zany je napisal/-a:evo primer:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3146520&show=1
nekaj takšnega ne bi bil slab nakup. Motor je tapravi, dobro poskočenedino resni "feler" altee xl je, da v drugi vrsti napram navadne altee glede prostornosti ni pridobila skoraj nič. vse je šlo le v izkupiček prtljažnega prostora
zany je napisal/-a:Škoda octavia je super avto. Če gledaš na prostornost potem pride pri škodi v upoštev karavan. Avto je res udoben, tut za dolge razdalje, ker se tudi odzadaj sedi kot se moraampak če hočeš dobro opremo, zna cena hitro skočit čez 18 tisočakov
![]()
glede altee pa tako: avto je super prostoren, uporaben...kot pa ti je rekel že predhodnik, je izdelava in kakovost bol tak tak...kot pa vedno, pojdi do prodajalca in preizkusi vsakega posebej, šele potem boš dobro vedel zakaj ja in zakaj ne
kompakten enoprostorec... s poudarkom na 'kompakten'.čikev je napisal/-a:Altea XL je na drugi strani kompakten enoprostorec, ki res nudi več prostora kot Octavia. Razočara s končno obdelavo materialov v notranjosti; notranjost je že na videz precej odbijajoča. .
Ja, da Touran in ALtea XL nista na istem nivoju, mi je bilo jasno ko sem vozil Alteo. S tem mislim predvsem glede prostornosti, pa tudi sicer je manj dodelana.. Glede sedenja je Altea sicer po drugi strani najbrž bolj povšeči ljubiteljem nižjega sedenja (limuzinskega, bolj 'športnega' položaja)aklan86 je napisal/-a:Moraš vedet, da sta oba avta (octavia/alteja) narejena na golfovi osnovi. Zato primerjat altejo z touranom ni smiselno.
Moram tole svoje malo dopolnit: sem na hitro pregledal cifre in najcenejša Octavia Combi 1.6 TDI je ene 2100 EUR dražja od najcenejše 1.2 TSI... razlika v povprečni porabi po tovarni je pa 1,2 litra na 100 km - pri 20.000 km letno (praviš da ne boš prevozil več to pomeni pri dizlu prihranek manj kot 300 EUR letno, torej TDIja notri prineseš šele po 7 letih (če pa bo tvoje kilometrina bližje 15.000 km letno, je pa še slabše...)sonic je napisal/-a:Glede bencnar vs dizel sicer mislim, da pri navedeni kilometrini ni nujno TDI. Če kupuješ znotraj VAG koncerna, so na voljo TSI motorji, ki so precej boljši od prejšnjih bencinarjev in ravno pri kilometrini do 15-20 kkm letno je IMO izbira TDI vs TSI bolj stvar osebnega okusa...
sonic je napisal/-a:Moram tole svoje malo dopolnit: sem na hitro pregledal cifre in najcenejša Octavia Combi 1.6 TDI je ene 2100 EUR dražja od najcenejše 1.2 TSI... razlika v povprečni porabi po tovarni je pa 1,2 litra na 100 km - pri 20.000 km letno (praviš da ne boš prevozil več to pomeni pri dizlu prihranek manj kot 300 EUR letno, torej TDIja notri prineseš šele po 7 letih (če pa bo tvoje kilometrina bližje 15.000 km letno, je pa še slabše...)sonic je napisal/-a:Glede bencnar vs dizel sicer mislim, da pri navedeni kilometrini ni nujno TDI. Če kupuješ znotraj VAG koncerna, so na voljo TSI motorji, ki so precej boljši od prejšnjih bencinarjev in ravno pri kilometrini do 15-20 kkm letno je IMO izbira TDI vs TSI bolj stvar osebnega okusa...
Tudi če smo maksimalno sumničavi glede porabe TSIja in razliko bogato zaokrožimo navzgor na 2 litra, je to še vedno manj kot 500 EUR letno, pri 2100 EUR razlike v nabavni ceni in krepkih 20.000 km letno še vedno več kot 4 leta da notri prineseš...
Pa še malenkost več boš pri TDIju plačal vsako leto pri registraciji za nadomestilo za uporabo cest (OK, 25 EUR letno, to vsekakor ni tragično, ampak takole se počasi nabere...), pa ker je ob nakupu dražji avto, bo recimo tudi za kasko spet malo več stroškov...
Glede zmogljivosti tudi dvomim da bo 1.6 TDI letel nevem kako bolje od 1.2 TSI... sem takega TSI enkrat vozil v Golfu VI (Octavia pa je, poenostavljeno rečeno, v nekem smislu pač malo podaljšan Golf) in za moj okus nobene podhranjenosti, dovolj dobro potegne.
jskubic je napisal/-a:Vsem se prav lepo zahvaljujeva za vaša mnenja.
Po današnjem obisku Porsche Verovškova sva dobila mamljivo ponudbo za novo Octavio,
tako da sva se zdaj odločila za škodo.
Ponudba:
1. Škoda Octavia Combi 1.6 TDI Greenline ( navadna klimatska naprava, dodatni zadnji park senzorji, kovinska barva) NA ZALOGI cena 16700 eur.
2. Škoda Octavia Combi 1.2 TSI Bussines ( Avtomatska klimatska naprava, dodatni zadnji park senzorji, kovinska barva, Radio Bolero) NI NA ZALOGI, se pravi čakalna doba par mesecev CENA PRIBLIŽNO ISTA ????
Čaka naju še testna vožnja za oba avtomobila, nato pa pade upam da pravilna odločitev.
Kaj pravite.....
speedfreak je napisal/-a:jskubic je napisal/-a:Vsem se prav lepo zahvaljujeva za vaša mnenja.
Po današnjem obisku Porsche Verovškova sva dobila mamljivo ponudbo za novo Octavio,
tako da sva se zdaj odločila za škodo.
Ponudba:
1. Škoda Octavia Combi 1.6 TDI Greenline ( navadna klimatska naprava, dodatni zadnji park senzorji, kovinska barva) NA ZALOGI cena 16700 eur.
2. Škoda Octavia Combi 1.2 TSI Bussines ( Avtomatska klimatska naprava, dodatni zadnji park senzorji, kovinska barva, Radio Bolero) NI NA ZALOGI, se pravi čakalna doba par mesecev CENA PRIBLIŽNO ISTA ????
Čaka naju še testna vožnja za oba avtomobila, nato pa pade upam da pravilna odločitev.
Kaj pravite.....
dizel absolutno, vsaj 2 litra manjša poraba, ma pa vse kar nujno rabis
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov