Rujna je napisal/-a:Pozdravljeni, sem nova na forumu. Nimam ravno dost pojma o avtih.
Sem malo brala, pa priznam, da je preveč, da bi se lahko znašla. Prosim vas za pomoč.
Zadeva je taka: Hitro potrebujem en manjši, čim bolj varčen in čim cenejši avto za redne dnevne vožnje (služba) na relaciji Maribor-Ljubljana. Naj bi imel klimo, servo volan in ABS, drugo mi niti ni tako važno. Rada bi, da bi imel kar najmanjšo porabo, pa da je vzdržljiv (se čimmanj kvari) in poceni za vzdrževanje, čim nižji stroški registracije itd. Starost sem mislila nekje med 4-7 let (približno), cena do 3.500 EUR, če se da, raje manj (ob res dobri ponudbi do 4.000). Verjetno bi ga potrebovala za 2-3 leta, potem ne več. Čist najmanjši pa ne more biti, ker bi ga vozil tudi en dvometraš:-)
Tako, za vse odgovore vam bom hvaležna. Avto res hitro rabim (do naslednjega četrtka), tako da sama in brez pomoči znalcev bom prej obupala ali pa kupila kako kripo:-)
Hvala, hvala.
Energetik81 je napisal/-a:Ker se boš očitno vozila predvsem po AC, ne išči nekih malih mlinčkov, ker niti ne bodo varčni niti udobni za vožnjo. Ne vem zakaj mali avto za tako relacijo?
Predvsem ne išči mlinčkov kot so Polo 1,2, ali kak Pežo 206 za malimi motorčki, ker boš to obžalovala pri 130km/h, ko bo motor tulil s 4000+ rpm.
Jaz bi iskal nekaj s 6. prestavo, mogoče tempomatom, čeprav to ne boš dobila za tako ceno. Sklepati boš morala ogromno kompromisov, predvsem ali hočeš novejšega ali cenejšega. 4-7let ni majhen razpon. Za 4 leta in 4000€ pa itak pride v poštev samo kakšen podcenjen Korejec, pa še to težko. Predlagam kakšnega Accenta, Elantro, Kia Rio, Mazda 323 in podobno. Z vsaj 1,5L mašino, 90KM, 140Nm, razen če ne voziš na AC povprečno <110km/h.
BBS je napisal/-a:Pomoje bi bil dobra izbira Renault Clio DCi 1.5.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4213599&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4126263&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4147447&show=1
Rujna je napisal/-a:Ampak ko tole berem (sem še malo več prebrala po forumu), je izgleda bolj pametno, da za te namene uporabljam raje Xsaro 2,0, l. 2003, ki je že doma in smo jo nameravali drugo leto prodati oziroma zamenjati za večji družinski avto. Ampak potem bi pa morala zdaj na hitro najti tega velikega družinca![]()
Rujna je napisal/-a:Pozdravljeni, sem nova na forumu. Nimam ravno dost pojma o avtih.
Sem malo brala, pa priznam, da je preveč, da bi se lahko znašla. Prosim vas za pomoč.
Zadeva je taka: Hitro potrebujem en manjši, čim bolj varčen in čim cenejši avto za redne dnevne vožnje (služba) na relaciji Maribor-Ljubljana. Naj bi imel klimo, servo volan in ABS, drugo mi niti ni tako važno. Rada bi, da bi imel kar najmanjšo porabo, pa da je vzdržljiv (se čimmanj kvari) in poceni za vzdrževanje, čim nižji stroški registracije itd. Starost sem mislila nekje med 4-7 let (približno), cena do 3.500 EUR, če se da, raje manj (ob res dobri ponudbi do 4.000). Verjetno bi ga potrebovala za 2-3 leta, potem ne več. Čist najmanjši pa ne more biti, ker bi ga vozil tudi en dvometraš:-)
Tako, za vse odgovore vam bom hvaležna. Avto res hitro rabim (do naslednjega četrtka), tako da sama in brez pomoči znalcev bom prej obupala ali pa kupila kako kripo:-)
Hvala, hvala.
zoltan88 je napisal/-a:Tukaj je nekaj smernic, da boš vedela kaj približno gledat, se pa moraš zavedat, da za tak budget ne moreš pričakovat čudeža.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4213682&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2585915&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4181725&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3945919&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4168601&show=1 udobje zagotovljeno
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4213858&show=1 1. lastnik, slo poreklo
Kalos je napisal/-a:Ja dejte ji BMW 7 al pa še bolje Audi A8, da ja ne bo mali avto...
IcEm4n je napisal/-a:Folk je ratu (preveč) razvajen. Isto kot nekdo, ko dobi otroka, more kuj karavana al pa enoprostorca kupit...
Kael je napisal/-a:@Rujna: tvoja začetna domneva manjši avto = manjši stroški je pravilna ob upoštevanju predpogoja, da se zavedaš kaj kupljen avto zmore in temu primerno tudi voziš. Praviloma imajo majhni mlinčki motorje nižjih prostornin, manjša kolesa, manjše zavorne diske, itnp. in posledično temu tudi nižjo porabo (spet ob upoštevanju tiste predpostavke) in s tem tudi stroške. Primer: Peugeot 206 1.4 HDI s 68 KM porabi na avtocesti 4.3-4.5 litra / 100km (100 do 110 na uro), pnevmatike so dimenzije 175/65/R14 (Michelin energy saver) po ceni 50€, nižje zavarovanje (motor prostornine 1.4 in nizko številko KW), itnp. Drugi primer: Seat Leon 1.9 TDI s 105 KM poraba na avtocesti 5.2 do 5.7 litra / 100km (100 do 110 kmh), pnevmatike dimezije 205/55/R16 so okoli 75 € (Michelin Energy saver), večje zavarovanje (motor prostornine 1.9 in več 77 KW), servisi pa so seveda posledično dražji. Pri velikih servisih je tudi vzdrževanje istega modela avtomobila, pa če ima eden močnejši motor, dražje - npr. zavorni diski in določene komponente so večji oz. dražje.
Preden greš razmišljat o nakupu avtomobila, si moreš razjasnit, kakšno želiš imeti potovalno hitrost na avtocesti: če je to 100 na uro, je npr. Peugeotov 1.4 HDI motor z 68 KM dovolj, če pa želiš voziti 150 kmh, potem pa potrebuješ večji in zmogljivejši motor, s tem da je v praksi stroškovno gledano močenjši motor v prednosti zaradi dveh reči porabil bo manj (npr. 1.4 HDI popije pri tej hitrosti že 7 litrov, 1.9 TDI pa ostane krepko pod 7 litri) in pri mličku, ker ga tiščiš skoraj na meji zmogljivosti, bo slej kot prej kaj odpovedalo, kar pomeni stroške. Druga stvar je znamka avtomobila: pri servisu če nisi poznavalec oz. koga ne poznaš te hitro nategnejo pri kakem večjem tudi za par 100 €. Če imaš koga poznanega ki servisira določeno znamko (npr. WV grupo, Nissan REnault navezo,...) pa nisi mahjena na določeno znamko, je vredno razmisliti če ni vredno iskati avtomobila te znamke / koncerna. Pri razmišljanju kakšen avtomobil vzet mogoče še ena stvar: vožnja z mlinčkom na avtocesti, sploh če je iz koncerna, ki ima zelo mehko vzmetenje je nekoliko tvegana in zahteva ogromno pozornosti. Npr: ko enkrat padeš v kolono v prometnih konicah za kamion in želiš nazaj na prehitevalni pas je to umetnost, ker je motor čisto brez moči in če se malo nepozoren bo tistiza tabo moral konkretno zavirat ali pa ga imeš v riti, drugi problem pa je smerna stabilnost: avtomobili so praviloma manj stabilni pri izvajanju kakšnih odločnejših manevrov ter pri močnih zaviranjih. Pa še zadnja stvar: v avtomobilu boš preživela in presedela ogromno časa: razmisli, ali vredno kakšen € več za avtomobil, ki ima odlične sedeže - pazi na bolečine v hrbtenici in pravilen položaj za volanom.
Zdej če mene osebno vprašaš, bi za takšne vožnje potrebovala avto velikosti Golf (npr. Renault Megane, WV Golf, Škoda Octavia, Chevrolet Cruze, Seat Leon, ...) ter z elektronskimi dodatki kot so ABS, TCS (zdr koles), ESP (program stabilnosti) ter pnevmatike, ki so na testih dosegle ocene zelo priporočljivo in z motorjem ob vožnji po predpisih z nekje 110 KM, če pa 150 potem pa vsaj nekje 140 KM.
Upam, da te nisem s podatki peljal v smer, kakor nekateri pišejo, da rabiš 6.0 V12 motor s 500 KM za vožnjo 260 KM na dan, ampak želim le osvetliti pogled na mlinčke in boljše avtomobile - vedno se vse začne in konča pri denarju. Kot sem že enkrat napisal, je pri nama z ženo preprosta računa pokazala, da je Peugeota za dnevno vožnjo v Ljubljano in nazaj bistveno cenejša - letni prihranek znaša preko 1300 € napram Seat Leonu (upoštevane gume, servisi in poraba goriva pri 110 na uro), neupoštevajoč izgubo vrednosit zaradi stotin kilometrov. Zato tudi Leon stoji že nekaj mesecev doma.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov