Sonny je napisal/-a:Bom še jaz eno vprašanje pristavil, ki bi morda vsaj deloma tudi tebe zanimalo. Glede na naše sibirske zime, kako je pa kaj glede segrevanja motorja pozimi. Koliko časa traja, da začne npr. v kabini toplo pihati ? Ker pri dizlih kot vem je to precej zoprno, ker traja veliko dlje kot pri bencincih.
sašo5 je napisal/-a:Sonny je napisal/-a:Bom še jaz eno vprašanje pristavil, ki bi morda vsaj deloma tudi tebe zanimalo. Glede na naše sibirske zime, kako je pa kaj glede segrevanja motorja pozimi. Koliko časa traja, da začne npr. v kabini toplo pihati ? Ker pri dizlih kot vem je to precej zoprno, ker traja veliko dlje kot pri bencincih.
lahko ti rečem, da tako Audi kot VW in MB(ostalo ne vem) imajo montiran dodaten električni grelnik, ki deluje s pritiskom na tipko AC, samo zunanja temp. mora bit manjša kot 3 stopinje, ogreje pa samo kabino in to praktično takoj; če tega ni oz. ne stisneš tipke AC, je pri -10 katastrofa_čez 20km začne pihat mlačno. Odlična rešitev je mali webasto na daljinca
Sonny je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:Sonny je napisal/-a:Bom še jaz eno vprašanje pristavil, ki bi morda vsaj deloma tudi tebe zanimalo. Glede na naše sibirske zime, kako je pa kaj glede segrevanja motorja pozimi. Koliko časa traja, da začne npr. v kabini toplo pihati ? Ker pri dizlih kot vem je to precej zoprno, ker traja veliko dlje kot pri bencincih.
lahko ti rečem, da tako Audi kot VW in MB(ostalo ne vem) imajo montiran dodaten električni grelnik, ki deluje s pritiskom na tipko AC, samo zunanja temp. mora bit manjša kot 3 stopinje, ogreje pa samo kabino in to praktično takoj; če tega ni oz. ne stisneš tipke AC, je pri -10 katastrofa_čez 20km začne pihat mlačno. Odlična rešitev je mali webasto na daljinca
Mogoče ima tudi Alfa kaj podobnega.
Morda veš koliko pride kak tak najosnovnejši mali webasto ?
lizard je napisal/-a:
DPF filtre v Sloveniji zaenkrat dvomim, da je kdo sposoben odstranit tako, da tudi elektronika motorja potem dela kot treba. V Angliji vem, da Alfe 159 2.4 JTDm pred DPF-ja in čipom dosežejo 270 konjev zlahka.
Če bi dal recimo predelat v Anglijo, pa to v Sloveniji ne pride v poštev, saj merijo na tehničnem tudi saje, ali karkoli že, in brez DPF-ja padeš na tem testu. Glede regeneracije pa verjetno vse piše v navodilu od avta, samo prebrat ga je treba, ni to nek bav-bav.
lizard je napisal/-a:Če bi dal recimo predelat v Anglijo, pa to v Sloveniji ne pride v poštev, saj merijo na tehničnem tudi saje, ali karkoli že, in brez DPF-ja padeš na tem testu.
Sonny je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:Sonny je napisal/-a:Bom še jaz eno vprašanje pristavil, ki bi morda vsaj deloma tudi tebe zanimalo. Glede na naše sibirske zime, kako je pa kaj glede segrevanja motorja pozimi. Koliko časa traja, da začne npr. v kabini toplo pihati ? Ker pri dizlih kot vem je to precej zoprno, ker traja veliko dlje kot pri bencincih.
lahko ti rečem, da tako Audi kot VW in MB(ostalo ne vem) imajo montiran dodaten električni grelnik, ki deluje s pritiskom na tipko AC, samo zunanja temp. mora bit manjša kot 3 stopinje, ogreje pa samo kabino in to praktično takoj; če tega ni oz. ne stisneš tipke AC, je pri -10 katastrofa_čez 20km začne pihat mlačno. Odlična rešitev je mali webasto na daljinca
Mogoče ima tudi Alfa kaj podobnega.
Morda veš koliko pride kak tak najosnovnejši mali webasto ?
1Gift je napisal/-a:nevermind hvala za link.
Gecco mene pa zanima kako se voziš, imaš težko nogo ker se mi zdi 9.2l za dizla ogromno, vse kaj je več kot 8l se mi zdi noro imet dizla če bi mi bencinar podobno pil. Znima me še kako dolgo jo že voziš kolko km si naredo in kaj vse si menjal razn volanske letve in predvsem kolko te pridejo deli (filtri, olje) za servise (veliki in mali). Zanima me ali se DPF regenerira rudi pri nizki hitrosti al samo pri večji in kako se odloči avto za regeneracijo ga je treba dati pod večje obrate( 3000 in več) ali ne. Najbolj se bojim da se mi bo mudilo na šiht in se mi bo regeneracija vklopla ko bom pred službo in nem mel cajta avta vozit še dodatnih 10 min.
Po forumu brska: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] in 12 gostov