Napisal/-a chan Če avg 12, 2010 7:17 am
Najbolj plastičen prikaz (ki velja skorajda pri večini znamk) ter za lažje razumevanje pomena "testni / službeni / nadomestni avto:
* testni avtomobili, katere namenja predvsem uvoznik promociji oziroma novinarskim testiranjem. V "prostem" času so v uporabi uslužbencem.
* testni / službeni avtomobili s strani trgovcev, ki so prvenstveno namenjeni potencialnim strankam, da jih testirajo. Drugače so v uporabi prodajalcem (ali pa celo stojijo pred saloni). Boljše modele si namenijo uslužbenci, ki so višje na hierarhični lestvici podjetja ter posledično plačujejo višjo boniteto.
* nadomestni avtomobili so prvenstveno namenjeni servisom, ki so namenjeni strankam, ki puščajo avtomobil na servisu dlje časa. Napotek: če je popravilo v garancijskem obdobju in traja več kot 3 ure, ima stranka pravico do brezplačne uporabe nadomestnega vozila.
Sam NE priporočam nakupa nobenega avtomobila izmed vseh naštetih kategorij! Prbvenstveno, ker se na vozila NE pazi, pa naj bo trgovec še tako prepričljiv - oskubljena floskula vsakega trgovca je, da je vozil avto samo šef (pozabi pa dodati, da še celotna njegova žlahta!).
Postavite se v kožo povprečnega trgovca / uslužbenca ter njegov odnos do "tuje" lastnine - nihče me ne bo prepričal, da je avto vožen, kot da je njegov (razen kakšne izjeme lastnikov salonov). O novinarjih in njihovih vožnjah ne bi razpredal, testne vožnje potencialnih strank tudi marsikdo pozna, kljub trgovčevi prisotnosti (teranje hladnega motorja, 100 različnih stilov vožnje, ipd...). Servisi pa, roko na srce, tudi niso humanitarne organizacije, da bodo pred izdajo takšnega avtomobila zamenjali vse potencialno iztrošene sklope.
Ko na koncu preračunaš "mikavni" popust testnega vozila, ugotoviš, da je razlika z novim minorna (še posebej sedaj v času slabih prodajnih rezultatov). Testna vozila, ki so večinoma zelo bogato opremljena, prepričujejo stranke z obilico dodatne opreme, katere stranka nikoli ne bi sama naročila ter je kasneje tudi ne rabi!