Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Nakup Twinga

Napisal/-a scuba To avg 24, 2010 10:42 pm

Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 To avg 24, 2010 11:26 pm

ne vem, ali ima twingo kaj drugačen motor od clia, ampak 1,2 16V ni problematičen. Ga mamo doma, pa nismo še imeli problema z motorjem (so bli pa zaradi tega problemi z vsem ostalim)
Twingo 1,2 8V 60KM (upam da sem zadel) pa tudi zaenkrat ni problemov, razen ohišja od filtra zraka, ki je tako spacan skupaj da je joj.
Za ostalo pa naj drugi povedo.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Nakup Twinga

Napisal/-a tristan01 Sr avg 25, 2010 4:43 am

scuba je napisal/-a:Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)


Pred nekaj leti sem si lastil en takšen primerek kot ga kupuješ. Klime so redke kot diamanti v teh avtomobilih, še posebej če je platnena streha. Sam sem imel slabotnejši motor (1.2 8V). Za vsakodnevno uporabo je motorček dovolj močan, v notranjosti pa je presenetljivo veliko prostora. Seveda moraš v zakup vzeti relativno skopo oblazinjenje notranjosti. Osebno bi poiskal takšnega ki ima električni paket (stekla, ogledala, centralno zaklepanje). Pri nakupu bodi pozoren predvsem na stanje karoserije. Razni zaleteni primerki naj že v štartu odpadejo. Prav tako se izogibaj primerkov, ki so prani v avtomatskih pralnicah. Razlog se skriva v platneni strehi. Platno je sicer debedlejše kot pri večini klasičnih kabrioletov, kljub vsemu pa je to še vedno le platno. Krtače v večini pralnic s časoma poškodujejo platno in le to začne puščat. Kar se tiče karamboliranih primerkov lahko zaradi tega pušča streha.

Najlažje preveriš stanje strehe tako da avtomobil odpelješ v prvo samopostrežno pralnico in ga od daleč opereš z wapom. Če se v notranjosti ne pojavijo kakšne večje količine vlage je streha dobra. Ker je notranjost oblečena v blago lahko pričakuješ da je konec sezone potrebno avtomobil globinsko očistiti (prah se rad nabere v sedežih). Razni madeži od vlage na sedežih so tudi dober indikator stanja strehe. Lahko se zgodi da streha slabo tesni pri zapenjalni kljuki, kar pa se da preprosto rešiti s podlaganje zatiča (da bolje stisne streho ob okvir). Tudi pozimi je avtomobil presenetljivo topel (debela izolacija v strehi).

Z mehanskega vidika nebi smelo biti posebnih težav. Motor je zelo vzdržljiv, malce olja v zračnem filtru pa običajno, če voziš dinamično. Ob nakupu preveri le stanje zavor, tudi zavornih cevi, saj znajo biti pri starem avtomobilu dotrajane.

Pri opremi bodi pozoren. Do cca leta 2000 so bili airbagi zelo redki, večinoma le pri uvoženih primerkih (še posebej če ima 2 airbaga). Po faceliftu pa je vsaj voznikov postal serijski.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Nakup Twinga

Napisal/-a WMB Sr avg 25, 2010 11:55 am

tristan01 je napisal/-a:
scuba je napisal/-a:Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)


Pred nekaj leti sem si lastil en takšen primerek kot ga kupuješ. Klime so redke kot diamanti v teh avtomobilih, še posebej če je platnena streha. Sam sem imel slabotnejši motor (1.2 8V). Za vsakodnevno uporabo je motorček dovolj močan, v notranjosti pa je presenetljivo veliko prostora. Seveda moraš v zakup vzeti relativno skopo oblazinjenje notranjosti. Osebno bi poiskal takšnega ki ima električni paket (stekla, ogledala, centralno zaklepanje). Pri nakupu bodi pozoren predvsem na stanje karoserije. Razni zaleteni primerki naj že v štartu odpadejo. Prav tako se izogibaj primerkov, ki so prani v avtomatskih pralnicah. Razlog se skriva v platneni strehi. Platno je sicer debedlejše kot pri večini klasičnih kabrioletov, kljub vsemu pa je to še vedno le platno. Krtače v večini pralnic s časoma poškodujejo platno in le to začne puščat. Kar se tiče karamboliranih primerkov lahko zaradi tega pušča streha.

Najlažje preveriš stanje strehe tako da avtomobil odpelješ v prvo samopostrežno pralnico in ga od daleč opereš z wapom. Če se v notranjosti ne pojavijo kakšne večje količine vlage je streha dobra. Ker je notranjost oblečena v blago lahko pričakuješ da je konec sezone potrebno avtomobil globinsko očistiti (prah se rad nabere v sedežih). Razni madeži od vlage na sedežih so tudi dober indikator stanja strehe. Lahko se zgodi da streha slabo tesni pri zapenjalni kljuki, kar pa se da preprosto rešiti s podlaganje zatiča (da bolje stisne streho ob okvir). Tudi pozimi je avtomobil presenetljivo topel (debela izolacija v strehi).

Z mehanskega vidika nebi smelo biti posebnih težav. Motor je zelo vzdržljiv, malce olja v zračnem filtru pa običajno, če voziš dinamično. Ob nakupu preveri le stanje zavor, tudi zavornih cevi, saj znajo biti pri starem avtomobilu dotrajane.

Pri opremi bodi pozoren. Do cca leta 2000 so bili airbagi zelo redki, večinoma le pri uvoženih primerkih (še posebej če ima 2 airbaga). Po faceliftu pa je vsaj voznikov postal serijski.

LP Tristan01


Malo bi te še popravil, airbagi so redki pri modelih do leta 1998...1998/2 in mlajši pa imajo vsaj 1 x airbag oziroma 2., se pravi se dogaja ta oprema po faceliftu.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Nakup Twinga

Napisal/-a tristan01 Sr avg 25, 2010 12:09 pm

WMB je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
scuba je napisal/-a:Kupujem twingota pa me zanma na kaj moram paziti katere napake so pogoste, zagret sem za avto s platneno streho. Za avto bi dal do 2500 € . Ali s platneno ima tudi klimo? Rajši sem da ima manj konjev,(ne 1.2 16 V baje da so problematični)


Pred nekaj leti sem si lastil en takšen primerek kot ga kupuješ. Klime so redke kot diamanti v teh avtomobilih, še posebej če je platnena streha. Sam sem imel slabotnejši motor (1.2 8V). Za vsakodnevno uporabo je motorček dovolj močan, v notranjosti pa je presenetljivo veliko prostora. Seveda moraš v zakup vzeti relativno skopo oblazinjenje notranjosti. Osebno bi poiskal takšnega ki ima električni paket (stekla, ogledala, centralno zaklepanje). Pri nakupu bodi pozoren predvsem na stanje karoserije. Razni zaleteni primerki naj že v štartu odpadejo. Prav tako se izogibaj primerkov, ki so prani v avtomatskih pralnicah. Razlog se skriva v platneni strehi. Platno je sicer debedlejše kot pri večini klasičnih kabrioletov, kljub vsemu pa je to še vedno le platno. Krtače v večini pralnic s časoma poškodujejo platno in le to začne puščat. Kar se tiče karamboliranih primerkov lahko zaradi tega pušča streha.

Najlažje preveriš stanje strehe tako da avtomobil odpelješ v prvo samopostrežno pralnico in ga od daleč opereš z wapom. Če se v notranjosti ne pojavijo kakšne večje količine vlage je streha dobra. Ker je notranjost oblečena v blago lahko pričakuješ da je konec sezone potrebno avtomobil globinsko očistiti (prah se rad nabere v sedežih). Razni madeži od vlage na sedežih so tudi dober indikator stanja strehe. Lahko se zgodi da streha slabo tesni pri zapenjalni kljuki, kar pa se da preprosto rešiti s podlaganje zatiča (da bolje stisne streho ob okvir). Tudi pozimi je avtomobil presenetljivo topel (debela izolacija v strehi).

Z mehanskega vidika nebi smelo biti posebnih težav. Motor je zelo vzdržljiv, malce olja v zračnem filtru pa običajno, če voziš dinamično. Ob nakupu preveri le stanje zavor, tudi zavornih cevi, saj znajo biti pri starem avtomobilu dotrajane.

Pri opremi bodi pozoren. Do cca leta 2000 so bili airbagi zelo redki, večinoma le pri uvoženih primerkih (še posebej če ima 2 airbaga). Po faceliftu pa je vsaj voznikov postal serijski.

LP Tristan01


Malo bi te še popravil, airbagi so redki pri modelih do leta 1998...1998/2 in mlajši pa imajo vsaj 1 x airbag oziroma 2., se pravi se dogaja ta oprema po faceliftu.


Hvala za popravek. Po mojem spominu se je facelift končal okrog leta 2000. Se pa spomnim da je bil vmes en letnik, ko so po cesti vozili modeli nekaj vmes. Nekatere malenkosti so že bile faceliftane, nekatere pa še ne. Kolikor se spomnim pa so leta 2000 dobili smerokaze v luči, gladko steklo žarometa in drugačne odbijače, druge barvne kombinacije v notranjosti in kot najbolj opauzno spremembo povsem drugačno armaturko s pokritim predalom pred sopotnikom.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Re: Nakup Twinga

Napisal/-a Antiznačkar Sr avg 25, 2010 12:48 pm

tristan01 je napisal/-a:

Hvala za popravek. Po mojem spominu se je facelift končal okrog leta 2000. Se pa spomnim da je bil vmes en letnik, ko so po cesti vozili modeli nekaj vmes. Nekatere malenkosti so že bile faceliftane, nekatere pa še ne. Kolikor se spomnim pa so leta 2000 dobili smerokaze v luči, gladko steklo žarometa in drugačne odbijače, druge barvne kombinacije v notranjosti in kot najbolj opauzno spremembo povsem drugačno armaturko s pokritim predalom pred sopotnikom.

LP Tristan01


Prosojno ;)
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Sr avg 25, 2010 2:59 pm

Naj bi bil slabši z navadnim uplinjačem oni malo močnejši pa z elektronskim šele nato pride oni 75 konjski ki je 16 V ali to drži? Kakšna so pa olja kaka je poraba olja in tudi benzina , na koliko se pa delajo servisi?
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Sr avg 25, 2010 3:11 pm

Mogoče se motim, zasledim večinoma 60 in 75 konjskega, sta samo dva motorja?
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Sr avg 25, 2010 3:54 pm

scuba je napisal/-a:Mogoče se motim, zasledim večinoma 60 in 75 konjskega, sta samo dva motorja?


Ja.
 
udd
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne jul 18, 2010 7:20 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a udd Sr avg 25, 2010 4:47 pm

Mi imamo doma letnik 2004 158.000 km dela brez problema le redni servisi mašina pa je 1.2 60KM.Olja ne požre nič menjam pa ga na 15.000 ali enkrat letno.Z enim tankom naredim približno 600KM.
mmnn
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr avg 25, 2010 4:58 pm

2500€ za enga najcenejših avtov, ki je prišel ven leta 1993 :roll:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov