brrr je napisal/-a: je 8ventilar in vlece ze od dobrih 1000 obratov naprej. sam vozim zadnjih 10let le dizle in voznja s tem avtom je podobna (ni potrebe po vrtenju). ksne zivahnosti pa pac ni.
oorosh je napisal/-a:Preglej zadnjo premo, če kolesa stojijo takole / \, potem je fuč, obnova pride tam nekje cca. 300-400€. Pri motorju poglej, da ni kje slučajno mastno, ker na TU motorjih rado (v obdobju do 150k km) spusti tesnilo glave motorja, sicer pa že vidiš, če je pri hladnem motorju na pokrovčku za dolivanje olja kaj "smetane".
Poglej tudi v kakšnem stanju je izpušni kolektor, sicer je bolj redkost da počijo, ampak jaz sem imel ravno to smolo, na srečo so mi ga menjali pod garancijo.
Pregledati je potrebno tudi ventilator za hlajenje motorja, če se vklopi, ker sta releja, ki ga vklapljata izpostavljena vlagi, in so že znani primeri, da sta zatajila zaradi oksidiranih kontaktov (ventilator se prižge pri 97°C in hladi do 92°C).
Drugače je pa tako, jaz imam pri mojem porabo cca. 6,7-7,1 l/100 km, večinoma vožnja do službe in nazaj, ter kakšna relacija (izlet) čez vikend. Drugih težav zaenkrat nisem imel, in upam da bo tudi ostalo pri tem. Servisiram ga zaenkrat še na pobblaščencu (zaradi garancije), redni servis (olje, filtri) me stane tam nekje okrog 100€.
lp
Blinder je napisal/-a:pa se vam da imet dva enaka avta doma? samo razliko v motorju?
6 litrov na relacije ni nič posebnega.
čare je napisal/-a:Če avto poznaš samo nabavi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 97 gostov