Napisal/-a Sasqa Po jul 11, 2011 1:29 pm
Zdravo
- Vzdrževanje vozila nima veze s quattrom, ok, če šteješ menjavo olja v diferencialu na vsakih 90k, pa tudi to je zanemarljiv strošek.
- Poraba pri mešani zmerni vožji v povprečju cca. 9l, toliko sta imela dva 1.8T bencinarja, ko sem jaz kupoval, videl po BC, vožnja bi naj bila mešana
- Quattro nima nikakršnih hib. Pazit je potrebno, da vozilo ni bilo karambolirano, in da pri tem ni dobila vstran kardanska gred, ki gre na zadnji dif. Če je bilo raje 'tace' vstran, kajti vožnja z neuravnovešeno kardansko gredjo je podobna necentriranemu kolesu.
- Pri quattru (torsen diferencial) je potrebno pozornost nameniti zračnosti, da ne bo pospeševanje zaviranje in potem pospeševanje zgledalo, kot da te en 'brca' v rit. Drugače je ta pogon 'bullet proof', tako, da se lahko z njim skorajda dela kot 'svinja z mehom'.
- Glede vzdrževanja. Moj nasvet je sledeč. Filtre in specificirano olje si nabaviš sam za majhen denar, če se ti gre za pooblaščenca, vzameš robo zraven, ti opravijo servis, vpišejo servis v sistem, poštemplajo knjigo in je to to. Jaz sem si olje nabavil sam, in me je servis za 2.0TDi prišel 45€, s tem so filter goriva častili oni (veze), filter olja pa je že v tej ceni.
- Kako je z izrednimi popravili, pa ti bodo svetovali drugi, ki si lastijo ta motor.
- Če je vozilo slovensko, nemško, avstrijsko se da preveriti zgodovino servisiranja, če je le to bilo servisirano na pooblaščenih servisih. Če je vozilo italjansko, italije do nedavnega ni bilo v bazi, tudi belgije &Co. ni bilo v bazi, in se posledično v tem primeru ne da vozila preveriti. Če je bilo vozilo servisirano privat, se tudi tega ne vidi.
Cena, hja tu bi se dalo razpravljati, ali so kilometri realni, ali vse štima, realna ohranjenost avta itd., kaj pravi tester in sama zgodovina itd.
Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)