Malo gledam vse te cene novih vozil in sem postal malo zmeden ker ob vsakem konfiguratorju vozil lezem po tistega jurja gor

Naj začnem pri VW katerega 1.6 TDI CR sem tudi vozil in me je prav navdušil. Motita me recimo dve stvari: nizek položaj prestavne ročice, precej pokončno sedenje v zadnji vrsti (bo treba še kej drugega probat da bi lahko sodil). Je pa stvar takšna da ko mu preko konfiguratorja na www nafilaš par uporabnih stvari postane cena okrog 28.000 Euro.
Naslednji kandidat je recimo s-max katerega osnovna cena 2.0, 140KM (titanium oprema) cca 29.000 Euro vendar za to ceno nudi nekoliko več kot Touran. Predvsem več prostora. Ko pa mu dodam še nekaj precej zanimive opreme pa je cena hitro 31.000 Euro če ne več. Človek bi vse imel

Opazil sem tudi to da je kar se dodatne opreme tiče Ford oziroma s-max omogočen z možnostjo večje izbirebombončkov kot pa aktualni VW ali Škode. Sem imel občutek da Škoda in VW nudita tisto osnovno pri fordu pa lahko izbiraš praktično med vso top opremo ki jo danes avto pomojem sploh lahko ima, vprašanje pa je če rabimo

Ko pričnem pri ceni vozil 28.000 - 30.000 euro sta tudi povsem druga ranga vozil vendar enako prostorna če ne bolj: Superb in Sharan, ki za takšno ceno nudi spet nekoliko več kot pa recimo Touran ali pa S-max.
Torej vprašanje je sploh kaj izbrati ko pa z ceno lezemo gor in gor in pridemo takoj v višji rang kjer lahko pri nekem spodobnem paketu višjega ranga vozila za enak denar dobimo več vozila.
Se pa zavedam da nekako ni primerjave med s-max vs. touran (je s-max le nek miks med touran in sharan pri vW), superbe je limuzina in ni več enoprostorec, sharan je razred galaxy pri Fordu.
Touran ni novo vozilo je spet le nek facelift (spisek dodatne opreme je res omejen in nič posebnega za izbiro), superb je rang višje in nudi nekaj bolj sodobne opreme ki jo ima na spisku tudi Sharan. S-max je kar se tiče dodatne opreme razred zase od vseh. Seveda za vse to plačaš.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
