scuba je napisal/-a:Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)
tristan01 je napisal/-a:scuba je napisal/-a:Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)
Pred nekaj leti sem si lastil en takšen primerek kot ga kupuješ. Klime so redke kot diamanti v teh avtomobilih, še posebej če je platnena streha. Sam sem imel slabotnejši motor (1.2 8V). Za vsakodnevno uporabo je motorček dovolj močan, v notranjosti pa je presenetljivo veliko prostora. Seveda moraš v zakup vzeti relativno skopo oblazinjenje notranjosti. Osebno bi poiskal takšnega ki ima električni paket (stekla, ogledala, centralno zaklepanje). Pri nakupu bodi pozoren predvsem na stanje karoserije. Razni zaleteni primerki naj že v štartu odpadejo. Prav tako se izogibaj primerkov, ki so prani v avtomatskih pralnicah. Razlog se skriva v platneni strehi. Platno je sicer debedlejše kot pri večini klasičnih kabrioletov, kljub vsemu pa je to še vedno le platno. Krtače v večini pralnic s časoma poškodujejo platno in le to začne puščat. Kar se tiče karamboliranih primerkov lahko zaradi tega pušča streha.
Najlažje preveriš stanje strehe tako da avtomobil odpelješ v prvo samopostrežno pralnico in ga od daleč opereš z wapom. Če se v notranjosti ne pojavijo kakšne večje količine vlage je streha dobra. Ker je notranjost oblečena v blago lahko pričakuješ da je konec sezone potrebno avtomobil globinsko očistiti (prah se rad nabere v sedežih). Razni madeži od vlage na sedežih so tudi dober indikator stanja strehe. Lahko se zgodi da streha slabo tesni pri zapenjalni kljuki, kar pa se da preprosto rešiti s podlaganje zatiča (da bolje stisne streho ob okvir). Tudi pozimi je avtomobil presenetljivo topel (debela izolacija v strehi).
Z mehanskega vidika nebi smelo biti posebnih težav. Motor je zelo vzdržljiv, malce olja v zračnem filtru pa običajno, če voziš dinamično. Ob nakupu preveri le stanje zavor, tudi zavornih cevi, saj znajo biti pri starem avtomobilu dotrajane.
Pri opremi bodi pozoren. Do cca leta 2000 so bili airbagi zelo redki, večinoma le pri uvoženih primerkih (še posebej če ima 2 airbaga). Po faceliftu pa je vsaj voznikov postal serijski.
LP Tristan01
WMB je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:scuba je napisal/-a:Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)
Pred nekaj leti sem si lastil en takšen primerek kot ga kupuješ. Klime so redke kot diamanti v teh avtomobilih, še posebej če je platnena streha. Sam sem imel slabotnejši motor (1.2 8V). Za vsakodnevno uporabo je motorček dovolj močan, v notranjosti pa je presenetljivo veliko prostora. Seveda moraš v zakup vzeti relativno skopo oblazinjenje notranjosti. Osebno bi poiskal takšnega ki ima električni paket (stekla, ogledala, centralno zaklepanje). Pri nakupu bodi pozoren predvsem na stanje karoserije. Razni zaleteni primerki naj že v štartu odpadejo. Prav tako se izogibaj primerkov, ki so prani v avtomatskih pralnicah. Razlog se skriva v platneni strehi. Platno je sicer debedlejše kot pri večini klasičnih kabrioletov, kljub vsemu pa je to še vedno le platno. Krtače v večini pralnic s časoma poškodujejo platno in le to začne puščat. Kar se tiče karamboliranih primerkov lahko zaradi tega pušča streha.
Najlažje preveriš stanje strehe tako da avtomobil odpelješ v prvo samopostrežno pralnico in ga od daleč opereš z wapom. Če se v notranjosti ne pojavijo kakšne večje količine vlage je streha dobra. Ker je notranjost oblečena v blago lahko pričakuješ da je konec sezone potrebno avtomobil globinsko očistiti (prah se rad nabere v sedežih). Razni madeži od vlage na sedežih so tudi dober indikator stanja strehe. Lahko se zgodi da streha slabo tesni pri zapenjalni kljuki, kar pa se da preprosto rešiti s podlaganje zatiča (da bolje stisne streho ob okvir). Tudi pozimi je avtomobil presenetljivo topel (debela izolacija v strehi).
Z mehanskega vidika nebi smelo biti posebnih težav. Motor je zelo vzdržljiv, malce olja v zračnem filtru pa običajno, če voziš dinamično. Ob nakupu preveri le stanje zavor, tudi zavornih cevi, saj znajo biti pri starem avtomobilu dotrajane.
Pri opremi bodi pozoren. Do cca leta 2000 so bili airbagi zelo redki, večinoma le pri uvoženih primerkih (še posebej če ima 2 airbaga). Po faceliftu pa je vsaj voznikov postal serijski.
LP Tristan01
Malo bi te še popravil, airbagi so redki pri modelih do leta 1998...1998/2 in mlajši pa imajo vsaj 1 x airbag oziroma 2., se pravi se dogaja ta oprema po faceliftu.
tristan01 je napisal/-a:
Hvala za popravek. Po mojem spominu se je facelift končal okrog leta 2000. Se pa spomnim da je bil vmes en letnik, ko so po cesti vozili modeli nekaj vmes. Nekatere malenkosti so že bile faceliftane, nekatere pa še ne. Kolikor se spomnim pa so leta 2000 dobili smerokaze v luči, gladko steklo žarometa in drugačne odbijače, druge barvne kombinacije v notranjosti in kot najbolj opauzno spremembo povsem drugačno armaturko s pokritim predalom pred sopotnikom.
LP Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov