Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Nakup Audi A4 l02, 1.8T quattro

Napisal/-a DaDek Po jul 11, 2011 11:14 am

Pozdravljeni,

Kolega kupuje drug avto. Gledal je avto iz spodnjega linka:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4586718&show=1

Pozna mogoče kdo ta avto oz. ga je že hodil gledat? Prilično dolgo je že na avto.net. Gledat še ga sicer ni šel. Zanimiv je, ker ustreza pogojem, ki so karavan, pod 100k km, bencinar (dela se slabih 20k km na leto), do ca. 7000e, znana zgodovina

Sicer je kar nekaj napisanega o 1.8T motorjih pa vseeno:
1. Koliko je okvirno zdrževanje tega vozila (quatrro?)
2. O kakšni porabi lahko govorimo pri zmerni mešani vožnji?
3. Motor kot takšen ima kakšne hibe? Kaj pa quatrro?

Je 7500e realna cena za takšen avto? Zaveda se stroška zamenjave turbine v primeru, da bi bila le ta čez čas potrebna.
Audi lahko na podlagi serisjke številke avtomobila preveri zgodovino?

Lp,

Davor
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup Audi A4 l02, 1.8T quattro

Napisal/-a Sasqa Po jul 11, 2011 1:29 pm

Zdravo

- Vzdrževanje vozila nima veze s quattrom, ok, če šteješ menjavo olja v diferencialu na vsakih 90k, pa tudi to je zanemarljiv strošek.
- Poraba pri mešani zmerni vožji v povprečju cca. 9l, toliko sta imela dva 1.8T bencinarja, ko sem jaz kupoval, videl po BC, vožnja bi naj bila mešana
- Quattro nima nikakršnih hib. Pazit je potrebno, da vozilo ni bilo karambolirano, in da pri tem ni dobila vstran kardanska gred, ki gre na zadnji dif. Če je bilo raje 'tace' vstran, kajti vožnja z neuravnovešeno kardansko gredjo je podobna necentriranemu kolesu.
- Pri quattru (torsen diferencial) je potrebno pozornost nameniti zračnosti, da ne bo pospeševanje zaviranje in potem pospeševanje zgledalo, kot da te en 'brca' v rit. Drugače je ta pogon 'bullet proof', tako, da se lahko z njim skorajda dela kot 'svinja z mehom'.
- Glede vzdrževanja. Moj nasvet je sledeč. Filtre in specificirano olje si nabaviš sam za majhen denar, če se ti gre za pooblaščenca, vzameš robo zraven, ti opravijo servis, vpišejo servis v sistem, poštemplajo knjigo in je to to. Jaz sem si olje nabavil sam, in me je servis za 2.0TDi prišel 45€, s tem so filter goriva častili oni (veze), filter olja pa je že v tej ceni.
- Kako je z izrednimi popravili, pa ti bodo svetovali drugi, ki si lastijo ta motor.
- Če je vozilo slovensko, nemško, avstrijsko se da preveriti zgodovino servisiranja, če je le to bilo servisirano na pooblaščenih servisih. Če je vozilo italjansko, italije do nedavnega ni bilo v bazi, tudi belgije &Co. ni bilo v bazi, in se posledično v tem primeru ne da vozila preveriti. Če je bilo vozilo servisirano privat, se tudi tega ne vidi.

Cena, hja tu bi se dalo razpravljati, ali so kilometri realni, ali vse štima, realna ohranjenost avta itd., kaj pravi tester in sama zgodovina itd.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Nakup Audi A4 l02, 1.8T quattro

Napisal/-a CockroaC Po jul 11, 2011 8:04 pm

Tega da je 80kkm bullshit se vrejtno zavedas ..
Slika
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Nakup Audi A4 l02, 1.8T quattro

Napisal/-a mito155 Po jul 11, 2011 8:42 pm

Cena je realna. Če so kmji dokazljivi ne bi smel biti slab nakup. Bi pa omenil, da načeloma vozila z malo kmji ponavadi bolj zajebavajo kot pa z nekimi normlanimi. Pogon so ti že napisal, da ni problematičen. Tedni servis te pa ne bo prišel veliko več na pooblaščenem servisu, kot pa v lastni režiji. Imaš sedaj tudi pkaete z oljem,filtri in delom. Pa so malce nad 100€.

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: tomzzi in 11 gostov