Napisal/-a Kael Sr okt 20, 2010 12:36 pm
Najprej bi rabili eno informacijo: na kateri platformi je narejen novi Touran? Ker platforma na kateri furajo Leoni, Alteje, Alteje XL so še vedno kolikor vem od Golfa V. Ali se je ta mogoče ob faceliftu celotne palete Seatov spremenila?
@MBLeon: če kupuješ avtomobil velikosti Touran, potem na tamalo Alteo pozabi, ker je tamala Altea bedarija za nakup. Če je mala Altea dovol velika, se boš ceneje in boljše peljal v Leonu, kuferaun boš mel pa za dva šparova veza radenske (v litrih) manjši. Se pravi pozabi. Druga zadeva je Seat Altea XL - ta je že primerljiva s Touranom, vendar je vedno vendar. Touran ma zadaj tri zice, katere lahko ven zmečeš, doplačaš lahko ravno dno, prostora je nekoliko več. To je veljalo že za starega in zagotovo pri novem ni nič drugače. Problem Tourana: četudi imaš Bridgestone Potenzo, serijsko športno podvozje in 17" pnevmatike, s Touranom, ne moreš športno vozit - govorim za prejšnji model, vendar verjamem, da bo sedaj podobno lahko pa greš preverit razliko, enostavno imaš med tako vožnjo da avto kar poskakuje po cesti in se "zvija" - enostavno ni pravega filinga.
Na drugi strani maš Alteo XL, katera ima zadaj sicer precej prostora, v paketu Style pomično in po naklnonu nastavljivo klop, visok nakladalni rob, ob podiranju klopi stopnico v prtljažniku vendar še vedno ogromen kuferaun. Sam avto sicer ni oblikovalni dosežek, vendar pa je še vedno lepši od novega ali starega Tourana :P. Povsem druga zgodba je pa vožnja: s tem enoprostorcem, sploh če vzameš športno podvozje in ustrezne pnevmatike, lahko voziš zelo športno, občutek v vožnji je vsaj meni osebno neprimerljivo boljši. Motor 1.8 TFSI s 160 KM pa je prava raketa (vozil v Leonu, Altea XL pa je malenkost težja). Poraba od 6.5 do 12 l / 100km, povprečje pa med 7 in 8.5. Če rabiš ravno dno, voziš velike stvari v avtu, maš tri otroke ipd zadeve je odgovor Touran, če rad užuvaš v vožnji, maš max dva froca je odgovor ALtea XL. Finančno plat pa sam preračunaj.