Sedaj boste vsi popluval 1.4 16v, nekateri pijejo olje, ga imam jaz, poraba znaša 4l/15000km, to ni še dosežena cifra 15l/15000km

, problem je v oljnih obročkih, olje gre mimo obročkov (obročki ne postrgajo vso olje) in olje pristane v zgorevalnem prostoru, to zgori, zadaj pa se bo bolj slabo vidlo, ker katalizator naredi svoje, posledično gre čez čas tudi katalizator.
Kaj sledi, če se hočemo znebit porabe olja, karter dol, glavna gred z bati ven, menjava obročkov, menjava ojničnih ležajev, menjava tesnila kart. in nazaj, če ropotajo še kakšni dročniki, pa menjava teflonov, vse skupaj se ne splača, bolje dolivat in kupovat olje.
Ni pa drugih težav, poraba pri moji 100 konjski je 6l na ac ter moja povprečna 6.5.
Na servisih so menjaval motorje, ...