Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Fri89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So jun 19, 2010 11:12 pm
Kraj: Novo mesto

Peugeot 206

Napisal/-a Fri89 To avg 10, 2010 7:03 am

Zdravo.
Punca se zanima za nakup takega peugeota in sicer 1.4 dizla letnik 2003 pa me zanima kakšne imate kaj izkušnje s temi avtomobili (napake, plusi, minusi)??
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar To avg 10, 2010 1:14 pm

Jaz ti lahko posredujem mnogo informacij.

Skratka, lastim si ga dve leti, kupil sem ga od prve lastnice z malo prevoženimi kilometri (70000) in s preverljivo zgodovino. Danes je star 8 let, prevoženih ima skoraj 100000 kilometrov, servisi delani na 20.000 kilometrov pri meni in na 10.000 pri prejšnji lastnici.

V vsem času, kar si ga lastim, sem opravil dva redna servisa: en me je prišel 200€, drugi 140€ (pri sp-ju). Menjal sem tudi zadnji izpušni lonec in števec. Skratka, zanemarljiva stroška v dveh letih. Aja, pa občasno mi posveti lučka za airbag - stik pod sedežem..

Kar se tiče porabe, je pri meni (kar dinamična vožnja) po mestu vedno okoli 6l/100km, na AC 5-6l/100km (140-160km/h), na relacijah pa pade krepko pod štirico. Da se tudi z dobrimi 4l/100km, vendar z res umirjeno vožnjo.

Če imaš še kakšno vprašanje, na dan z njim.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael To avg 10, 2010 9:25 pm

Pozdravljena!

Tudi midva s punco sva kupila 7 let starega Peugeota 206 s 89.000 prevoženimi kilometri. Sedaj imava prevoženih 5.000 kilometrov in zaenkrat nisva imela nobenih problemov.

Ko sem se malo informiral po internetu glede avtomobila, nekih groznih problemov avtomobili naj nebi imeli, omenjajo se le težave z elektroniko (danes majo tak z njo probleme vsi avtomobili). Tako, da velja avto na uradnem servisu dat na tester, pa preverit, ali vse deluje kot je treba, pa pregledat vitalne dele avtomobila.

Kar se tiče pa samega avtomobila je pa tako: v osnovi je tale avtomobilček bil verjetno mišljen za mestno in primestno vožnjo - zato je avtocesta med 100 in 110 maximum, kar potegneš iz njega, brez da bi gnal motor za dizla v visoke obrate. Pri okoli 108 na uro ima 2500 obratov. Pri 130 ima krepko čez 3000 obratov, zaradi česar strmno raste poraba goriva in hrup v notranjosti avtomobila - neke hude zvočne izolacije nima. Tam do 100 na uro je motor še odziven toliko, da se da prehitevati na dovolj dolgih ravninah. Podobno je tudi z vožnjo pri hitrostih na 110 - če sem bil z lego pri 110 še zadovoljen, pri 130 ob menjavanju pasov in zaviranju, avtomobilček ni več dajal tistega ziher občutka. Pri nižjih hitrostih je seveda slika drugačna: avto daje dosti bolj siguren občutek, tudi pri močnih zaviranjih ABS dobro deluje in ni opaziti kakšnega zanašanja ali česa podobnega. Avto je pregleden, stole pa se da nastaviti tako, da tudi 400 kilometrska pot ni noben problem. Ko smo že pri udobju: zaradi mehkega podvozja tudi pri 2.6 pritiska v gumah avta lepo pobira luknje in neravnine, vendar pa je treba vozit res avtomobilu primerno - avto ni za polaganje ovinkov. Na grobo odpeljani ostri ovinki se končajo z močnim odnašanjem zadnjega, v normalnih hitro odpeljanih ovinkih pa avto lepo sporoča, da enostavno ni narejen zato - precejšnje nagibanje in ali siljenje nosa ali zadnjega konca iz ovinka. Slednje je bil posebej izrazito prve kilometre po nakupu, ko je imel avto še prve 7 let stare letne pnevmatike - ko sva dala gor nove se je stvar občutno izboljašala, vendar dejstva ostajajo - pretiravanja in dinamična vožnja niso za ta avto. Svojevrsten dosežek francozov pa je menjalnik... za katerega samo čakam, kdaj mi bo v roki vstal. Ne samo da lahko pozabiš na hitro prestavljanje, ampak je včasih kakšno prestavo problem zadet, saj imaš ves čas občutek, da je palca zapiknjena v margarino. Se pa zato avto odkupi z nizko porabo goriva, kot je omenil že antiznačkar - če voziš motorju in vozilu primerno, je poraba na relacije okoli 4.3 l / 100 km (s klimo) ter po mestu okoli 5 litrov ter brez izrednih stroškov ima poceni vzdrževanjem in zavarovanjem vozila - npr. gume 175/65/R14 Michelin Energy Saver stanejo borih 200 €, 205/55/R16 pa že 320 €. Drag kot žafran je edino filter goriva - 50 ali 60 €.

Skratka punca je z avtomobilom zadovoljna, kljub temu, da se vsakodnevno vozi in Celja / Novega mesta v Ljubljanu s 110 na uro. Če iščeta avtomobil, ki ima poceni vzdrževanje, nizko porabo goriva in po pregledu pokaže, da je z avtom vse uredu ter je bil redno servisiran, bi vama znal dobro služit - ob pogoju, da je pogoj vožnja in neka osnovna raven varnosti, ravno užitka in dinamične vožnje pa od tega avtomobila ne moreš pričakovati. Če vaju še kaj zanima, samo vprašanjta.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov