Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

porsche 944

Napisal/-a xalfist Če sep 16, 2010 8:30 pm

ker ni posebej teme za oldtajmerje bom kr tukaj povprašal. no ker imam željo da bi si sam uredil nek avto in ko sem začel malo brskat po starodobnikih sem gledal alfo, bmw pa opel kadet c coupe, mercedes 190, sl, pa še ker so mi všeč, sem opazil porsche 944 ki mi je zelo všeč, motor 2.5 letnik nad 85. pa me zanima če je že kdo imel posla z porscheji kako je z deli , vrjetno se jih v slo bol težko dobi? in pa vrjetno napram oplom in bmw ki jih je dost dost dražji? zanimajo me vaša mnenja keri imate iskušnje na tem področju in ste dejansko kdaj prenavljali tak avto
avto bom dejankso nabavil v roku enega leta v ali prej vse stvar določenih stvari. avto bi ostal kar se da original oz čist original edin ene lepe felne, ali pa še kak spredji podaljšek, imam v mislih podobo oz hočem da bo izgledal tako kot ta v linku

Slika
Zadnjič spremenil xalfist, dne Sr sep 29, 2010 10:07 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Če sep 16, 2010 9:03 pm

Pozdravljen!

Sam se si lastil Porscheja 944 3 leta, letnik 1986 (se pravi že nova armaturka) 2.5 164 konjev in ti lahko povem, da sem bil z avtom maximalnon zadovoljen. Imel je električna ogledala, sedeže, šibedah... ni bilo klime ampak sem potrpel :)
Glede rezervnih delov, ki sem jih naročeval na angleški strani :http://www.porscheshop.co.uk/ tam dobiš marsikaj tudi tuning dele... in v 2-3 dneh dobiš po pošti...to ti priporočam. Vse kar boš kupil tukaj pri nas v Sloveniji (dobiš lahko vse) pri Porscheju te bo drago stalo :roll:

Kupil sem ga malo zanemarjenega za 1500 €, vanj vložil kakšnega tisočaka in pol ( kleparska, ličarska dela, čiščenje notranjosti, sprednji sedeži v v usnje in par malenkosti) in ga nato prodal za dobrih 6000 € :) seveda dobremu kupcu, ki bo z njim ravnal tako kot je treba....

Prodal sem ga zato, ker sem si zaželel Boxsterja :D
V glavnem avto je špica in je v glavnem nekvarljiv 8)
Če imaš še kakšno vprašanje sem na voljo...
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Če sep 16, 2010 9:20 pm

sam bi ga obdržal ker mi je zlo lep avto. tuning oz styling nebi edin tak podaljšek spredaj kot ima ta črn pa felne ostalo ostane enako saj bi ga reg kot starodobnika.
zanima me rekel si da je nekvarljiv potem so stroški servisiranja oz vzdrževanja znosni, kaj se je tebi pokvarlo če je je kaj? kakšna je vožnja z njim npr po mestu, relacije, skozi ovinke? in pa poraba vsaj približna? kje si avto nabavil v slo al tujina?
aja še to kak je kaj z rjo pri teh avtih.

koristna spletna stran sem že najdo ta sprednji podaljšek sam pride 250€, ko nabavim avto pride to najprej gor in feln ter komplet čiščenje. če bom pa kupo avto v slabšem stanju pa ga mogoče zarstavim in obnovim bom še vido.
Zadnjič spremenil xalfist, dne Če sep 16, 2010 9:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Če sep 16, 2010 10:08 pm

Jaz sem preko vez dobil certifikat starodobnika tako da je registracija minimalna...
Če ga boš vzel in zrihtal ga naj bo čimbolj v originalnem stanju ( se prav brez kasnih neumnih dodatkov) ker potem tudi avtomobil ohranja vrednost...
kar se tiče samega motorja lahko rečem po angleško bullet proof...edino kar sem moral popraviti je električni šibedah, ki se ni odpiral, na voznikovi strani novi stikali za pomik šip...napaka je edina ker pozimi zadnjo šipo slabo greje...tu nimaš kaj narediti...
Avto se z dobrimi gumami po ovinkih pelje bolje kot kakšen sodobni Hot Hatch...ima razmerje 50-50...se pravi motor spredaj ..tank in menjalnik zadaj.
Povpračna poraba je bila tam od 10 do 12 litrov 95 oktanskega bencina...
Avto sem nabavil v Sloveniji...mestna vožnja je u redu samo sklopka je malo trda in s eje treba navadit :)
Avto je v tovarniškem stanju pocinkan in ne rjavi...če je bil kje karamboliran( in vejremi da jih je večina bilo)...tam je malo panike...moraš poskrbet da je kleparsko delo dobro narejeno...

Še en nasvet: ko boš kupoval avto..dvigni tepihe in še prevleke...in poglej če je vlažno kaj... če je..stran od avta 8) :x
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Pe sep 17, 2010 12:03 am

dav911 je napisal/-a:Jaz sem preko vez dobil certifikat starodobnika tako da je registracija minimalna...
Če ga boš vzel in zrihtal ga naj bo čimbolj v originalnem stanju ( se prav brez kasnih neumnih dodatkov) ker potem tudi avtomobil ohranja vrednost...
kar se tiče samega motorja lahko rečem po angleško bullet proof...edino kar sem moral popraviti je električni šibedah, ki se ni odpiral, na voznikovi strani novi stikali za pomik šip...napaka je edina ker pozimi zadnjo šipo slabo greje...tu nimaš kaj narediti...
Avto se z dobrimi gumami po ovinkih pelje bolje kot kakšen sodobni Hot Hatch...ima razmerje 50-50...se pravi motor spredaj ..tank in menjalnik zadaj.
Povpračna poraba je bila tam od 10 do 12 litrov 95 oktanskega bencina...
Avto sem nabavil v Sloveniji...mestna vožnja je u redu samo sklopka je malo trda in s eje treba navadit :)
Avto je v tovarniškem stanju pocinkan in ne rjavi...če je bil kje karamboliran( in vejremi da jih je večina bilo)...tam je malo panike...moraš poskrbet da je kleparsko delo dobro narejeno...

Še en nasvet: ko boš kupoval avto..dvigni tepihe in še prevleke...in poglej če je vlažno kaj... če je..stran od avta 8) :x



avto bi bil serijski oz original edin tale sprednji podeljšek bi dal gor tak kot ga ima ta črn ko sem dal fotko ker original tega nima, pa felne ostalo ostane enako kaj se zunanjosti tiče za notranjost pa še nevem
kater model 944 pa si imel , sem malo brskal po netu pa sem opazil pa do bili 994 pa 944s pa 994s2. zaj nevem točno razlika ,ena v armaturki pa pri zunanjosti spredaj pri lučeh in zadnih lučeh če se ne motim ostalo dokaj podobno, in v motorjih koliko sem zasledil. ta črn ki sem ga prilimal mislim da je ta novejši model vsaj zdi se mi po sprednjih lučeh.aja pa omenil si da morem pogledat pod prepražnike? kaj a mogoče rade puščajo tesnila na vratih ali kaj podobnega?

tako da za starodobnika pomoje nebi bilo težav pač 25let mora imet ali kolk že pa original, tak da cerfitikat bi si že zrihto
 
dav911
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne mar 02, 2008 12:39 pm

Napisal/-a dav911 Pe sep 17, 2010 7:00 am

Imel sem verzijo 944 Lux: 2.5 L 164 konjev...
Imaš potem še verzijo S2: 211 konjev in motor povečan na 3.0 litra
Turbo: 250 konjev...tak kot na sliki 3.0 motor
Turbo in S2 (ki je bil med zadnjimi verzijami tega avtomobila in najboljša izvedba)... imata tak sprednji odbijač in meglenke...
bile so potem še izvedenke Turbo S in Cup edition...teh ne boš dobil pod 25k €
armatukra je od leta 1985 ovalna in ne taka od Porscheja 924...

moj avto je imel šibedah in je puščal zaradi tega pri tesnilih... :roll: sicer ne veliko...vendar ravno tolilko da je bil zadnji tepih vlažen :x
Vsak avto je ql...no skoraj :)
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany Pe sep 17, 2010 9:21 am

Ded evo eno za pogledat:

prvi del:
http://www.streetfire.net/video/wheeler ... 683243.htm

drugi del:
http://www.streetfire.net/video/wheeler ... 683244.htm

drugace pa podpiram to idejo, dele pa ce so v slo predragi pa imas se vedno ebay pa dobis vse kaj ces.

lp
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Pe sep 17, 2010 12:20 pm

RpDany je napisal/-a:Ded evo eno za pogledat:

prvi del:
http://www.streetfire.net/video/wheeler ... 683243.htm

drugi del:
http://www.streetfire.net/video/wheeler ... 683244.htm

drugace pa podpiram to idejo, dele pa ce so v slo predragi pa imas se vedno ebay pa dobis vse kaj ces.

lp


mislim mi bereš. ker seveda redno spremljam discovery in pa wheeler dealers oz vse oddaje o avtih, sem se spomno da sta ima v delu tut porschea če ne celo dva sam nisem vedo ker model in sem hotel it danes gledat na youtube.
ja vem ja. ko nabavim avto se priporočam boma kaj skup zamenjala, popravla, izboljšala .... hehe

dav911 je napisal/-a:Imel sem verzijo 944 Lux: 2.5 L 164 konjev...
Imaš potem še verzijo S2: 211 konjev in motor povečan na 3.0 litra
Turbo: 250 konjev...tak kot na sliki 3.0 motor
Turbo in S2 (ki je bil med zadnjimi verzijami tega avtomobila in najboljša izvedba)... imata tak sprednji odbijač in meglenke...
bile so potem še izvedenke Turbo S in Cup edition...teh ne boš dobil pod 25k €
armatukra je od leta 1985 ovalna in ne taka od Porscheja 924...

moj avto je imel šibedah in je puščal zaradi tega pri tesnilih... :roll: sicer ne veliko...vendar ravno tolilko da je bil zadnji tepih vlažen :x


sem si nekaj bral ja in je S izvedba že 16v , potem s2 pa že 3.0 in pa izboljšane zavore airodinamika... kaj pa to izvedbo ko si ti imel lux je 16ventilk ali 8v? zanima me še koliko te je prišlo zavarovanje, cestninta, ... vsaj približno
aja še to ker ima spredaj dvižne luči kako je pozimo ko se nabere sneg še slabše voda in potem zamrzne so z tem težave?
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Po sep 20, 2010 11:06 pm

gledam enega 944 na avto netu sam je rdeč jaz pa hočem pod vso silo črnega hehe, da pa si dam celega prebarvat pa pomoje nesmisel, vrjetno bo treba it v tujino al pa še enčas čakat v slo samo ne vrjamem da bi so od nekod pojavil črni 944 za razumno ceno sam sem se odločil da kupim za manjši denar in si ga sam uredim pol vsaj vem kaj mam in po svojih željah , ne pa za velčji dnar v nulo porihtanega?


aja odličil pa sem se za 2.5 motor 165 konjev in pa novojšo različico z modernejšo armaturko se pravi od 86l navzgor, 3.0turbo malo preveč za enkrat , ne v smislu da preveč gre, ampak porabe in vsega ostalega, ker zaklučujem študij, pa študensko delo ni za ziher, upam da v roku enega leta dobim službo pol pa mogoče tut 3.0 turbo, ampak bi bil zadovoljen z 2.5 ker se zavedam da ti avti niso več za dirkanje do onemoglosti ampak za normalno vožnjo.

kaki so vaši predlogi? pomoje si mi bol splača vzet enega do nekje približno 2000 do max 4000€ pa nekaj vložim v njega in vem kaj imam, ker ni vse kaj se sveti zlato.
aja kaki so pogoji da je avto oldtajmer oz starodobnik, kolk mora bi let?
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Po sep 20, 2010 11:24 pm

sem malo poisko kako je z starodobniki in piše 25let , vazen v izrednih primerih (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let) potem sedaj nevem če je ravno bil 944 omejena serija oz vem da ni bil, ali inovativne rešitve , sam jih je pa zelo mal napram golfom, audijem, bmw.. mogoče bi sprejeli mejo 20let kaj rečete?

pa vidim vsi majo napisano kateri prodavajo avte(starodobnike) da ima certifikat starodobnika ampak v pravilih piše da velja 10 let oz do zamenjave lastnka, potem ti nič ne koristi ampak sam da ustreza standardom in moraš na novo urejat zadeve.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 21, 2010 2:02 am

Kot prvo - kršiš pravilnik!
3. Nepravilna objava
....
3.5 - nedovoljeno je pisanje ali citiranje večih post-ov zaporedoma (zato se uporablja funkcijski gumb "uredi").


Kot drugo - piši bolj razumljivo (ločila, zaključene povedi itd).
Mislim, da so ti to že rekli v neki temi, pa si jezikal nazaj. Upam, da meni ne boš in se boš raje bolj potrudil pri pisanju.

lp
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To sep 21, 2010 7:29 am

xalfist je napisal/-a:sem malo poisko kako je z starodobniki in piše 25let , vazen v izrednih primerih (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let) potem sedaj nevem če je ravno bil 944 omejena serija oz vem da ni bil, ali inovativne rešitve , sam jih je pa zelo mal napram golfom, audijem, bmw.. mogoče bi sprejeli mejo 20let kaj rečete?

pa vidim vsi majo napisano kateri prodavajo avte(starodobnike) da ima certifikat starodobnika ampak v pravilih piše da velja 10 let oz do zamenjave lastnka, potem ti nič ne koristi ampak sam da ustreza standardom in moraš na novo urejat zadeve.


Kot si že sam ugotovil, avtomobil ni noben tehnološki čudež svojega časa, prav tako ni omejena serija (te so ponavadi narejene v nekaj 100 ali nekaj 1000 kosih). Torej bo treba počakati na polnih 25 let, kar pa pri letniku 86 ali 87 nebi smelo predstavljati težave. Tako ali tako si že sam ugotovil da te čaka precej dela še po nakupu (barvanje v črno, popravila, obnova izrabljenih delov....). Če malce poračunaš, saj avta ne boš kupil že jutri, bo do takrat ko boš vse uredil avto že oldtimer.

Preden avto kupiš pa še enkrat preračunaj finance. Nakup bo še najmanjši strošek. Že samo lakiranje lahko doseže vrednost avtomobila. Potem pa so tu še popravila drugih napak: kak mehanizem dviga luči, morda kakšna stikala v kabini, obnova podvozja ki je pri tako starem avtomobilu nuja, nove gume, zamenjava kakšnih tesnil v motorju kjer eventuelno pušča olje, ter po tvojih besedah obvezna menjava odbijača za takšnega kot na slikah...

Po moji laični oceni, taka obnova ob začetnem vložku 2 ali 3.000 EUR in precej lastnega dela in iznajdljivosti vseeno hitro doseže končno vrednost blizu 10 tisočakov. Podpiram tvojo željo da obnoviš takšen avtomobil, vseeno pa razmisli ali je globina tvojega žepa primerljiva z željami.

Veliko sreče pri nakupu in obnovi!

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
dask
Uporabnik
 
Prispevkov: 1097
Pridružen: Če jul 31, 2008 9:53 am

Napisal/-a dask To sep 21, 2010 8:35 am

xalfist je napisal/-a:.... ampak v pravilih piše da velja 10 let oz do zamenjave lastnka, potem ti nič ne koristi ampak sam da ustreza standardom in moraš na novo urejat zadeve.


Glede menjave lastnika ti lahko iz prve roke povem, da noben ne komplicira. Jaz sem pri registraciji izrecno povprašal oz. poudaril, da je certifikat še na prejšnjega lastnika, pa ni bilo problema. Tam zaposlena uradnica je rekla, "saj je certifikat itak za avto, ne za lastnika" ;)
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist To sep 21, 2010 1:56 pm

tristan01 je napisal/-a:
xalfist je napisal/-a:sem malo poisko kako je z starodobniki in piše 25let , vazen v izrednih primerih (v izjemnih primerih, na primer omejena serija, inovativne tehnične rešitve, je lahko vozilo starejše od 20 let) potem sedaj nevem če je ravno bil 944 omejena serija oz vem da ni bil, ali inovativne rešitve , sam jih je pa zelo mal napram golfom, audijem, bmw.. mogoče bi sprejeli mejo 20let kaj rečete?

pa vidim vsi majo napisano kateri prodavajo avte(starodobnike) da ima certifikat starodobnika ampak v pravilih piše da velja 10 let oz do zamenjave lastnka, potem ti nič ne koristi ampak sam da ustreza standardom in moraš na novo urejat zadeve.


Kot si že sam ugotovil, avtomobil ni noben tehnološki čudež svojega časa, prav tako ni omejena serija (te so ponavadi narejene v nekaj 100 ali nekaj 1000 kosih). Torej bo treba počakati na polnih 25 let, kar pa pri letniku 86 ali 87 nebi smelo predstavljati težave. Tako ali tako si že sam ugotovil da te čaka precej dela še po nakupu (barvanje v črno, popravila, obnova izrabljenih delov....). Če malce poračunaš, saj avta ne boš kupil že jutri, bo do takrat ko boš vse uredil avto že oldtimer.

Preden avto kupiš pa še enkrat preračunaj finance. Nakup bo še najmanjši strošek. Že samo lakiranje lahko doseže vrednost avtomobila. Potem pa so tu še popravila drugih napak: kak mehanizem dviga luči, morda kakšna stikala v kabini, obnova podvozja ki je pri tako starem avtomobilu nuja, nove gume, zamenjava kakšnih tesnil v motorju kjer eventuelno pušča olje, ter po tvojih besedah obvezna menjava odbijača za takšnega kot na slikah...

Po moji laični oceni, taka obnova ob začetnem vložku 2 ali 3.000 EUR in precej lastnega dela in iznajdljivosti vseeno hitro doseže končno vrednost blizu 10 tisočakov. Podpiram tvojo željo da obnoviš takšen avtomobil, vseeno pa razmisli ali je globina tvojega žepa primerljiva z željami.

Veliko sreče pri nakupu in obnovi!

Lp Tristan01


ne glede barve sem napisal da, se mi ne splača barvat in bom ga zato vrjetno nabavo v tujini nemčija, anglija( še nejbolj poceni so v angliji, sam je problem ker majo večina volan na levi). odbijača ne bom menjal pustil original mogoče sam tist spodnji podaljšek, vse se bom odločil ko bom avto nabavil. glede tede, da bo avto 25let, tak dolgo ga tut ne mislim obnavlati, kot pravim eno leto najdlje da ga nabavim, če pa po sreči pa že v roku nekaj mesecev. obnova pa tut nebo tako obsežna saj so pocinkani tako da rjavet nebi smel, razen če je karamboliran. zunanjost ostane original razen tistega podaljška (mogoče), notranjost odvisno od ohranjenosti. znam pa delati z marsi čem (vareje(co2, avtogen, kitanje , barvanje, poliester , nekaj mehaničnih del...v bistvo imamo kanal doma pa zelo velik orodja sam ne tistega pocen ,ki je za enkratno uporabo ampak večina unior itd. tako da bi nekaj privarčeval da nebi vse dal drugim delat. se pa zavedam da deli niso poceni, tako dragi da tega nebi zmogel pa tut ne. od povprečnega avta koliko sem gledal niso pretireno dražji ali celo enoako.
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Napisal/-a grega983 To sep 21, 2010 2:03 pm

Zavedaj se da je zelo težko se držat začetnega terminske in finančnega plana pri obnovi avtomobila. Ko začneš enkrat razkopavat je težko zavedno pustit katere detajle nedokončane.
Še bolj pa je pomembno, da si za obnovo vzameš čas, ker če že delaš, potem delaj tk kot se spodobi.
Hmmmm, dobro pa bi se bilo zavedati ene stvari. Ko začneš z obnovo, nujno potrebuješ ogromno prostora. Najraje 2 garaži. Je pač treba rezervne dele nekje deponirat, rabiš pa tudi prostor za sam avto in pa prostor kjer boš delal.

Drugač pa velik sreče, če se boš resnično odločil za to.
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist To sep 21, 2010 2:33 pm

grega983 je napisal/-a:Zavedaj se da je zelo težko se držat začetnega terminske in finančnega plana pri obnovi avtomobila. Ko začneš enkrat razkopavat je težko zavedno pustit katere detajle nedokončane.
Še bolj pa je pomembno, da si za obnovo vzameš čas, ker če že delaš, potem delaj tk kot se spodobi.
Hmmmm, dobro pa bi se bilo zavedati ene stvari. Ko začneš z obnovo, nujno potrebuješ ogromno prostora. Najraje 2 garaži. Je pač treba rezervne dele nekje deponirat, rabiš pa tudi prostor za sam avto in pa prostor kjer boš delal.

Drugač pa velik sreče, če se boš resnično odločil za to.


Vem da če kupiš tak avto nikoli neveš kje so skrite napake in skrivnosti. Avta nebi razkopal, vsaj za enkrat ne, edin če bi kupil takšnega v res slabem stanju, ker imam avto za vožnjo tako da tega bi imel za vikend . Po nakupo bi seveda naredil, servis na motorju in pa najbol bi se posveti notranjosti, saj jih je večina zanemarjenih, bi menjal talne obloge, obnovil sedeže , armaturko. Potem pa če bi avto lepo deloval pa bi čez čas se odločil če celega obnovim ali pa ga preprosto prodam. Prostora več kot dovolj živim na vasi , imamo tri velike garaže ena ima kanal za avto in večino orodja edin kakšnih specilanih orodji za avto tega nima, sam se da improvizirat, ostalo pa sem že napiso. Seveda pa bi si moral še nabaviti knjigo o tem modelu ki mi je lahko v veliko pomoč.
 
berlingoman
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: So apr 01, 2006 7:08 pm

Napisal/-a berlingoman To sep 21, 2010 7:50 pm

malo sem razmišljal, kaj naj napišem, da ti ne bom vzel poguma,
pa sem v dvomih.
Po eni strani super projekt, po drugi strani pa zna bit mogoče malo prezahteven.
Zakaj?
Moti me, da ti je prioriteta popust pri zavarovanju,
saj vem, da se vsak euro pozna,
samo to ni avto za šparanje, že samo poraba, da ne govorim o vzdrževanju,
saj vem, da je mehansko odličen, ampak neuničljiv tudi ni,
prijatlji ki so ih imeli so jamrali, da so deli svinsko dragi, take malenkosti kot npr steklo žmiguca ko pride pr kliot 10 eur je tu cca 100 :evil:

Obnova vozila.če ga boš obnavljal boš našel stvari ki jih ne pričakuješ, kar bo potegnilo stroške, pa kaj naj pišem, odloči se sam,
je pa priporočljivo restavrirat za začetek kak bolj enostaven model,

vse pa je seveda odvisno v kakem stanju bi avto dobil, ker če sissi že določil točno en model z točno eno barvo z točno letnico zna bit kr težek nakup...
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Sr sep 22, 2010 5:22 am

berlingoman je napisal/-a:malo sem razmišljal, kaj naj napišem, da ti ne bom vzel poguma,
pa sem v dvomih.
Po eni strani super projekt, po drugi strani pa zna bit mogoče malo prezahteven.
Zakaj?
Moti me, da ti je prioriteta popust pri zavarovanju,
saj vem, da se vsak euro pozna,
samo to ni avto za šparanje, že samo poraba, da ne govorim o vzdrževanju,
saj vem, da je mehansko odličen, ampak neuničljiv tudi ni,
prijatlji ki so ih imeli so jamrali, da so deli svinsko dragi, take malenkosti kot npr steklo žmiguca ko pride pr kliot 10 eur je tu cca 100 :evil:

Obnova vozila.če ga boš obnavljal boš našel stvari ki jih ne pričakuješ, kar bo potegnilo stroške, pa kaj naj pišem, odloči se sam,
je pa priporočljivo restavrirat za začetek kak bolj enostaven model,

vse pa je seveda odvisno v kakem stanju bi avto dobil, ker če sissi že določil točno en model z točno eno barvo z točno letnico zna bit kr težek nakup...


Mislim da si me narobe razuml, ni priorita poput pri zavarovanjo ker en avto že mam in dva avto z taki konji pa tut ni mačji kašelj zavarovat če že imam enga poln kasko, ampak da se mi dejansko ta model zelo dopad.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Sr sep 22, 2010 5:22 am

berlingoman je napisal/-a:malo sem razmišljal, kaj naj napišem, da ti ne bom vzel poguma,
pa sem v dvomih.
Po eni strani super projekt, po drugi strani pa zna bit mogoče malo prezahteven.
Zakaj?
Moti me, da ti je prioriteta popust pri zavarovanju,
saj vem, da se vsak euro pozna,
samo to ni avto za šparanje, že samo poraba, da ne govorim o vzdrževanju,
saj vem, da je mehansko odličen, ampak neuničljiv tudi ni,
prijatlji ki so ih imeli so jamrali, da so deli svinsko dragi, take malenkosti kot npr steklo žmiguca ko pride pr kliot 10 eur je tu cca 100 :evil:

Obnova vozila.če ga boš obnavljal boš našel stvari ki jih ne pričakuješ, kar bo potegnilo stroške, pa kaj naj pišem, odloči se sam,
je pa priporočljivo restavrirat za začetek kak bolj enostaven model,

vse pa je seveda odvisno v kakem stanju bi avto dobil, ker če sissi že določil točno en model z točno eno barvo z točno letnico zna bit kr težek nakup...


Mislim da si me narobe razuml, ni priorita poput pri zavarovanjo ker en avto že mam in dva avto z taki konji pa tut ni mačji kašelj zavarovat če že imam enga poln kasko, ampak da se mi dejansko ta model zelo dopad.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr sep 22, 2010 6:35 am

kolega ma cabriota 91 letnik, pravkar je avto kleparsko in mehanično porihtal, bomba od avta.. ko bom vlki ga bom imel :)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov