Mercedes Sportcoupe je napisal/-a:Že nekaj časa mi je zelo všeč BMW 5 e60 model. Ker imam po novem službo 3km od doma bi bilo vrjetno pametno zamenjati trenuten avto (dizla) za enega bencinarja (ker vrjetno dizel nebi zdržal tako kratkih relacij). Na avto.net sem zasledil BMW 520i e60 200kkm letnik 2004 in me sedaj zanima če se ga splača kupiti glede na že prevožene km oziroma kako vzdržljive so mašine za kratke relacije. Avto bi predvidoma delal vrjetno okoli 10km (+ sprehod čez vikend)... Prosim za nasvet poznavalcev oziroma lastnikov BMW 5...
abbe je napisal/-a:tud dizel bi zdrzal kratke relacije brez tezav.
to da ma avto prevozenih 200k km ni nic posebnega.sj jh majo realno vsi na avto.netu..
kar je meni znano so bencinarji od bmwja zlo neproblematicni....pa preverjeni motorji.
WMB je napisal/-a:abbe je napisal/-a:tud dizel bi zdrzal kratke relacije brez tezav.
to da ma avto prevozenih 200k km ni nic posebnega.sj jh majo realno vsi na avto.netu..
kar je meni znano so bencinarji od bmwja zlo neproblematicni....pa preverjeni motorji.
Pa ni to VW, da dela kot mora...bmw žal ni več bmw...sploh pa model E60...po možnosti zlajhan...
DragonForce je napisal/-a:Ne, se ne heca. Je že imel take bolane fanatične izpade.
~toMmy~ je napisal/-a:WMB je napisal/-a:abbe je napisal/-a:tud dizel bi zdrzal kratke relacije brez tezav.
to da ma avto prevozenih 200k km ni nic posebnega.sj jh majo realno vsi na avto.netu..
kar je meni znano so bencinarji od bmwja zlo neproblematicni....pa preverjeni motorji.
Pa ni to VW, da dela kot mora...bmw žal ni več bmw...sploh pa model E60...po možnosti zlajhan...
Upam, da se hecaš s to izjavo...
WMB je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:WMB je napisal/-a:abbe je napisal/-a:tud dizel bi zdrzal kratke relacije brez tezav.
to da ma avto prevozenih 200k km ni nic posebnega.sj jh majo realno vsi na avto.netu..
kar je meni znano so bencinarji od bmwja zlo neproblematicni....pa preverjeni motorji.
Pa ni to VW, da dela kot mora...bmw žal ni več bmw...sploh pa model E60...po možnosti zlajhan...
Upam, da se hecaš s to izjavo...
Ne ne hecam se...le VW dizel, do leta 2000 je bil res praktično neuničljiv...(ne 115KM in 130...le 90 in 110km)
Folk ga ma še dons v taxsijih...delajo po 700-800 tisoč kilometrov brez kakršnih koli težav z motorjem...tu so mrzli zagoni, semaforji itd....ampak delajo kot morajo...pusmo ostalo kar se kvari (roke, končniki itd)
BMW E60 dizel, pa je nasploh največja bomba od avta....pa to v smislu...nikol ne veš kdaj te bo opizdil (beri olajšal) za kakih 3000-4000€ da bo delal kot je treba...ima preveč serijskih napak...skritih napak...pa na splošno so več ali manj vsi zjahani iz tujine pripeljani....danes zloženke že po 10.000€ ( letnik 03-04).
Osebno ne priporočam BMW E60 starejšega od 6 let...ker takrat se začne....vsaka stvar košta vsaj 500€ in na gor...brez limita.
Da ne govorim, da skoraj nič ne moreš sam naredit...optika v armaturi....vsaka lučka ima svoj modul, ki košta vsaj 230€ in nagor....
V glavnem, če imaš plačo vsaj 2500€ pa nagor - brez trajnikov, kreditov, lizingov si ga privošči....namreč vzdrževanje je predrago...
Zdej če pa si res posebnež in da te nič na avtu ne moti, da pač nekaj ne dela, da sm in tja avto mal bol kadi, da potresava, da včasih normalno deluje avtomat, včasih ne, da sesalni kolektor vrže loputo v cilinder in podrobi vse skupaj itd...pol kar hitro v nakup....
WMB je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:WMB je napisal/-a:abbe je napisal/-a:tud dizel bi zdrzal kratke relacije brez tezav.
to da ma avto prevozenih 200k km ni nic posebnega.sj jh majo realno vsi na avto.netu..
kar je meni znano so bencinarji od bmwja zlo neproblematicni....pa preverjeni motorji.
Pa ni to VW, da dela kot mora...bmw žal ni več bmw...sploh pa model E60...po možnosti zlajhan...
Upam, da se hecaš s to izjavo...
Ne ne hecam se...le VW dizel, do leta 2000 je bil res praktično neuničljiv...(ne 115KM in 130...le 90 in 110km)
Folk ga ma še dons v taxsijih...delajo po 700-800 tisoč kilometrov brez kakršnih koli težav z motorjem...tu so mrzli zagoni, semaforji itd....ampak delajo kot morajo...pusmo ostalo kar se kvari (roke, končniki itd)
BMW E60 dizel, pa je nasploh največja bomba od avta....pa to v smislu...nikol ne veš kdaj te bo opizdil (beri olajšal) za kakih 3000-4000€ da bo delal kot je treba...ima preveč serijskih napak...skritih napak...pa na splošno so več ali manj vsi zjahani iz tujine pripeljani....danes zloženke že po 10.000€ ( letnik 03-04).
Osebno ne priporočam BMW E60 starejšega od 6 let...ker takrat se začne....vsaka stvar košta vsaj 500€ in na gor...brez limita.
Da ne govorim, da skoraj nič ne moreš sam naredit...optika v armaturi....vsaka lučka ima svoj modul, ki košta vsaj 230€ in nagor....
V glavnem, če imaš plačo vsaj 2500€ pa nagor - brez trajnikov, kreditov, lizingov si ga privošči....namreč vzdrževanje je predrago...
Zdej če pa si res posebnež in da te nič na avtu ne moti, da pač nekaj ne dela, da sm in tja avto mal bol kadi, da potresava, da včasih normalno deluje avtomat, včasih ne, da sesalni kolektor vrže loputo v cilinder in podrobi vse skupaj itd...pol kar hitro v nakup....
WMB je napisal/-a:...nikol ne veš kdaj te bo opizdil (beri olajšal) za kakih 3000-4000€ da bo delal kot je treba...ima preveč serijskih napak...skritih napak...pa na splošno so več ali manj vsi zjahani iz tujine pripeljani....danes zloženke že po 10.000€ ( letnik 03-04).
Osebno ne priporočam BMW E60 starejšega od 6 let...ker takrat se začne....vsaka stvar košta vsaj 500€ in na gor...brez limita.
Da ne govorim, da skoraj nič ne moreš sam naredit...optika v armaturi....vsaka lučka ima svoj modul, ki košta vsaj 230€ in nagor....
V glavnem, če imaš plačo vsaj 2500€ pa nagor - brez trajnikov, kreditov, lizingov si ga privošči....namreč vzdrževanje je predrago...
Zdej če pa si res posebnež in da te nič na avtu ne moti, da pač nekaj ne dela, da sm in tja avto mal bol kadi, da potresava, da včasih normalno deluje avtomat, včasih ne, da sesalni kolektor vrže loputo v cilinder in podrobi vse skupaj itd...pol kar hitro v nakup....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov