Klobasa je napisal/-a:Mene pa zanima, kakšna je razlika v vožnji med karavanom in limuzino. Grejo karavani v povprečju slabše čez ovinke zaradi večje teže zadaj? bolj specifično me zanima razlika med Alfo 156 limuzino in sportwagon, vendar bom vesel kakršnega koli odgovora. limuzina ima premajhen prtljažnik, vendar nočem avta v katerem bi se počutil kot da vozim kombi
Meni je karavanska izvedba pri veliki večini avtov enostavno lepša
zany je napisal/-a:Predvsem je razlika, da je karavan malenkost prostornejši(predvsem glave zadaj in kolena), in pa dosti lažje je nekaj naložit v prtljažnik kot pa pri limuzini, kjer je kljub velikemu prtlažnemu prostoru, sama odprtina zelo majhna in včasih predstavlja pravi problem prevažat daljše stvari.
peroRS je napisal/-a:zany je napisal/-a:Predvsem je razlika, da je karavan malenkost prostornejši(predvsem glave zadaj in kolena), in pa dosti lažje je nekaj naložit v prtljažnik kot pa pri limuzini, kjer je kljub velikemu prtlažnemu prostoru, sama odprtina zelo majhna in včasih predstavlja pravi problem prevažat daljše stvari.
So tudi limuzine, kjer ta argument pade v vodo:
Škoda Superb (novi model, prtljažna vrata se odpirajo na 2 načina), Ford Mondeo(5-vratni), Opel Insignia (5-vratna), pa verjetno se še kakšen najde
zany je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:zany je napisal/-a:Predvsem je razlika, da je karavan malenkost prostornejši(predvsem glave zadaj in kolena), in pa dosti lažje je nekaj naložit v prtljažnik kot pa pri limuzini, kjer je kljub velikemu prtlažnemu prostoru, sama odprtina zelo majhna in včasih predstavlja pravi problem prevažat daljše stvari.
So tudi limuzine, kjer ta argument pade v vodo:
Škoda Superb (novi model, prtljažna vrata se odpirajo na 2 načina), Ford Mondeo(5-vratni), Opel Insignia (5-vratna), pa verjetno se še kakšen najde
evo, na to sem pa res čisto pozabil. V mislih sem imel predvsem limuzine(a4,bmw3, kjer je ta dostop res omejen).
~toMmy~ je napisal/-a:zany je napisal/-a:peroRS je napisal/-a:zany je napisal/-a:Predvsem je razlika, da je karavan malenkost prostornejši(predvsem glave zadaj in kolena), in pa dosti lažje je nekaj naložit v prtljažnik kot pa pri limuzini, kjer je kljub velikemu prtlažnemu prostoru, sama odprtina zelo majhna in včasih predstavlja pravi problem prevažat daljše stvari.
So tudi limuzine, kjer ta argument pade v vodo:
Škoda Superb (novi model, prtljažna vrata se odpirajo na 2 načina), Ford Mondeo(5-vratni), Opel Insignia (5-vratna), pa verjetno se še kakšen najde
evo, na to sem pa res čisto pozabil. V mislih sem imel predvsem limuzine(a4,bmw3, kjer je ta dostop res omejen).
Tudi pri bolj praktičnih limuzinah je še vedno problem višina prtljažnika in neroden nakladalni rob, ki je pri karavanih praviloma raven.
peroRS je napisal/-a:zany je napisal/-a:Predvsem je razlika, da je karavan malenkost prostornejši(predvsem glave zadaj in kolena), in pa dosti lažje je nekaj naložit v prtljažnik kot pa pri limuzini, kjer je kljub velikemu prtlažnemu prostoru, sama odprtina zelo majhna in včasih predstavlja pravi problem prevažat daljše stvari.
So tudi limuzine, kjer ta argument pade v vodo:
Škoda Superb (novi model, prtljažna vrata se odpirajo na 2 načina), Ford Mondeo(5-vratni), Opel Insignia (5-vratna), pa verjetno se še kakšen najde
King1 je napisal/-a:Imel sem tri karavane zaporedoma in sedaj limuzina. Čaprav imam familijo sem limo vzel pač zato, ker nisem najdu pametnega karavana. Kar pa se tiče prostora v gepeku ( prtljažnik ) pa sta skoraj identična. Gre pa se za renault laguno.![]()
![]()
lp
Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov