Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Hyundai IX 35

Napisal/-a hondas Če sep 30, 2010 2:14 pm

Kolega me sprašuje:
- ali se splača dati 1500€ več za dizla ( to je bencina za...)
- v katerih primerih bi 4X4 pogon sploh rabil
Oboje skupaj nanese namreč 2700€
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
Uporabniški avatar
miha taufer
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: So avg 28, 2010 8:10 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a miha taufer Če sep 30, 2010 2:18 pm

1. koliko kilometrov bo delal letno
2. odvisno kje se bo vozil
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Napisal/-a hondas Če sep 30, 2010 2:29 pm

- po mojem tam do 15K
- kako naj mu razložim, kje se 4x4 sploh rabi
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če sep 30, 2010 3:11 pm

ja kaj mu bos razlagal,ce neve ke se ga rab poj ga vrjetn ne rab.
prou pride pa na brezpotjih pa po celem snegu...
uglanem ce ni doma s kakih rout ga ne bo rabu.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Če sep 30, 2010 3:14 pm

Za mestno vožnjo ne rabi 4x4, pa tud na večini terena ne, razen če mu je fino kdaj it po kakšnih off-road brezpotjih, je le fajn met pogon na vse štiri.

Bencin al dizel ... to so računice. Čeprav se bi mu tud splačalo vzet bencinarja pa ga na plin dat ... na dolgi rok seveda. Razen, če so mu karakteristike specifičnega motorja všeč, to je pa druga zgodba.
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če sep 30, 2010 5:55 pm

hondas je napisal/-a:- po mojem tam do 15K
- kako naj mu razložim, kje se 4x4 sploh rabi


4X4 pride prav v razmerah kjer je oprijem na cesti precej poslabšan - torej predvsem na zasneženem vozišču ali pa kje na brezpotjih. SUV ni ravno vozilo ki bi ga človek pognal v kakšen blaten gozd ali kakšno resno brezpotje. Za nekaj sto metrov kolovoza do vikenda/zidanice pa se da tudi brez preživi. Torej realno gledano ga izkoristiš le tistih nekaj zimskih dni ko na cesti vlada kaos zaradi večjih snežnih padavin ali če redno zahajaš na visokogorska smučišča in imaš fetiš da se voziš z avtom do najvišje sedežnice.

Glede izbire dizel ali bencin. Pravega odgovora ni. Vsak bo svetoval svoje. Najbolje preskusiti oba modela in se odločiti po občutku.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Če sep 30, 2010 6:01 pm

Sam dizla ne bi vzel le v primeru, če bi delal letno malo kilometrov in če bi bile to pretežno krajše vožnje. V vseh ostalih primerih pa je za ta razred dizel obvezen! Tudi pri 15k letno, če je vsaj 1x tedensko tudi kaka daljša vožnja.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Če sep 30, 2010 6:39 pm

V tem avtu bi obvezno vzel tako dizla kot 4x4. Ajde, če bi se res malo vozil bi mogoče pogledal tudi za bencinarjem, ampak dvomim, ker se mi zdi bolj "primeren" v tem avtu dizel.. Je pa to moje mnenje.. 4x4 pa absolutno..že tako so ti "terenci" pomehkuženi, da pa bi še celo vzel tak avto brez 4x4 pa sploh ne bi niti pomislil.. Je pa odvisno od "potreb". Doma imamo SUV, ki seveda ima 4x4. Pozimi je super, ko za razliko od večine, ne razmišljaš, ali boš zvozil hribe do doma ali ne in ali boš avtomobil ob 22/23/24h zvečer parkiral 5 km stran in pešači do domal.. Najhuje pa je, da bi imel SUV in bi se pozimi nekje zataknil.. Tudi na kakem "off-roadu" prav pride. Sploh se nam je npr večkrat zgodilo, da so določeno cesto (ni važno katera država) zaprli, potem pa imaš na voljo čakati 3-4 ure ali iti po "obvoznici", ki se lahko kosa s kakim adrenalinskim parkom ;)

Kaj pa vem, jaz ne bi razmišljal.. Sicer pa avtomobil kot tak, sploh ni napačen. Sem ga večkrat vozil in naredil z njim kar nekaj kilometrov, in sicer je bil 2.0 CRDI s 136KM (4x4 seveda), comfort oprema. Če potegnem črto, sem bil kar zadovoljen. Bi pa jaz mogoče pogledal celo za tisto močnejšo - 190KM različico, čeprav je tudi 136KM več kot dovolj ;) Naj gre na testno, pa bo videl.
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Napisal/-a hondas Pe okt 01, 2010 12:00 am

Ma ja. Kar sam se bo moral odločiti.
Jaz npr. imam proti dizlom to, da se zjutraj kabina segreje precej kasneje. Torej če imaš šiht do 15km, je gretje manj uporabno.
Sem pa slišal, da navigacija pri IX35 podpira tudi SLO, kar je redkost pri tovarniških navigacijah. Hondaši to lahko samo sanjamo...
Po tolikih letih bi bil čas, da se preimenujem v Citroenovec.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Pe okt 01, 2010 12:51 pm

hondas je napisal/-a:Jaz npr. imam proti dizlom to, da se zjutraj kabina segreje precej kasneje. Torej če imaš šiht do 15km, je gretje manj uporabno...


Nevem, ampak pri meni se segreje po cca. 5 km vožnje, pri bencinarju se je pa mogoče kak kilometer prej. Časi "traktorjev" so zdavnaj mimo, torej res 'no big deal' za moje pojme. :)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe okt 01, 2010 4:52 pm

ja itak da oboje, drgač naj kupi raj drug avto...
ne vem kdo bo hotu od njega pol sploh rabljenega kupt..

če ne drugje bo 4x4 rabu pozim v snegu..
dizel se ne pozna sam na porabi ampak tudi pri navoru, lrpša mirnejša vožnja..
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Pe okt 01, 2010 6:19 pm

jaz tudi mislim, da vzemi dizla 4x4, tukaj ni govora o nekih hudik off road turah po triglavskem narodnem parku, s stališča varnosti tukaj mislim trakcija , obnašanje vozila pri pospeševanju in v ovinkih je vsekakor 4x4 v prednosti , samo razlika v porabi pa ne odtehta nakupa 2wd, povem ti, ko boš enkrat kupil 4x4 bo vsak naslednji avto 4x4 :lol:
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Dazi
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: Če jan 05, 2006 8:53 am

Napisal/-a Dazi So okt 02, 2010 8:10 am

Ja, in noben ne omenja, da je zelo fajn met dizla, če maš konkretno kilažo. Avto ma dobre 1.5 tone in dizel ti bo zelo pomagal pri speljevanju, zaradi velikega navora pri nizkih obratih, in pri prehitevanju.

LP
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 02, 2010 2:57 pm

Naj vzame oboje. Dizel bo boljši že zaradi navora, ki premika takšen avto precej lažje kot en becina, sploh pri vmesnih pospeških na cesti. 4X4 ti pa pride prav že na kakšnem zasneženem ali poledenelam klancu, ki jih pa tudi ne manjka ko pozimi rukne sneg in greš malo iz LJ ven.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa So okt 02, 2010 8:03 pm

Pozdravljen

Naj vzame dizla s kombinacijo 4x4 pogona. Ko enkrat sprobaš 4x4 se težko ločiš od njega, vsaj v mojem primeru je tako, ko lahko po snegu priplužim do doma na hrib brez problema.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
GregorM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Pe maj 04, 2007 3:51 pm

Napisal/-a GregorM Ne okt 03, 2010 12:34 am

Mogoče bi kolegu namignil, da SUVi zaradi manj aerodinamične oblike in večje sprednje površine na cesti ustvarjajo cca 25% več zračnega upora kot primerljivi navadni avtomobili, zaradi povečane teže je podobna situacija tudi pri pospeševanju. 2WD SUV s povprečnim motorjem se bo vozil podobno kot pol cenejši običajni avto.
 
Uporabniški avatar
maserati
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Pe apr 15, 2005 9:04 am

Napisal/-a maserati Pe okt 15, 2010 10:41 am

Tisti ki se spoznate na te 4x4 sisteme mi prosim odgovorite koliko ti tak pogon pomaga v vsakodnevnih situacijah na cesti. Pri siljenju nosa iz ovinka ali pa pri ostalih nevarnih situacijah? Več kot ESP?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4482
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Pe okt 15, 2010 11:16 am

GregorM je napisal/-a:Mogoče bi kolegu namignil, da SUVi zaradi manj aerodinamične oblike in večje sprednje površine na cesti ustvarjajo cca 25% več zračnega upora kot primerljivi navadni avtomobili, zaradi povečane teže je podobna situacija tudi pri pospeševanju. 2WD SUV s povprečnim motorjem se bo vozil podobno kot pol cenejši običajni avto.


Sem imel 2WD SUV (sicer RAV4 1.8 bencinar) in ti rečem, da kaj več kot za pozirat okoli ni bil..moje osebno mnenje je, da avto, ki je predviden za 4x4 in ima samo 4x2, ima slabo razporejeno težo in sem imel probleme pri speljevanju - prelahek nos..slabo se odreže na terenu..v snegu sem moral dajati ketne gor, da o sramoti pred znanci ne govorim.

Dodatno je treba omeniti, da je ne glede na 4x4 ali 4x2 težišče dosti višje kot pri osebnem avtomobilu, kar pomeni na splošno nižje hitrosti skozi ovinke. Tudi položaj sedenja je na splošno bolj pokončen in te bolj "premetava" sem in tja - naporna vožna.

To razliko sem opazil, ko sem po SUV-u prešaltal na kombi-limuzino: nižje težišče, višje hitrosti skozi ovinke in lepo prilepljen v sedežu.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe okt 15, 2010 6:36 pm

da o sramoti pred znanci ne govorim.


Povej kaj več. :D
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe okt 15, 2010 9:07 pm

simply je napisal/-a:
da o sramoti pred znanci ne govorim.


Povej kaj več. :D


Verjetno je želel povedati da je v snegu montiral verige na SUV, mimo njega pa so tekoče vozili razni Cliot in podobne mestne gajbice, ki jim sneg ne diši najbolj.
:twisted:
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 23 gostov