mrtwelvetrees je napisal/-a:če z scenikom nimas probleme ti priporočam predeavo na plin (bencinki motor je cenejsi za servis, manj okvar kot na dizlih)
vprašanje je kakšnega rablenega dizla boš dobil v roke...
PLIN + večja posoda za gorivo pa si zmagu
mrtwelvetrees je napisal/-a:če z scenikom nimas probleme ti priporočam predeavo na plin (bencinki motor je cenejsi za servis, manj okvar kot na dizlih)
vprašanje je kakšnega rablenega dizla boš dobil v roke...
PLIN + večja posoda za gorivo pa si zmagu
Valuk je napisal/-a:Alo!
Tedensko delam po 1100 km, velika večina tega po avtocestah.
Sedaj imam Renault Scenic-a, bencinski motor 1,6 s povprečno porabo tam okrog 7,5 l/100km.
Zaradi velikih stroškov razmišljam o predelavi na plin, ki me pride tam okrog 1200 €. LPG je zaenkrat še kar poceni itd.,itd.
Imam pa tudi drugo varianto, da kupimo enega dizla, npr. kakšnega Forda Focusa. Kaj manjšega ne pride v poštev.
Če upoštevam, da za Scenica dobim pribl. 8000 €, bi potem gledal tudi za takšno ceno Focusa.
Aja, še to, Scenic je letnik 2006 s 85.000 prevoženimi kilometri. Gledal pa sem Focuse, letnike 2008, ki pa imajo vsi po 100.000 prevoženih.
Pa me zanima, kaj bi se mi bolj izplačalo, oz. kaj bi naredili vi?
TNX!
WMB je napisal/-a:Valuk je napisal/-a:Alo!
Tedensko delam po 1100 km, velika večina tega po avtocestah.
Sedaj imam Renault Scenic-a, bencinski motor 1,6 s povprečno porabo tam okrog 7,5 l/100km.
Zaradi velikih stroškov razmišljam o predelavi na plin, ki me pride tam okrog 1200 €. LPG je zaenkrat še kar poceni itd.,itd.
Imam pa tudi drugo varianto, da kupimo enega dizla, npr. kakšnega Forda Focusa. Kaj manjšega ne pride v poštev.
Če upoštevam, da za Scenica dobim pribl. 8000 €, bi potem gledal tudi za takšno ceno Focusa.
Aja, še to, Scenic je letnik 2006 s 85.000 prevoženimi kilometri. Gledal pa sem Focuse, letnike 2008, ki pa imajo vsi po 100.000 prevoženih.
Pa me zanima, kaj bi se mi bolj izplačalo, oz. kaj bi naredili vi?
TNX!
1. Tvoj senik 1.6 niti približno ni vreden več 8.000€
2. ford dizel, 2008 letnik tudi nima le 100.000km ( ok, so izjeme, samo so dražji)
LPG je bluz....
Poraba plina je višja, predraga montaža, predrag sistem, uničevanje motorja - oziroma pitje olja se pojavi itd...
Cena plina bo tudi vedno višja...seveda več kot bo uradnih montaž v avte ( preko homologacij to vidijo in majo register) dražji bo plin, da se državna "kasica-prasica" polni...
Moj predlog....vozi kar imaš, vsaj veš kaj imaš...verjetno tudi potne stroške dobiš, tko, da ni panike.
Valuk je napisal/-a:V bistvu se da tudi dizle predelat na plin, samo je baje poseg tako drag, da se ne izplača.
Drugače pa govorim o cenah avtomobilov na podlagi spletne strani avto.net
Kake so realne cene potem, tega pa ne vem.
Generalno gledano pa so dizli malce dražji. Se motim? Govorim izključno o rabljenih.
mihouca je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Valuk je napisal/-a:Alo!
Tedensko delam po 1100 km, velika večina tega po avtocestah.
Sedaj imam Renault Scenic-a, bencinski motor 1,6 s povprečno porabo tam okrog 7,5 l/100km.
Zaradi velikih stroškov razmišljam o predelavi na plin, ki me pride tam okrog 1200 €. LPG je zaenkrat še kar poceni itd.,itd.
Imam pa tudi drugo varianto, da kupimo enega dizla, npr. kakšnega Forda Focusa. Kaj manjšega ne pride v poštev.
Če upoštevam, da za Scenica dobim pribl. 8000 €, bi potem gledal tudi za takšno ceno Focusa.
Aja, še to, Scenic je letnik 2006 s 85.000 prevoženimi kilometri. Gledal pa sem Focuse, letnike 2008, ki pa imajo vsi po 100.000 prevoženih.
Pa me zanima, kaj bi se mi bolj izplačalo, oz. kaj bi naredili vi?
TNX!
1. Tvoj senik 1.6 niti približno ni vreden več 8.000€
2. ford dizel, 2008 letnik tudi nima le 100.000km ( ok, so izjeme, samo so dražji)
LPG je bluz....
Poraba plina je višja, predraga montaža, predrag sistem, uničevanje motorja - oziroma pitje olja se pojavi itd...
Cena plina bo tudi vedno višja...seveda več kot bo uradnih montaž v avte ( preko homologacij to vidijo in majo register) dražji bo plin, da se državna "kasica-prasica" polni...
Moj predlog....vozi kar imaš, vsaj veš kaj imaš...verjetno tudi potne stroške dobiš, tko, da ni panike.
Ne bluzi, sam imam avto predelan na plin, plinska naprava Zavoli, naredil sem z njo cca 30.000 km brez enega problema, cena 1350eur+ homologacija 40eur na remontu, na avtu se dala 1 dan, solidno narejeno, na napavo je 5let garancije. v tem času sem naredil en servis na 10.000, zdaj me čaka še en, nato pa naprej na vsakih 20.000km.
Plin se je v cca letu podražal za 6centov, za koliko se je pa bencin?
To o pitju olja je tudi neumnost avto ga ne pije tako kot ga prej ni, nevem kje take pobirate(enkrat mi je nekdo rekel če me ni strah da mi bo avto razneslo...)
Odkar imam predelanega je motor veliko tišji in lepše teče.
Na izgubi moči se tudi ne pozna pa ima avto samo 135km.
Poraba se mi je iz 10.5L povečala na dobrih 11L torej slab liter.
O tem da je instalacija draga to je res ampak sem mu lepo naredil izracu v koliko casa se mu povrne denar 7mesecev! ... meni se je v slabem letu
Tko da ne bluzi neumnosti o plinu če o tem nimaš pojma ...
LP, Miha
WMB je napisal/-a:mihouca je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Valuk je napisal/-a:Alo!
Tedensko delam po 1100 km, velika večina tega po avtocestah.
Sedaj imam Renault Scenic-a, bencinski motor 1,6 s povprečno porabo tam okrog 7,5 l/100km.
Zaradi velikih stroškov razmišljam o predelavi na plin, ki me pride tam okrog 1200 €. LPG je zaenkrat še kar poceni itd.,itd.
Imam pa tudi drugo varianto, da kupimo enega dizla, npr. kakšnega Forda Focusa. Kaj manjšega ne pride v poštev.
Če upoštevam, da za Scenica dobim pribl. 8000 €, bi potem gledal tudi za takšno ceno Focusa.
Aja, še to, Scenic je letnik 2006 s 85.000 prevoženimi kilometri. Gledal pa sem Focuse, letnike 2008, ki pa imajo vsi po 100.000 prevoženih.
Pa me zanima, kaj bi se mi bolj izplačalo, oz. kaj bi naredili vi?
TNX!
1. Tvoj senik 1.6 niti približno ni vreden več 8.000€
2. ford dizel, 2008 letnik tudi nima le 100.000km ( ok, so izjeme, samo so dražji)
LPG je bluz....
Poraba plina je višja, predraga montaža, predrag sistem, uničevanje motorja - oziroma pitje olja se pojavi itd...
Cena plina bo tudi vedno višja...seveda več kot bo uradnih montaž v avte ( preko homologacij to vidijo in majo register) dražji bo plin, da se državna "kasica-prasica" polni...
Moj predlog....vozi kar imaš, vsaj veš kaj imaš...verjetno tudi potne stroške dobiš, tko, da ni panike.
Ne bluzi, sam imam avto predelan na plin, plinska naprava Zavoli, naredil sem z njo cca 30.000 km brez enega problema, cena 1350eur+ homologacija 40eur na remontu, na avtu se dala 1 dan, solidno narejeno, na napavo je 5let garancije. v tem času sem naredil en servis na 10.000, zdaj me čaka še en, nato pa naprej na vsakih 20.000km.
Plin se je v cca letu podražal za 6centov, za koliko se je pa bencin?
To o pitju olja je tudi neumnost avto ga ne pije tako kot ga prej ni, nevem kje take pobirate(enkrat mi je nekdo rekel če me ni strah da mi bo avto razneslo...)
Odkar imam predelanega je motor veliko tišji in lepše teče.
Na izgubi moči se tudi ne pozna pa ima avto samo 135km.
Poraba se mi je iz 10.5L povečala na dobrih 11L torej slab liter.
O tem da je instalacija draga to je res ampak sem mu lepo naredil izracu v koliko casa se mu povrne denar 7mesecev! ... meni se je v slabem letu
Tko da ne bluzi neumnosti o plinu če o tem nimaš pojma ...
LP, Miha
Zadeva sporabo olja se pojavi šele po določenem času. Definitivno je eksplozija v motorju bolj suha...znanstveno dokazano...od tu poraba olja...
207sport je napisal/-a:k omenjate koliko bi privarčeval! ne moraš glih dobesedno vzet koliko ti porabi bencinar in koliko plin, k še vseeno boš moral tankat bencin samo bol po redko! k vžigaš avto če se ne motim ga z bencinom...pa tudi k zmanjka plina, se voziš še na benz...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov