Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a maki13 Pe maj 20, 2011 8:10 pm

Lep pozdrav, imam nekaj vprašanj še posebaj za Sonica, ki mislim, da ima istega Tuarana.

Trenutno se vozim v Meganu 1.5 dci letnik 2004, ki ima manj kot 100.000kilometrov, drugi lastnik, servisna, računi.

Vglavnem sem pred dilemo, megan dela brez problema, samo predne sipe so se mi snele z vodil, si moram vzeti cas in zamenjati motorcke.

Zaradi otroka potrebujem večji avto, ker načrtujeva z zeno se enega otroka in bo treba prevazati dva malcka, vozicke, kolesa, itd... (fotri veste kaj mislim)

Gledala sva novo octavio 1.2tsi, dober avto, ko jo nafilas z opremo si na 17.000€ (veliko denarja v teh casih)

Tuaran je okoli 11.000, bi slo se ceneje (letnik 2007) Se pravi ostane 6-7.000€, kar pa vsi vemo, da je to v teh casih veliko denarja.

Našel sem enega tuarana 1.4 TSI in imam nekaj vprasanj.

Poraba: voznja je 95% po Ljubljani, z meganom imam povprecje letno 6L/100km, kaj lahko pricakujem od 1.4tsi ?

Ketna ali jermen ?

Posebnosti oziroma napake tega modela in TSI-ja ?

Če ima kdo kakšno mnenje še posebaj Sonic, pa kar pisite.

Avto pa je ta : http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4544954&show=1



Hvala

Maki
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Polo78 So maj 21, 2011 10:36 am

Če imaš z šparovčkom od 1.5 dci motorja povprečno porabo 6 litrov, potem s Touranom 1.4 TSI pri enakem režimu vožnje (95% mesto) niti slučajno ne pričakuj pod 8. Raje okoli 9 litrov/100 km. Kar se pa motorja tiče, kakor vem ima verigo, torej odpade veliki servis. Za ostale podatke bodo pa drugi vedeli povedati več. ;)
Antiznačkar po prepričanju
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a maki13 So maj 21, 2011 12:02 pm

Zdravo, ja Megan dela kot svicarska ur, razen prednjih dveh stekel.

Voznja 6l/100km je striktno voznja po Ljubljani brez obvoznice. (bežigrad,center,vič)
20litrov imam za 320-330 kilometrov :D

Relacije cca. 5l/100km, se pravi sparoven do konca.

Se pravi lahko pričakujem pri Tsi-ju 2litra več na 100km ?

Bo potrebno pogledat za dizli, vendar se mi zdi, da je večina vozil uvoženih in prevrtenih...


Gledal pa sem tudi opla Zafiro 1.9dizel ( se mi zdi da imajo JTD mašine) ?

Če lahko kdo pove še kaj več o Zafirah ?


Imam še eno vprašanje glede 1.4Tsi-ja, ali je to Dual Charger mašina (kompresor+turbina)

Za avto se mi ne mudi, ker bi moral prodati se Megana, ki pa je odličen s poznano zgodovino in mi ga je kar malo žal.


Hvala vsem za informacije.

Maki
 
Uporabniški avatar
A.F.R.I.C.A
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: To apr 29, 2008 6:49 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a A.F.R.I.C.A So maj 21, 2011 2:13 pm

evo glede porabe iz ene druge teme

MBtouran je napisal/-a:
Jaz imam v Touranu 1.4 TSI 140KM in je mašinca čisto dovolj močna za vsakdan. Po mestu je poraba okrog 10 litrov, avtocesta ali pa regionalka pa 7 litrov.
Kar se mora, ni težko!:)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Kael So maj 21, 2011 4:21 pm

Porabo avtomobila si lahko pogledaš tudi s pomočjo http://www.spritmonitor.de
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a LaMike So maj 21, 2011 4:45 pm

Če se nisi zavzel, touran iz linka ima slovensko servisno štemple pa varaždin (auto zubak, pooblaščeni servis za vw, pokliči in vprašaj, če jim je kaj poznano vozilo). :lol:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a W3s7_S1D3 So maj 21, 2011 4:48 pm

maki13 je napisal/-a:Zdravo, ja Megan dela kot svicarska ur, razen prednjih dveh stekel.

Voznja 6l/100km je striktno voznja po Ljubljani brez obvoznice. (bežigrad,center,vič)
20litrov imam za 320-330 kilometrov :D

Relacije cca. 5l/100km, se pravi sparoven do konca.

Se pravi lahko pričakujem pri Tsi-ju 2litra več na 100km ?

Bo potrebno pogledat za dizli, vendar se mi zdi, da je večina vozil uvoženih in prevrtenih...


Gledal pa sem tudi opla Zafiro 1.9dizel ( se mi zdi da imajo JTD mašine) ?

Če lahko kdo pove še kaj več o Zafirah ?


Imam še eno vprašanje glede 1.4Tsi-ja, ali je to Dual Charger mašina (kompresor+turbina)

Za avto se mi ne mudi, ker bi moral prodati se Megana, ki pa je odličen s poznano zgodovino in mi ga je kar malo žal.


Hvala vsem za informacije.

Maki


Mašina je Dual Charger kot si jo poimenoval. Kompresor se vklaplja preko elektromagnetne sklopke, ki je vezana na jermen (mogoče ketno, ne vem). Kompresor + turbina (večji del prevzame kompresor) deluje od nekje 1500 RPM do nekje 3000 RPM, kjer je čutiti manjšo luknjo (vsaj pri močnejšem pospeševanju, pri normalni vožnji je ni opazit), nad 3000RPM, pa delo prevzame turbina. Z Golfom imam z enakim motorjem zadnjih 15k km, povprečje 7,5l /100km. Avtocesta večina tempomat na 130km/h, nekaj malega mestne vožnje, ostalo pa krajše relacijske (pod 15km). Pod nizkimi vrtljaji je pravi šparovček, saj se da voziti tudi pod 6 litri (predvsem če voziš po omejitvah), pod visokimi vrtljaji (beri: nad 3000 RPM), pa je požeruh. O elastičnosti in živahnosti motorja pa ne bi niti govoril :)
V touranu pričakuj dober liter porabe več (lahko ti povem da za 2.0 TDI pri touranu je cca. 7l. Avto dela letno nad 40k km, veliko je na cestah bivše Juge, pa še nikol nobenga problema). Če že gledaš tourana, bi se raje ozrl po dizlu.
Zafira je bila pri meni ena izmed favoritk, predvsem zaradi cene, ampak me je odvrnilo od nakupa ravno italjanski motorji (ljubitelji italjanov brez zamere). Predvsem me je jezil LMM in okvare oz. zapacanje le tega, potem pa piskanje jermenov (zasledil težave pri Fiat Cromi). Notranjost mi tudi ni ravno pri srcu, čeprav mi je dosti lepša od sedanjih Oplov. Na nekaterih testih kritizirana mehkost podvozja (nisem vozil, tako da ne vem ali je res ali ne).
V tem razredu bi jaz pogledal za mazdo 5. Cene so lepe, možnost imaš dveh stranskih drsnih vrat. Avto je najbolje ocenjen pri sedenju v primeru 7ih sedežev. Mene me je motila le plastika na armaturki, ki je meni neprijazna na otip, ter svetleče lakirana plastika.

Primer: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4586651&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4584375&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4761363&show=1
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a maki13 So maj 21, 2011 5:26 pm

LaMike je napisal/-a:Če se nisi zavzel, touran iz linka ima slovensko servisno štemple pa varaždin (auto zubak, pooblaščeni servis za vw, pokliči in vprašaj, če jim je kaj poznano vozilo). :lol:


Ne nisem še nič vzel, se mi ne mudi.

Dobro si opazil servisno, mi ni niti na misel prislo, da je bil servisiran v Cro.


Ok, sem ugotovil da 1.4tsi ne pride v postev (zaradi porabe in pa kombinacije kompresor+turbina- dvojni stroski ob okvari)

Nekako so mi Zafire še najbližje temu kar potrebujem.

Avto, ki ni prevelik, prilagodljiva notranjost, zanesljiv, prtljaznik za vso otrosko kramo.


Kako je z Zafirami, zanesljivost, posebnosti, itd...

Gledam na netu 1.9D masine, ali so to itljanski JTD motorji.

Če si kdo lasti zafiro naj napiše kaj več. Gledam letnik 2007-2008

Maki
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a lizard So maj 21, 2011 5:34 pm

Ja so JTD motorji - torej sam vrh dizel tehnologije (tistega časa), nekatere malenkosti na motorju so sicer verjetno zgolj od Opla, a ne vem točno katere, ker me traktorji niso nikoli preveč zanimali :).
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a sonic Po maj 23, 2011 9:26 am

Sa bolj pozno oglašam, očitno je sicer maky13 že itak opustil misel na tourana...
No, tistega iz prvega posta bi jaz pustil pri miru že zaradi plastičnega volana in ne najbolj posrečene izbire barve sedežev., plus omenjena vprašanja s servisno...

Glede porabe Tourana TSI: pri kratkih mestnih vožnjah je z eno besedo strahotna. Morda kaj pripomore tudi DSG menjalnik, ne vem. Opazil sem, da hladen izredno pije, tako da je s hladnim 9-10 L/100km po mestu že dosežek.... Če je dobro ogret, je pa lahko tudi po mestu samo 7,5-8...
Skratka, če je ogret, je poraba precej bolj zmerna; ravno svež primer včerajšnjega kratkega izletka, ko smo šli iz Ljubljane na Zbilje - poraba celotne poti 6,5 litrov/100km: tja grede je bla 7,8, po pijački pa kmalu nazaj (še od prej ogret motor) pa celo samo 5,2 L/100km, če sem prav preračunal...
Je pa bila vožnja nedeljsko ležerna, že 6,5 skupne porabe je vsekakor varčnostni rekord za naš avto...

Zelo pomembnega podatka nisi povedal: koliko km na leto delaš?
Ker '95% vožnje po LJ, brez obvoznice' - to je pol bolj malo kilometrov, razen če se vsak dan, ves dan stalno gor pa dol po mestu prevažaš...
Od št. prevoženih kilometrov je odvisno, koliko pridobiš z manjšo porabo (tudi pri rabljenem pa je načeloma za bolj varčen avto pogosto treba plačati nekoliko več), torej tudi, koliko se ti je treba sploh sekirati glede porabe...



Sedaj vidim da gledaš Zafiro - v redu, ampak zakaj JTD? Še enkrat, koliko kilometrov boš prevozil? Namreč, Zafiro lahko dobiš tudi z 1.8 klasičnim bencinarjem (takih rabljenih je sicer bolj malo, a se najde)
Sicer sem se z Zafiro 1.8 peljal le enkrat kot sopotnik in samo par km, ampak ko je kolega malo stopil na gas, se mi je zdelo da kar lepo potegne za ne-turbo bencinarja (pač 1.8 je že kar solidna mašina). Pa še skrbi z okvaro turbine ipd nimaš nobenih...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Badzo To maj 24, 2011 9:36 pm

Sicer ne bi rad nasprotoval, ampak dve stvari mi ne gresta skupaj:
1. Zgolj v razmislek: Megane dela odlično in brez težav ampak bi menjal, po drugi strani pa v prvem postu navajaš kako je 6-7k eur veliko denarja - saj ne rečem
da ni, ampak če dela avto brez problemov, zakaj sploh menjavati in si delati strošek v višini 11k eur?? Počakaj kake dve leti potem ga pa prodaj
in kupi nekaj novega. razen če si eden izmed tistih, ki niso srečni če nimajo vsake pol leta nove šajtrge pred hišo..
2. 95% vožnje po Lj, ki je po domače povedano eno navadno nadr*avanje sklopke itd je za dizla strup in umor! Sem imel zdaj dizla (1.6TDI 90KM) 4 dni in od Bežigrada (žale) pa do FRIja (vič), se zadeva tudi približno ne ogreje. In točno take vožnje ubijajo dizle. Poleg tega je bila pa na koncu poraba zelooooooooooooooo ugodna - vsi s porabami po mestu pod 5L se raje primite za stol - rekordnih 9.4L na 100 prevoženih. Pa da ne bo kdo mislil da sem se izživljal nad motorjem, ampak žal vožnja je na tej 4.5km dolgi relaciji bila s popolnoma neogretim motorjem in pač takrat papca. MOj glas gre sigurno bencinarju (pa ne zaradi porabe, ampak zato ker se hitreje ogreje B in se dela manjša škoda kot na dizlu)! Na koncu ko pa gre kaj na dizlu, se pa prigospodari kako menjavo turbine itd. In to vse zato ker se vidi samo tist liter manj, ki ga spije D.
Kar se tiče porabe po Lj - glede na to da veš kakšen je režim vožnje pri nas v Lj ti lahko povem za tri bencinarje (vsi moči od 105-112KM, 1.4 in dva 1.6), poraba po Lj ob konicah (dva sta vožena na isti relaciji kot je tvoj Lj-Center-Vič in popoldan obratno) z vedno prižgano klimo znaša 10-10.8L. Tako da s touranom pričakuj podobno številko.
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a maki13 To maj 24, 2011 10:01 pm

Hvala vsem za odgovore in informacije.

Ja Turana nisem povsem odpisal, gledam pa sedaj dizle.

Nasel sem enega 2004 letnik, baje ohranjen in vse ok.

Malo imam samo pomisleke ker avto je ze kar v letih, tako kot moj Megan.

Delam cca 12.000letno, dizla imam ker mi pase proznost v niskih obratih, zato sem tudi gledal TSI-ja, ki ima povsem dizlske lastnosti.

Dizel ali benz pri 12.000kil ne predstavlja omembe vredne razlike, pozna se samo pri nacinu voznje.
Mi je prakticno vseeno, ce bom kupoval bom vzel boljsega bencin ali dizel ne igra vloge.


Ja večna dilema, avto dela ok, samo potrebujem večjega z večjim prtljažnim prostorom, drugace nobene realne potrebe po menjavi ali preseravanju.


Ker se mi z nakupom ne mudi me zanima nekaj, če se kdo malo bolje spozna na prodajo in eurotax, itd...

Koliko sploh lahko dobim za Megana 1.5dci, manj kot 100.000kilometrov, 2lastnik ze 2leti, servisna potrjena, računi, dobro ohranjen, registriran sicer na taščo ( 50bonusa zav in 50bonusa kasko 8) )

Touran, zafira, mazda 5, corola verso, letnik me ne obremenjuje prevec bolj gledam na kilometre, lastnistvo, opremo( ESP in airbagi vsaj 6 )

Res se mi ne kupuje novega, ker ogromno stane, delava z zeno malo kilometrov, itd....

Hvala vsem za info.


Maki
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Kael Sr maj 25, 2011 7:15 am

@Maki13: če imaš Megana Grandtourja, potem je menjava avtomobila zaradi dveh otrok bedarija, oziroma nepriznan izgovor, da si lahko umisliš drug avto. Če bi imel tri otroke, potem razumem (ne vem če gredo vanj trije otroški sedeži), zaradi dveh pa nima smisla. Če pa imaš navadnega Megana, pa razumem, da bo prostorska stiska pri dveh sedežih v avtu - ker je kuferaun pri navadnem Meganu enostavno premajhen, če imaš npr. Leona, kot ga imamo mi, potem je tak kuferaun popolnoma neuporaben in res rabiš drug avto, da boš prevažal vso ropotijo naokoli. Mi sicer imamo še vedno kredit za Leona in ko sva dobila otroka sva Leona obdržala, čeprav druge koristi kot stroški od njega ni, pomanjkanje prostora pa rešuje ogromna Thule truga, v katero spravim brez težav stvari za dopust. Če imaš grandtoura je lahko to rešitev, če ne želiš imeti stroškov. Pa še to: če voziš pecikle in podobne neumnosti, je včasih ceneje kupit en pecikl za k babici, kot pa to tovorit gor in dol - tak delamo mi. Veliko lažje kot pa 200 € kredita vsak mesec.

Vrsta goriva: zdej a boš kupil bencinca ali dizla, je tvoja odločitev, preračunaj pa za predvideno dolžino dni razliko v ceni servisev, cestnem skladu, zavarovanju in upoštevaj razliko v porabi ter višini kredita (obresti). Potem dobiš realno sliko kaj se bolj splača - bencin ali dizel, ko pa enkrat gledaš TSI vs. TDI (torej neatmosferski motorji) so pa stroški vdrževanja tu tu. Vožnja 3km stop, vožnja 3 km stop pa ne ubija samo dizlov, ampak
enako škodi tudi turbo motorjem in je ravno tako močno odsvetovana za bencinske motorje (poglej kakšno knjižico...).

Touran: za normalno vožnjo v Touranu rabiš spodoben motor: ali 1.4 TSI kot si sam gledal ali pa 2.0 TDI. O vrsti problemov pri 2.0 TDI smo večkrat pisal, tako da ti ta motor težko svetujem, o 1.4 TSI motorju pa si že dobil informacije. Ostane še 1.9 TDI motor s 105 KM, pri katerem pa je zgodba naslednja: avtomobil je zgledno vozen prazen in na 15" colskih platiščih, 16 še nekako gre, vse kar je več, je pa katastrofa. Touran je namreč ena velika škatla in temu primerna je tudi poraba: pri ležerni vožnji na AC do 110 na uro že gre s 6 litri / 100km, ko daš gor 17" (pogost dodatek Highline in drugih boljše opremljenim izvenkam) je poraba že na 6.6 litra na AC, o mestni vožnji s klimo pa nebi zgubljal besed, saj se poraba brez težav povzpne od dobrih 7 in pol do vse 10 litrov. Prav tako vsaka hitrejša vožnja po AC - pri 130 na urop je motor v 6. prestavi že na 3000 rpm, poraba spet strmo raste proti 8 litrom. Meni tole ni ravno neka varčnost. Ko pa greš na dopust, daš noter dva otroška sedeža, vključiš klimo ter greš na AC je pa motor klinično mrtev. Klanci katastrofa. Če si res res zelo umirjen voznik, se nekako premikaš, vendar nekako to ni to. Pa še nekaj športno podvozje + 17" = valer, nevozno. Pri 1.9 TDI motorju pazi tudi na menjalnik - posebej 2 in 3 prestava. Tudi na ADAC Touran ni bil biser vdržljivosti... Sevda pa ima tudi Touran vrsto odlik: prostornost, ravno dno prtlajžnika, možnost popolne odstranitve sedežev, število odlagalnih mest, samostojni sedeži zadaj, možnost vgradnje treh otroških stolov, ipd.

Neglede nato kako se boš odločil, sem skoraj mnenja, da boš kramo naokoli lažje prevažal v kakšnem karavanu z ravnim dnom. Tast je imel Megana Grandtourja pa težko rečem, da smo v maminem Touranu stvari lažje vozili, ali da je bila v prostornosti kakšna strašanska razlika.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a sonic Sr maj 25, 2011 8:23 am

Kael je napisal/-a: Vožnja 3km stop, vožnja 3 km stop pa ne ubija samo dizlov, ampak
enako škodi tudi turbo motorjem in je ravno tako močno odsvetovana za bencinske motorje (poglej kakšno knjižico...).
Ne zamert, ampak meni gredo včasih na jetra ta modrovanja/jadikovanja o kratkih razdaljah in kako da je to smrt za motor... avto je pač v osnovi transportno sredstvo, ki naj služi lastniku in ne obratno.

Zdaj pa naj mi en razloži za naslednji hipotetični primer.
- imaš dva enaka avta, z istim motorjem. Oba zjutraj hkrati vžgejo (oba hladna) in štartata iz centra LJ. Avto A se ustavi na koncu Viča, parkira in ugasne motor. Avto B pa nadaljuje pot po stari cesti do Vrhnike. Popoldne se oba vrneta v center LJ.
- naslednji dan oba avta enako štartata skupaj iz centra LJ, ter oba peljeta po avtocesti do Kopra. (ta dan torej oba 'prepucata mašine' - to sem dodal zaradi tega, ker je menda za motor dobro, da se malo zvrti itd.,) in tudi v realnosti se 'mestni avti' občasno dobro natelovadijo, ko pelješ na morje, na izlet itd.)
Zdaj pa mi naj en pove: kaj se prvi dan z avtom B zgodi tako magičnega na delu poti LJ-VIč - Vrhnika in nazaj, da se mu motor popravi, v primerjavi z avtom A??
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a sonic Sr maj 25, 2011 9:05 am

Kael je napisal/-a:Ostane še 1.9 TDI motor s 105 KM, pri katerem pa je zgodba naslednja: avtomobil je zgledno vozen prazen in na 15" colskih platiščih, 16 še nekako gre, vse kar je več, je pa katastrofa. Touran je namreč ena velika škatla in temu primerna je tudi poraba: pri ležerni vožnji na AC do 110 na uro že gre s 6 litri / 100km, ko daš gor 17" (pogost dodatek Highline in drugih boljše opremljenim izvenkam) je poraba že na 6.6 litra na AC, o mestni vožnji s klimo pa nebi zgubljal besed, saj se poraba brez težav povzpne od dobrih 7 in pol do vse 10 litrov. Prav tako vsaka hitrejša vožnja po AC - pri 130 na urop je motor v 6. prestavi že na 3000 rpm, poraba spet strmo raste proti 8 litrom. Meni tole ni ravno neka varčnost. Ko pa greš na dopust, daš noter dva otroška sedeža, vključiš klimo ter greš na AC je pa motor klinično mrtev. Klanci katastrofa. Če si res res zelo umirjen voznik, se nekako premikaš, vendar nekako to ni to. Pa še nekaj športno podvozje + 17" = valer, nevozno.
Najprej mislim, da vseeno malo pretiravaš glede domnevne podhranjenosti 1.9 TDI v Touranu.

Itak je pa tako: kar si navedel, je načeloma res treba premislit če boš Tourana fural predvsem po AC in če ga boš hkrati pogosto konkretno obtežil.
V tokratnem primeru to ni relevantno - @maki13 pravi da se bo vozil predvsem po Ljubljani, otroški avtosedeži in vozički pa mislim da ne dodajo neke blazne teže (veliko prostora zavzamejo v smislu volumna, ne pa kilogramov).

Pravzaprav, za njegove potrebe in če mu pridejo v poštev tudi dizli, bi od TDIjev za Tourana jaz priporočil ravno 1.9 TDI, ki mislim da je (od dizlov) idealna izbira za avtorja teme.
Res da sem takega le enkrat testiral kakšno urico in da je bil prazen (samo 2 odrasli osebi sva se peljala, nič tovora - ampak če noter dodaš dva malčka z otroškimi avtosedeži in kakšen voziček-dva v prtljažnik, mislim da bo prirastek pri celotni teži vseeno manj kot če bi namesto tega prisedel en odrasel človek...)

SKratka, 1.9 TDI je s prožnostjo tega motorja in kratkimi prestavami 6-stopenjskega menjalnika prijetno poskočen (v uporabnem smislu in za tovrstno uporabo bolj kot 2.0 TDI !) in idealen za vozakanje po mestu, pa tudi po navadnih izvenmestnih cestah... - le na AC pride v poštev problem, ki ga je omenil @Kael, torej kratka 6. prestava...

Skratka, če @maki13 rabi avto za po mestu furat, bo tistih parkrat na leto (morda semo enkrat) že preživel ko bo šel na morje, da pač na AC na vrhniškem klancu ne bo na prehitevalnem pasu in bo morda moral voziti kakih 110 km/h v 5. prestavi in tistih nekaj minut pač prenašati več hrupa (opisujem najslabšo možnost na podlagi Kaelovega strašenja, vs tem da morda pa vseeno avto dejansko ne bo tako nebogljen...)

Še enkrat - 1.9 TDI je za Tourana povsem ustrezen motor, če nisi pogosto na avtocesti. Za pretežno mestno uporabo (pa tudi za zmerne hitrosti izven mesta, torej ne-AC) bi ga precej bolj priporočil kot 2.0 TDI (tudi če odmislimo probleme, ki so jih pred leti menda imeli 2.0 TDI)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Badzo Sr maj 25, 2011 12:13 pm

sonic je napisal/-a:Zdaj pa naj mi en razloži za naslednji hipotetični primer.
- imaš dva enaka avta, z istim motorjem. Oba zjutraj hkrati vžgejo (oba hladna) in štartata iz centra LJ. Avto A se ustavi na koncu Viča, parkira in ugasne motor. Avto B pa nadaljuje pot po stari cesti do Vrhnike. Popoldne se oba vrneta v center LJ.
- naslednji dan oba avta enako štartata skupaj iz centra LJ, ter oba peljeta po avtocesti do Kopra. (ta dan torej oba 'prepucata mašine' - to sem dodal zaradi tega, ker je menda za motor dobro, da se malo zvrti itd.,) in tudi v realnosti se 'mestni avti' občasno dobro natelovadijo, ko pelješ na morje, na izlet itd.)
Zdaj pa mi naj en pove: kaj se prvi dan z avtom B zgodi tako magičnega na delu poti LJ-VIč - Vrhnika in nazaj, da se mu motor popravi, v primerjavi z avtom A??


Avto A bo prispel na konec Viča s popolnoma neogretim motorjem, avto B pa bo verjetno na cilj že prispel z ogretim motorjem in bo verjetno 30% poti prepeljal z ogretim motorjem, ali pa tudi ne.
V primeru da gre za bencinska motorja pa bo avto A prispel na cilj z rahlo ogretim, avto B pa bo prepeljal 60-70% poti z ogretim motorjem.
Še dva primera:
1. Smo se peljali s starim passatom (2000letnik) 1.9 TDI aprila (podatek je zaradi T - 17 sotpinj) na Zaplano. Parkirali in bili tam cca. 5ur. Sledilo je vračanje proti Lj. Ko smo prispeli v Rožno dolino na Viču (vožnja po stari cesti do Vhnike in nato AC do Viča in po Tržaški do Rožne) je bil motor ogret na malce čez 70 stopnij. Ob tem da je pri vožnji do Zaplane bil ogret na 90, ker je kolega prišel iz Kranja.
2. Lani decembra smo šli na Zbilje z Ford Focus 1.6TDCi 115KM. Smo šli nazaj iz Zbiljskega jezera, avto je začel komajda gret pod Šmarno goro pred Šenvikim predorom, kazalec je pa rpišel na 90 stopinj šele na rondoju Žale torej 500m od doma. Avto je na Zbiljah stal slabe 3 ure pred te je šel iz Vrhnike do Bežigrada in od tu dalje do Zbiljskega.
Moje mnenje je, da za kratke relacije absolutno bencinar. Manj škode delaš na avtu (hitreje se ogreje), pozimi pa na tudi izvenmestnih relacijah do 20km praktično ne začne gret.
POleg tega Sonic, primer ki si ga navedel ni na mestu. Ker ponavadi se ne pelješ danes na kratko relacijo jutri pa do Kopra. Ampak sledi 3tedne nadrkavanja in kratkih voženj potem pa enkrat do dvakrat na mesec relacija.
V končni fazi če gremo od zadaj naprej. Tudi če imaš dizla in delaš realcije v šusu v eno stran (recimo do službe) 30-40km, se bo prej kot slej zgodilo da boš enkrat skočil nekam kar bo pod 10 ali pa celo pod 5km relacija.

sorry za OFF, ON je pa: za ta režim vožnje ki ga izvaja maki13, je sigurno bolj primeren bencinar. Jaz za 12k km na leto in kratke relacije po Lj do 5km ne bi imel dizla pa če bi ga zastonj dobil.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Kael Sr maj 25, 2011 12:24 pm

@sonic: sam menim tako: če imaš nekaj kar dobro dela, pa kupuješ nekaj drugega (še vedno ne vemo ali ma Grandtoruja ali ne), potem kupi nekaj takega, da se bo dalo dobro peljat. In dokler je Touran prazen, pa nima gor 17", potem to vse lepo gre, ko pa enkrat začneš stvari nalagat noter, rečmo žena, vrečka s štacune, oba stola (romer z ISOFIXom je težek k pes) ter otroke pa mogoče še kake malenkost, pa motorju hitro pobere sao. Sej če se res furaš samo od semaforja do semaforja, bi bilo 90 KM dovolj, vendar čim zapustiš tablo ko gor LJ piše, si pa lahko s tem motorjem bol malo pomagaš. Vsak klanec, če hočeš več od pomikanja, moreš dol šaltat. Ko ga pa polno naložiš - ala dopust varianta, pa tak samo čakaš, kdaj bo krepnu. Večkrat peljal babico na Roglo z nekaj stvarmi, in vsakič sem klel, ker se ni dal enostavno peljat.Maki pa tak mora probat 1.9 TDI - morda mu bo dovolj... je od vseh motorjem glede na njegove potrebe in stanje motorjev verjetno edina normalna izbira.

Ob naloženosti 1.9 TDIja ubiješ že v rangu Golfa. Npr. ena truga na strehi, poln kuferaun, baba pa forc, pa na AC pri malo večjem klancu kljub gasu na podnu men Leon čez 115 ne potegne. Ravnina ajde, prehitevanja pa so ravno tako mnogo težja. Če hočeš met nek idealn razmerje med price / performance / uporabnost (zanesljivost motorjev je pa enaka) potem je 2.0 TDI s 140 KM ravno pravšnja izbira. Touran sice rnebo šel kot Golf, vendar pa bosta oba mnogo lažje dihala. Recimo zakaj kupiš 2.0 TDI s 170 KM pa že moreš sam vedet. 1.9 TDI je pa racionalna odločitev.

Večkrat napišem kaj je dobro kupit in omenim situacijo kakršno vidim, dejstvo pa je da v praksi cekinčki zmagajo in se vozimo s povsem "neprimernimi" avti na daljše razdalje. Če nebi bilo tako, se tudi s 1.4 HDI z 68 KM nebi vozili po avtocesti, niti ga nebi kupili... pa smo ga...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a sonic Sr maj 25, 2011 1:09 pm

Kael je napisal/-a: dokler je Touran prazen, pa nima gor 17", potem to vse lepo gre, ko pa enkrat začneš stvari nalagat noter, rečmo žena, vrečka s štacune, oba stola (romer z ISOFIXom je težek k pes) ter otroke pa mogoče še kake malenkost, pa motorju hitro pobere sao. .

Ah ne pretiravaj no.
Prvič, ne vem zakaj tako poudarjaš 17" - večina Touranov ima itak 16" gume. Ne vem zakaj bi gor tlačil 17".
Kateri Römerjev sedež pa imaš? Kolikor sem hitro pogledal, je med težjimi Safefix+, ki ima res 14kg - ampak 14 kil (tudi če sta dva, torej skupaj 28 kg, to ne bi smelo ubiti motorja, no). In ta sedež je za otroke do 18 kg, potemtakem dva taka froca skupaj s sedeži tehtata maksimalno 64 kg. Manj kot povptrečna odrasla oseba.
Potem v prtljažnik nabašeš otroški voziček-dva, ki tudi tehtajo nekako 10 kg ali manj po komadu, torej vse skupaj največ 15-20 kg. Podveh vozičkih itak tudi v Touranu ne ostane več prav veliko prostora, torej dva otroka s avtosedeži, vozički in še nekaj krame vse skupaj tehta mogoče 100-150 kg max. Temu prištejmo težo fotra in mame, pa imamo skupno obtežitev, recimo največ 300-350 kg. Največja nosilnost Tourana je pa v rangu 650 kg. Na streholahko daš še kovček, kar stvari malo poslabša, a bolj zaradi pokvarjene aerodinamike (nosilnosti so mislim da v rangu 50 kg), pač voziš malo počasneje...

Skratka, jasno je da za pogosta hitra potovanja po AC ob polni obtežbi morda 1.9 TDI vseeno ni optimalna izbira za Tourana. Bo pa dovolj, če bodo take poti bolj izjemoma, večino časa pa se bo drkal po mestu.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a maki13 Sr maj 25, 2011 5:42 pm

Zdravo fantje, hvala vsem za informacije.

Imam navadnega Megana, ni karavan, cca 350litrov prtljažnika.

Touran, zafira, 600litrov in več.


1.9tdi, je polna kapa konjev, to bo družinska gajbica za prevoz družine sem in tja po omejitvah.


Sam vozim Megana 1.5dci, 85KS in ko greva z mojo na morje(takrat se brez otroka) gre s klimo in naložen brez problema v vrhniški klanec 130km/h po prehitevalnem pasu.

Tako, da mi ni povsem jasno zakaj bi avto, ki je nekoliko težji in večji ima pa 20KS več umiral v klance ?


V vsakem primeru, bi rad pred nakupom novega prodal Megana (prej bom še porihtal prvi dve šipi) Še vedno se mi ne sanja, koliko bi sploh lahko dobil za njega 4000-5000€, ali je to preveč?


Enoprostorca bom vrjetno kupoval konec poletja, če pa se pokaže dobra priložnost pa tudi prej.

Mozno pa je tudi, da obdržim Megana do prihoda drugega otroka in grem takrat v iskanje enoprostorca.

Vedno sem se smejal mladim staršem, ki so takoj kupovali enoprostorce, sedaj pa sem na istem :?

Maki
 
Uporabniški avatar
Renault VG
Uporabnik
 
Prispevkov: 1527
Pridružen: Če nov 11, 2010 1:21 pm

Re: Nakup VW Touran 1.4 TSI Trendline

Napisal/-a Renault VG Sr maj 25, 2011 6:35 pm

Kaj pa kakšen Scenic,če si bil že sedaj zadovoljen z Renaultom ?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 20 gostov