Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a C4V4L13R Pe jun 03, 2011 11:09 pm

Torej, kot naslov teme pove. Želim izvedet čim več o tem avtu. Vem, da je renaultov oddelek RS nekaj povsem drugega od "civilnih" verzij, me pa zanima več. Če je le možno iz prve roke, mogoče primerjava med GT-jem TCE in med RS-om. Po 2 letih tudi kakšne hibe se pojavljajo na teh avtomobilih, motor načeloma naj bi bil trotl ziher, ker gre za klasični 1.6 110 konjski mal popopran, ampak vseeno. Kakšen je to avto za daily? Kakšna je razlika med CUP podvozjem in pa še najbolj: Kje bi se ga dalo dobit za nekaj urc al pa mogoče en dan na test?
 
thunderbolt
Uporabnik
 
Prispevkov: 1447
Pridružen: So maj 21, 2011 5:40 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a thunderbolt So jun 04, 2011 8:40 am

Svoj čas ga je imel na voljo (tudi ostale iz RS divizije) za testne vožnje Pleško cars iz Brezovice. Ne vem pa, če ga ima še.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a WMB So jun 04, 2011 8:54 am

Pri 1.6 16V je zadeva praktično neuničljiva...morda zna malce hecati loputa zraka in jermenica odmične gredi...ki je premična oziroma ima določen kot zamika....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a _Pancho_ Ne jun 05, 2011 6:31 pm

Na Renaultovem forumu boš dobil dovolj informacij, saj sta vsaj 2 uporabnika, lastnika teh mali raketic. Po spominu pa mislim, da do zdaj noben ni imel težav z avomobilom. Tehnika je več ali manj preverjena, kar se pa tiče razlike v podvozju je cup nekaj mm nižji in "trši" predvsem pa namenjen tistim, ki tak avto poganjajo na polno po ovinkih ter dajo prednost legi pred "udobjem" in podatkom, ki jih občutijo na zadnjici in volanu.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Stup0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Po feb 21, 2011 1:22 am

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a Stup0 Po jun 06, 2011 2:19 am

C4V4L13R je napisal/-a:Torej, kot naslov teme pove. Želim izvedet čim več o tem avtu. Vem, da je renaultov oddelek RS nekaj povsem drugega od "civilnih" verzij, me pa zanima več. Če je le možno iz prve roke, mogoče primerjava med GT-jem TCE in med RS-om. Po 2 letih tudi kakšne hibe se pojavljajo na teh avtomobilih, motor načeloma naj bi bil trotl ziher, ker gre za klasični 1.6 110 konjski mal popopran, ampak vseeno. Kakšen je to avto za daily? Kakšna je razlika med CUP podvozjem in pa še najbolj: Kje bi se ga dalo dobit za nekaj urc al pa mogoče en dan na test?



Nevem kje naj začnem... :)
Twingo RS je popolnma drug avto kot GT, ne moreš verjeti, dokler ne voziš obeh. Občutek za volanom je čisto drugačen, še ko zapreš vrata imaš pri RSu občutek da je bolje izdelan.
V primerjavi z GTjem ima RS poleg drugega motorja še malenkost širši most, trše podvozje, boljše zavore, veliko boljše sedeže, odebeljen in bolje oblikovan volanski obroč, kateri daje tudi več povratnih informacij, krajši hod prestavne ročice, pa še veliko vizualnih sprememb je (aluminjaste stopalke, pragovi, širši koloteki, itd itd...).

Hibe v 2 letih (če ga misliš kupiti, to raje preskoči) :D
Pri 20.000km so mi menjali zadnji amortizer, ker je izpustil.
Kmalu za tem je iz motorja pri semeringu puščalo olje - nekaj so zategnili in od takrat naprej nisem imel več teh problemov.
Vodna črpalka je postajala vedno bolj glasna v prostem teku, slišalo se je cviljenje. Pri 40.000km so mi jo menjali.
Vpoklic je bil za vijake platišč (naj bi obstajala možnost da se odvijejo) in za mehanizem voznikovega sedeža.
Pri 40.000km se je odvil nosilec motorja - ne vem kako je to možno.
Pri 60.000km se mi je pri vožnji čez železniško progo, 100m pred avtohišo dobesedno odlomil nosilec menjalnika. :o
Takrat sem imel še redni servis in so mi menjali tudi srednji lonec, ker je imel luknjo (slab spoj).
Večkrat se mi je v ovinkih začela prižigati STOP lučka - problem je bil premalo olja v zavornem sistemu, ko so mi ga v avtohiši dolili je problem izginil.
Indikator za prestavljanje v višjo prestavo se je začel čudno vesti - normalno naj bi se vklopil pri približno 7000 obratih in ostal vklopljen, pri meni pa se je občasno prižgal, drugič ne, trerjič se je prižgal in ugasnil, itd... Na servisu napake niso našli.
Od 30.000km se je začelo pojavljati pokanje ob obračanju volana ali pri vožnji čez kakšno luknjo. Najprej so mi zamenjali volanski drog in je problem za 2 tedna izginil, nakar se mi je spet pojavil. Pri približno 60.000km so mi menjali še zgornji del pri volanu (ne vem točnega izraza), od takrat naprej se pokanje ni več pojavljalo.
Ker je ob pritisku na sklopko nekaj pokalo so mi menjali tudi potisni ležaj. Problem je bil za pol leta rešen, nakar se je pokanje spet pojavilo.
Skratka nekaj začetnih težav sem imel, tako da sva s serviserjem že postala na ti. :D Je pa bilo vse to zamenjano pod garancijo in nisem imel z njim nobenih stroškov, vedno so mi ponudili tudi brezplačen nadomesten avto.

Drugače se pa avto čez ovinke pelje kot gokard, drži se nenormalno dobro! Če pogledaš čase na Racelandu, boš videl da ima Twingo RS dobrih 58sek - boljši čas kot BMW Z4 3.0, Nissan 350z, Seat Leon Cupra, itd... To ti veliko pove o njegovem podvozju. :)
Motor nima kakšnega velikega navora, se ga pa da lepo peljati tudi v 5. prestavi od 45km/h naprej. Najlepše vleče od kakšnih 45000 obratov, linearno do 7200. Menjalnik je zelo kratek, tako da je pri mestni vožnji veliko prestavljanja. Pri 130km/h je v 5. prestavi okoli 4200 obratov, pri prigananju hitro doseže 174km/h v 4. prestavi, potem pa počaaaaasssiiii nabira, končna hitrost pa je nekje okoli 205 do 215km/h, blokada se vklopi pri 227km/h. Avto je tudi pri visokih hitrostih zelo stabilen in ni problem na hitro zamenjati pas tudi pri 200km/h+. Poraba se giblje od kakšnih dobrih 6L na relacije, okoli 8L mestne vožnje, pri priganjanju pa boš prišel do 9L, mogoče tudi 10. Tank je 40L, ampak ponavadi gre vanj kakšen liter manj. Jaz sem z njim delal okoli 440km, pa nisem imel kaj dosti relacij.
Ko se segreje na delavno temperaturo dobi avto prijeten rezek zvok, če ga voziš na višjih obratih in se izpušni sistem bolj segreje, pa postane še bolj globok in glasen. Tukaj imaš en primer: http://www.youtube.com/watch?v=55_xbjEZCew
ESP sistem deluje odlično, tudi ko v kakšen ovinek prehitro in začne avto odnašati ga hitro pobremza in popravi. Je pa popolnoma izklopljiv.
Zavore so dobre, lahko bi bile pa še boljše. Pri zaviranju iz visokih hitrosti moraš paziti, da jih ne pregreješ. Če se ne motim so 268mm diski spredaj, zadnji pa 220mm.
CUP podvozje je 30% tršje in mislim da 1,4cm nižje kot "navadno" RS. Pri CUP podvozju dobiš še 17" lita platišča z gumami 195/40 R17, katere so precej drage, zimskih gum v tej dimenziji ni mogoče dobiti. Homologirane so še 195/45 R16, na avto pa pašejo tudi 185/55 R15.
S CUP podvozjem se avto praktično ne nagiba in je precej trd, kar hitro občutiš na naših odličnih cestah, po vsej verjetnosti je to tudi vzrok, da se hitro pojavijo črički. :) Ampak ko prideš na kakšne ovinke, ti ni popolnoma nič žal da je tako trd, ker se res pelje kot po tirnicah.
Jaz tudi pri daljših vožnjah nisem čutil utrujenosti, še enkrat lahko povdarim da so sedeži super. Če bi bila še zvočna izolacija malo boljša, pa nebi imel nič proti. Brez problema se vozijo tudi štirje - če se sedeži pomaknejo nazaj je prostora veliko več kot v Cliu II, le prtljažnik je majhen. Čeprav ne vem zakaj mi notranjost v Twingu RS deluje prostornejša kot v navadnem, domnevam da drugi sedeži in barvna kombinacija naredi svoje.
Mene je sprva motilo da nima indikatorja za temperaturo hladilne tekočine ali olja in da ni možno dobiti potovalnega računalnika. Avtomatska klima deluje odlično - tudi pri temperaturah pod ničlo v kabini že po 30 sekundah piha toplo, domnevam, da ima vgrajen električni grelec. Pravtako se pri visokih temperaturah avto zelo hitro ohladi. Tudi senzor za dež je zakon, dobiš ga v paketu z avto klimo. :) Avtoradio je zadovoljiv, lahko bi dal kaj več iz sebe. Mislim da lahko sedaj dokupiš tudi USB.

Skratka avto je pravi mali hudiček, najrajši pa ima zavite ceste. Za po mestu je super, ker ga stlačiš v vsako luknjo, na avtocesti se da pa tudi udobno peljati, pogrešal boš le šesto prestavo.
Če te pa še kaj zanima, pa kar vprašaj.

Glede stoškov pa;
Redni servis te pride med 130€ in 170€ (odvisno od avtohiše). Na platišča je treba paziti, ker stane eno 17" kar 330€! Obvezno in kasko zavarovanje me je prišlo pri Grawe s 40% popusta 480€. Poskusi dobiti avto, kateri ima podaljšano garancijo na 4 leta, oziroma 80.000km, da boš brez skrbi.
Če boš kupoval novega jih kar malo privij za ceno - za 12.800€ bi moral dobiti še CUP podvozje, avtomatsko klimo in senzor za dež, če bi vzel malo leasinga pa še podaljšano garancijo in prvo leto brezplačno obvezno in kasko zavarovanje.

Pošlji mail na Renault Slovenija in se dogovri kje bi se ga dalo dobiti za testno vožnjo, sem prepričan da ti nebo žal. 8)
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a King1 Po jun 06, 2011 4:47 am

@StupO lepo spisan post. 8) 8)

lp
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a crxdelsol Po jun 06, 2011 6:13 am

Najlepše vleče od kakšnih 45000 obratov



Pa do ? :D
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a Symon Po jun 06, 2011 7:11 am

crxdelsol je napisal/-a:
Najlepše vleče od kakšnih 45000 obratov



Pa do ? :D

Ne znaš prebrati celega posta? :lol:


Sicer pa samo tako bom rekel: Če si navduišenec nad počasnimi in srednje hitrimi ovinki je to to. Težko boš dobil kaj boljšega za ta denar (kar je kar stalnica Renault Sport oddelka). Če pa pričakuješ, da boš na AC glavni pa glej kaj močnejšega. Na Renault klub strani je nekaj lastnikov (in obširne teme) kjer boš prebral kar nekaj informacij iz 1. roke.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a C4V4L13R Po jun 06, 2011 10:01 am

Ej super post! To mi veliko pove o avtu, ker v GTju sem se že peljal, pa ni to to. Skrbi me edino toliko izrednih malenkosti pa že pri 40 pa 60.000 prevoženih...poporodne težave mogoče?
 
Uporabniški avatar
207sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: Pe feb 01, 2008 1:37 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a 207sport Po jun 06, 2011 10:32 am

Stup0 je napisal/-a:
C4V4L13R je napisal/-a:Torej, kot naslov teme pove. Želim izvedet čim več o tem avtu. Vem, da je renaultov oddelek RS nekaj povsem drugega od "civilnih" verzij, me pa zanima več. Če je le možno iz prve roke, mogoče primerjava med GT-jem TCE in med RS-om. Po 2 letih tudi kakšne hibe se pojavljajo na teh avtomobilih, motor načeloma naj bi bil trotl ziher, ker gre za klasični 1.6 110 konjski mal popopran, ampak vseeno. Kakšen je to avto za daily? Kakšna je razlika med CUP podvozjem in pa še najbolj: Kje bi se ga dalo dobit za nekaj urc al pa mogoče en dan na test?



Nevem kje naj začnem... :)
Twingo RS je popolnma drug avto kot GT, ne moreš verjeti, dokler ne voziš obeh. Občutek za volanom je čisto drugačen, še ko zapreš vrata imaš pri RSu občutek da je bolje izdelan.
V primerjavi z GTjem ima RS poleg drugega motorja še malenkost širši most, trše podvozje, boljše zavore, veliko boljše sedeže, odebeljen in bolje oblikovan volanski obroč, kateri daje tudi več povratnih informacij, krajši hod prestavne ročice, pa še veliko vizualnih sprememb je (aluminjaste stopalke, pragovi, širši koloteki, itd itd...).

Hibe v 2 letih (če ga misliš kupiti, to raje preskoči) :D
Pri 20.000km so mi menjali zadnji amortizer, ker je izpustil.
Kmalu za tem je iz motorja pri semeringu puščalo olje - nekaj so zategnili in od takrat naprej nisem imel več teh problemov.
Vodna črpalka je postajala vedno bolj glasna v prostem teku, slišalo se je cviljenje. Pri 40.000km so mi jo menjali.
Vpoklic je bil za vijake platišč (naj bi obstajala možnost da se odvijejo) in za mehanizem voznikovega sedeža.
Pri 40.000km se je odvil nosilec motorja - ne vem kako je to možno.
Pri 60.000km se mi je pri vožnji čez železniško progo, 100m pred avtohišo dobesedno odlomil nosilec menjalnika. :o
Takrat sem imel še redni servis in so mi menjali tudi srednji lonec, ker je imel luknjo (slab spoj).
Večkrat se mi je v ovinkih začela prižigati STOP lučka - problem je bil premalo olja v zavornem sistemu, ko so mi ga v avtohiši dolili je problem izginil.
Indikator za prestavljanje v višjo prestavo se je začel čudno vesti - normalno naj bi se vklopil pri približno 7000 obratih in ostal vklopljen, pri meni pa se je občasno prižgal, drugič ne, trerjič se je prižgal in ugasnil, itd... Na servisu napake niso našli.
Od 30.000km se je začelo pojavljati pokanje ob obračanju volana ali pri vožnji čez kakšno luknjo. Najprej so mi zamenjali volanski drog in je problem za 2 tedna izginil, nakar se mi je spet pojavil. Pri približno 60.000km so mi menjali še zgornji del pri volanu (ne vem točnega izraza), od takrat naprej se pokanje ni več pojavljalo.
Ker je ob pritisku na sklopko nekaj pokalo so mi menjali tudi potisni ležaj. Problem je bil za pol leta rešen, nakar se je pokanje spet pojavilo.
Skratka nekaj začetnih težav sem imel, tako da sva s serviserjem že postala na ti. :D Je pa bilo vse to zamenjano pod garancijo in nisem imel z njim nobenih stroškov, vedno so mi ponudili tudi brezplačen nadomesten avto.

Drugače se pa avto čez ovinke pelje kot gokard, drži se nenormalno dobro! Če pogledaš čase na Racelandu, boš videl da ima Twingo RS dobrih 58sek - boljši čas kot BMW Z4 3.0, Nissan 350z, Seat Leon Cupra, itd... To ti veliko pove o njegovem podvozju. :)
Motor nima kakšnega velikega navora, se ga pa da lepo peljati tudi v 5. prestavi od 45km/h naprej. Najlepše vleče od kakšnih 45000 obratov, linearno do 7200. Menjalnik je zelo kratek, tako da je pri mestni vožnji veliko prestavljanja. Pri 130km/h je v 5. prestavi okoli 4200 obratov, pri prigananju hitro doseže 174km/h v 4. prestavi, potem pa počaaaaasssiiii nabira, končna hitrost pa je nekje okoli 205 do 215km/h, blokada se vklopi pri 227km/h. Avto je tudi pri visokih hitrostih zelo stabilen in ni problem na hitro zamenjati pas tudi pri 200km/h+. Poraba se giblje od kakšnih dobrih 6L na relacije, okoli 8L mestne vožnje, pri priganjanju pa boš prišel do 9L, mogoče tudi 10. Tank je 40L, ampak ponavadi gre vanj kakšen liter manj. Jaz sem z njim delal okoli 440km, pa nisem imel kaj dosti relacij.
Ko se segreje na delavno temperaturo dobi avto prijeten rezek zvok, če ga voziš na višjih obratih in se izpušni sistem bolj segreje, pa postane še bolj globok in glasen. Tukaj imaš en primer: http://www.youtube.com/watch?v=55_xbjEZCew
ESP sistem deluje odlično, tudi ko v kakšen ovinek prehitro in začne avto odnašati ga hitro pobremza in popravi. Je pa popolnoma izklopljiv.
Zavore so dobre, lahko bi bile pa še boljše. Pri zaviranju iz visokih hitrosti moraš paziti, da jih ne pregreješ. Če se ne motim so 268mm diski spredaj, zadnji pa 220mm.
CUP podvozje je 30% tršje in mislim da 1,4cm nižje kot "navadno" RS. Pri CUP podvozju dobiš še 17" lita platišča z gumami 195/40 R17, katere so precej drage, zimskih gum v tej dimenziji ni mogoče dobiti. Homologirane so še 195/45 R16, na avto pa pašejo tudi 185/55 R15.
S CUP podvozjem se avto praktično ne nagiba in je precej trd, kar hitro občutiš na naših odličnih cestah, po vsej verjetnosti je to tudi vzrok, da se hitro pojavijo črički. :) Ampak ko prideš na kakšne ovinke, ti ni popolnoma nič žal da je tako trd, ker se res pelje kot po tirnicah.
Jaz tudi pri daljših vožnjah nisem čutil utrujenosti, še enkrat lahko povdarim da so sedeži super. Če bi bila še zvočna izolacija malo boljša, pa nebi imel nič proti. Brez problema se vozijo tudi štirje - če se sedeži pomaknejo nazaj je prostora veliko več kot v Cliu II, le prtljažnik je majhen. Čeprav ne vem zakaj mi notranjost v Twingu RS deluje prostornejša kot v navadnem, domnevam da drugi sedeži in barvna kombinacija naredi svoje.
Mene je sprva motilo da nima indikatorja za temperaturo hladilne tekočine ali olja in da ni možno dobiti potovalnega računalnika. Avtomatska klima deluje odlično - tudi pri temperaturah pod ničlo v kabini že po 30 sekundah piha toplo, domnevam, da ima vgrajen električni grelec. Pravtako se pri visokih temperaturah avto zelo hitro ohladi. Tudi senzor za dež je zakon, dobiš ga v paketu z avto klimo. :) Avtoradio je zadovoljiv, lahko bi dal kaj več iz sebe. Mislim da lahko sedaj dokupiš tudi USB.

Skratka avto je pravi mali hudiček, najrajši pa ima zavite ceste. Za po mestu je super, ker ga stlačiš v vsako luknjo, na avtocesti se da pa tudi udobno peljati, pogrešal boš le šesto prestavo.
Če te pa še kaj zanima, pa kar vprašaj.

Glede stoškov pa;
Redni servis te pride med 130€ in 170€ (odvisno od avtohiše). Na platišča je treba paziti, ker stane eno 17" kar 330€! Obvezno in kasko zavarovanje me je prišlo pri Grawe s 40% popusta 480€. Poskusi dobiti avto, kateri ima podaljšano garancijo na 4 leta, oziroma 80.000km, da boš brez skrbi.
Če boš kupoval novega jih kar malo privij za ceno - za 12.800€ bi moral dobiti še CUP podvozje, avtomatsko klimo in senzor za dež, če bi vzel malo leasinga pa še podaljšano garancijo in prvo leto brezplačno obvezno in kasko zavarovanje.

Pošlji mail na Renault Slovenija in se dogovri kje bi se ga dalo dobiti za testno vožnjo, sem prepričan da ti nebo žal. 8)


Lepo si napisou xD
zame je to kr velik napak? vsaj to, da si mel garancijo...kaj pa pol k jo nebo več?

Samo twingo gt velik bol potegne kot RS vsaj kolkr sm jih jst vozu. res pa je da so sedeži in volan vrhunski v RS-u!
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a Symon Po jun 06, 2011 11:41 am

207sport je napisal/-a:Samo twingo gt velik bol potegne kot RS vsaj kolkr sm jih jst vozu. res pa je da so sedeži in volan vrhunski v RS-u!

RS ima 1 sekundo manj do 100. Tisto kar si ti čutil je turbo navor, RS pa vleče bolj zvezno.

Pomoje so to porodne težave. Sicer pa kot sem napisal -še najbolje bo vprašati še ostale lastnike, kakšne izkušnje imajo. Sploh pa dokler je v garanciji greš in zatežiš ker koneckoncev od tega je odvisno ali bodo sčasoma porihtali (ker bo preveč popravil pod garancijo) ali pa bodo "zaenkurac" del še naprej vgrajevali.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Stup0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Po feb 21, 2011 1:22 am

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a Stup0 Po jun 06, 2011 6:06 pm

RS gre na ravnini še vedno bolje kot čipan GT, tako da razlika je. V ovinkih seveda še toliko večja.
Kot je že Symon napisal, v GTju je občutek da avto bolj "zalima", ker je turbo motor.
Je bil pa moj Twingo eden izmed prvih pri nas, tako da čisto možno da so bile to začetne težave.

Pozabil sem še napisati, da ko je avto hladen prvih 500 metrov precej cuka, potem se pa umiri, tako da se ne ustrašiti!
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a nevermind Po jun 06, 2011 10:58 pm

Jaz na tvojem mestu nebi kupil ta avto. Raje se odloči za kaj boljšega in zanesljivejšega.
Da se mi toliko napak pojavi do 60000 km bi jaz svoj avto zažgal. Pa imam avto z 60000 km in brez ene napake in izrednega servisa.
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a skopusnik Po jun 06, 2011 11:29 pm

Ti kar zažigej svoj avto, Stupo je pa vse pod garancijo zrihtal ;) a kje piše da majo vsi RSi take probleme? Kaj če ima nekdo take probleme s takim avtom kot ga imaš ti? Vidš, teb pa čist uredu laufa. Mogoče bo tud njemu Twingo RS ;)
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a mito155 To jun 07, 2011 3:36 pm

kolikor pa poznam stupota, pa tudi njegov RS ni imel ravno rožnatega življenja..
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a WMB To jun 07, 2011 4:20 pm

mito155 je napisal/-a:kolikor pa poznam stupota, pa tudi njegov RS ni imel ravno rožnatega življenja..


Feltne na njegovem avtu tudi ne... :)
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a _YUGO-GVX_ To jun 07, 2011 8:50 pm

ker drugač je avto namenjen avtocestnim križarjenjem :mrgreen:
litr bencina, litr olja ;)
 
Stup0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Po feb 21, 2011 1:22 am

Re: Twingo RS 1.6 16v

Napisal/-a Stup0 Sr jun 08, 2011 9:16 pm

mito155 je napisal/-a:kolikor pa poznam stupota, pa tudi njegov RS ni imel ravno rožnatega življenja..


Ko je bil avto segret na delavno temperaturo sem ga res velikokrat malo bolj pritisnil, zato sem tudi kupil RSa. Drugače sem pa nanj pazil (upravljal servise pred rednim intervalom, ročno pral, itd...) :)
Pa mislim, da večina napak ni povezanih s tem, da je bil avto občasno v višjih vrtljajih. Pretiraval pa tudi nisem, saj sem imel en komplet gum za 70.000km.

Je pa res, kot je napisal že nekdo pred mano - pri vsakem avtu imaš lahko težave, lahko ti pa laufa b.p. 300k+ km.
Kolikor sem izbrskal po tujih forumih, so imeli še nekateri težavo z vodno črpalko in pokanjem v volanu, ostalih težav pa nisem zasledil.

Glede uveljavljanja garancije pa res lahko le pohavlim avtohišo Real, ker so vse zrihtali kolikor hitro se je dalo, pa še nadomestno vozilo sem dobil za ta čas.

Robnikov se je treba pa močno izogibati, ker je guma čisto nizka (195/40 R17), tudi zaščitni rob na gumi ne pomaga kaj dosti. Jaz sem imel to nesrečo, da sem jo naslonil na robnik.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov