav tako razmislil o dizlu; 1.5 DCI 105KM s praktično vso opremo te pride pod 14000€, pa ga lahko še maločipaš, že v osnovi je pa hiter avto.

V kolikor zgolj bencinci pridejo v poštev pa bi sam izbral 1.2 TCE ampak odmisli čipanje.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Ne avg 01, 2010 7:46 pm

Dci 105 ne najdem več v ceniku?

Lp
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Ne avg 01, 2010 7:57 pm

belkaena je napisal/-a:Dci 105 ne najdem več v ceniku?

Lp


Nevem, ampak na avto.netu jih je kar nekaj - novih seveda.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Ne avg 01, 2010 8:10 pm

In ta zadeva 1.5 dci je boljša od obeh bencinarjev, tudi čipirat se ga da brez problema
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Ne avg 01, 2010 8:16 pm

pskoda je napisal/-a:In ta zadeva 1.5 dci je boljša od obeh bencinarjev, tudi čipirat se ga da brez problema


Zadeva je 1.500 EUR dražja.

Lp
 
Uporabniški avatar
Shadez
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: So maj 15, 2010 5:57 pm
Kraj: Lost in stereo

Napisal/-a Shadez Ne avg 01, 2010 8:19 pm

Renaultove 1.5 DCI 105 konjev je zamenjal DCI 1.5 110 konjski zaradi turbo luknje ki so jo imeli 105 konjski pri nižjih obratih. Vsaj tako velja za večje modele.

Lp
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3889
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Ne avg 01, 2010 9:08 pm

1.6 ima verjetno bolj športen zvok, pa bolj približane prestave menjalnika. Pa mogoče bolj športno podvozje, boljši menjalnik....
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne avg 01, 2010 9:57 pm

blinder kar pa njemu nič ne pomeni.. je povedal. če res zelo redko izkoristiš vse konje in večinoma lagano voziš ne vidim nobenega razloga, da nebi čipal! nevem zakaj imate apriori mnenje, da se bo čipan motor kar prej uničil. ker ima sproščene rezerve se bo uničil prej, če se ga bo cigla ganjalo.. če pa se ga redko stisne in je takrat še lepo segret ne vidim razloga za dodatne stroške
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Ne avg 01, 2010 10:57 pm

Blinder je napisal/-a:1.6 ima verjetno bolj športen zvok, pa bolj približane prestave menjalnika. Pa mogoče bolj športno podvozje, boljši menjalnik....

:cry
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne avg 01, 2010 11:40 pm

1.2 Tce naj bi bil dejansko 1.2 16V 75hp motor z gor obešeno turbino. Tak da kaj preveč čipat ni baje fajn. Zgornja meja naj bi bla okoli 130 konjev. Jih je pa K-Tec v angliji že kr nekaj čipal. Aja pa stock ma več kot 100 konjev 8)

http://www.k-tecracing.com/show_product ... d=17&pic=1
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Po avg 02, 2010 11:35 am

Zakaj pa greš na bencinarja, če ni skrivnost ? Ker v tvojem primeru ne vidim smisla tega nakupa, dci s 85KM + čip na 105 KM in to je to! Za penzionistično vožnjo, ter za sem ter tja da kam potegne ko se zagre, obenem pa poraba ne bo presegla 6 l.

Sicer pa med GT in Tce ni razlika samo oblika ! ( GT ima 6 prestav, debelejši volan, boljše sedeže, trše podvozje... ).
Ti pa priporočam da ga greš prej peljat, da ne boš razočaran ;)
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Napisal/-a belkaena Po avg 02, 2010 5:05 pm

Tce Expression oprema ima tudi 6 prestav.

Ob nakupu rabljenega avtomobila bi šel na dizel ob nakupu novega se mi ne izplača oz. me ne gane.

Če že dizel potem 105 + čip, ker 105 konjev to ni to, sem vozil ampak kot pravim 1.500 EUR mi ni za dat, da potem polušam dizla in tresljaje. Pač ne vidim razloga plačati več za manj udobno vožnjo :) Ker pri rabljenih pa ni razlike, kak evro in je dizel smotern.

Lp.
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Po avg 02, 2010 6:41 pm

pskoda je napisal/-a:In ta zadeva 1.5 dci je boljša od obeh bencinarjev, tudi čipirat se ga da brez problema
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po avg 02, 2010 7:37 pm

belkaena je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:In ta zadeva 1.5 dci je boljša od obeh bencinarjev, tudi čipirat se ga da brez problema


Zadeva je 1.500 EUR dražja.

Lp


Pa si tudi pogruntal, ko boš prodajal, da boš več dobil za dizla kot bencinarja?


alesdrolec je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:In ta zadeva 1.5 dci je boljša od obeh bencinarjev, tudi čipirat se ga da brez problema
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Kaj je pa tako smešno?! DCI ima več konjev, da o navoru sploh ne govorim
 
Marcos
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 30, 2005 12:49 pm

Napisal/-a Marcos To avg 03, 2010 9:39 pm

Sicer se nisem odločal med 1.2 TCE, ampak bolj med dizel ali bencin. Na koncu je zmagal 1.6 16V bencinar (Clio GT) z še nekaj dodatnimi opcijami. Naročil sem ga meseca maja, predvidena dobava druga polovica septembra. Predlagam testno vožnjo, da zadevo sprobaš. Zase lahko povem, da ko sem se probal malo peljati sem bil 100%, da ga naročim. Škoda, da ne obstaja 1.4 TCE v tem avtu.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov