mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l
Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.
Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR![]()
)
mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l
Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.
Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR![]()
)
mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l
Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.
Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR![]()
)
WMB je napisal/-a:mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l
Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.
Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR![]()
)
Samo so pa te olupl k norca.
Jaz sem preventivno menjal oba termostata, se pravi zgornjega in spodnjega in je koštalo 150€ z delom vred!!!!
Res je, da je pri BMW-ju malce...ampak res malce dražje servisiranje kot pri podobnem avtu...samo ne primerjajte Cliota 1.2 ali peđoja 307 z 1.6 motorjem, ker se tega ne da.
Primerjajte npr audi 6, mercedes E in bmw 5...pa da vidmo kolk je dražji ker servis od katrega...
Jaz sem lani naredil servis pri Podlesniku: olje (8,5l) filtri, diski original, ploščice 4 x original, senzorji za ploščice, termostat zgornji, reset + pregled z compičem itd.... plačal 800€..in a je to veliko???
Meni se zdi da ne....ker če bi enga Megana peljal na reno servis bi glih en tolk plačal...
Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov