@čare, ene par stvari si dobro napisal, pri nekih drugih pa moram povedati svoje:
čare je napisal/-a:Na žalost pa morajo uvozniki vzet tudi kak slab avto v paketu in ga tudi prodati
Hja to je pa problem prodajalca. Mogoče ga on 'mora' prodati, ampak kupci ga pač niso dolžni kupiti. In če je le par avtov na dvorišču zanič, potem pač se smatra da ima na splošno prodajalec zanič robo. Tako je pač to v trgovini, sprijazni se.
čare je napisal/-a: problem pa nastane ker za slovence avto z 150000 realnimi kilometri ni več dober in so dilerji prisiljeni zbit kilometre da so očem prijznejši (poznam pimer ko z 200000 km avta nin ihče povohal,čez 2 mesca jih je mel pa 160000 pa se je drug dan prodal)
Take izjave ("prisiljeni so vrteti kilometre nazaj") se mi zdijo nevzdržne!
Prirejanje števcev je huda goljufija, če je res tako da te v Nemčiji za take rabote lahko doleti huda kazen (celo zapor menda?) se mi zdi to kar prav.
Pri avtu je izredno pomembno vedeti točno stanje kilometrov, ker je to ne le pomemben indikator splošne obrabljenosti vozila, ampak so od kilometrov pomembni tudi potrebni servisni pregedi in zamenjave - to pa vpliva na zanesljivost in varnost vozila!
Recimo da je treba pri x00.000 km zamenjati kak pomemben del na avtu - kupec misli da je do tedaj še par desettisoč km (ker so mu goljufi prevrteli števec), v resnici pa je avto že precej čez to mejo in se lahko odpoved tega dela zgodi nenadoma, morda sredi vožnje po avtocesti in je katastrofa tu.
Izgovori v smilsu 'Slovenci hočejo malo km da se kaj proda' so povsem neprimerni. Če imaš probleme s tem, te noben ne sili da se ukvarjaš s preprodajo avtov, pojdi v kak drug biznis.
Prirejevalci kilmetrov so goljufi in kriminalci - treba jih je imenovati s pravim imenom in javno (tudi poimensko) opozarjati na take gnoje!
čare je napisal/-a: tretji problem pa je ko se nek kvazi strokovnjak spravi kupovat avto in že ob pogledu na gume ki so na koncu ga drugo ne zanima več mogoče pa je avto v TOP stanju ampak ne on je s tem zaključil.Pa kaj kupuješ gume al avto??
In kaj potem? Pač človek hoče gor dobre gume. Sicer če je avto res v 'TOP stanju', imaš nekako prav in je b****, če ga odpiše zgolj zaradi gum, ampak po drugi strani bo avto v 'TOP stanju' verjetno hitro našel kupca; po tretji strani pa je vprašanje, koliko avtov pri dilerjih je dejansko res v 'TOP stanju' ...