V bistvu to temo odpiram, ker me bolj zanima kako je z vzdrževanjem tega motorja in predvsem menjalnika...
Lp!

-tomi- je napisal/-a:Razmišljam o tej kombinaciji v karavanski izvedbi Golfa ali Octavije. Proračun ne dovoljuje 1.4 tsi-ja in za dizla ni podlage (premalo km/leto). Vozil sem navadnega golfa z 1.2 tsi 77KW ter ročnim šest-stopenjskim menjalnikom in je za moja pričakovanja in način vožnje več kot dovolj poskočen in močan. Karavanski golf je od navadnega težji za enega močnejšega potnika (140kg) in zato niti ne pričakujem zame občutne razlike v vožnji s karavanom. Na testni vožnji z ročnim m. smo se vozili 4 odrasli konkretnih postav in pri mojem načinu vožnje nisem občutil pomanjkanja moči, sicer pa bi se vozila v glavnem dva.
V bistvu to temo odpiram, ker me bolj zanima kako je z vzdrževanjem tega motorja in predvsem menjalnika...
Lp!
WMB je napisal/-a:Je pa res, če daš zadnji € za avto ni panike, ker je 4 letna garancija tu, in ti pokrije vse izredne stroške. ( za razliko od nekaterih ki bi za ta denar raje kupili BMW star 4-5 let in potem ko se kaj pokvari žvižgajo okol avta).
peroRS je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Je pa res, če daš zadnji € za avto ni panike, ker je 4 letna garancija tu, in ti pokrije vse izredne stroške. ( za razliko od nekaterih ki bi za ta denar raje kupili BMW star 4-5 let in potem ko se kaj pokvari žvižgajo okol avta).
A govoriš iz lastnih izkušenj?
-tomi- je napisal/-a:V bistvu to temo odpiram, ker me bolj zanima kako je z vzdrževanjem tega motorja in predvsem menjalnika...
simply je napisal/-a:Poglej šraufanje DSG-ja je tabu tema v sloveniji. Pač ga raje zamenjajo.
Če si si zadal avtomatski menjalnik ga vzami, četudi z 1.2 TSIjem. Seveda, 7 stopenjski ni tako "športni" kot 6 stopenjski.
Vozim oba in sem z obema zadovoljen.
Zakaj jih je tako malo : 1.2 TSI stane okrog 15000 EUR - dsg še dodatnih 2500, kar pri osnovni ceni predstavlja kar velik znesek.
abbe je napisal/-a:jst sm vozu octavio caravna z 1.2 tsi.za penzionersko voznjo dovolj,za vse ostalo premalo.je pa zanimivo da ce vozis ko po jajcih pije 4 litre.ce pa vozis normalno pa 8.
se pa vid da ma pomankanje moci pri hitrosti nad 150.poraba je pa tm ze astronomska.
mogoce je res bolje da bi vzel 1.4 tsi.
Doc_ je napisal/-a:abbe je napisal/-a:jst sm vozu octavio caravna z 1.2 tsi.za penzionersko voznjo dovolj,za vse ostalo premalo.je pa zanimivo da ce vozis ko po jajcih pije 4 litre.ce pa vozis normalno pa 8.
se pa vid da ma pomankanje moci pri hitrosti nad 150.poraba je pa tm ze astronomska.
mogoce je res bolje da bi vzel 1.4 tsi.
Ni prav tako grozno počasn avto... octacia karavan 1.2TSI ima od 0 do 100km/h 10,9 sek, 1.6TDI pa 11.9
Pomoje za vsakdan je ta motor super, malo stroškov... 1.4 ti bo samo več pil...
WMB je napisal/-a:simply je napisal/-a:Poglej šraufanje DSG-ja je tabu tema v sloveniji. Pač ga raje zamenjajo.
Če si si zadal avtomatski menjalnik ga vzami, četudi z 1.2 TSIjem. Seveda, 7 stopenjski ni tako "športni" kot 6 stopenjski.
Vozim oba in sem z obema zadovoljen.
Zakaj jih je tako malo : 1.2 TSI stane okrog 15000 EUR - dsg še dodatnih 2500, kar pri osnovni ceni predstavlja kar velik znesek.
15.000€ je goli 1.2 TSI pri Golfu....vsaj 18.000€ je kolikor toliko opremljen, pa da je vsaj highline in da ma normalne sedeže...ker vse do te opreme je šrot od zicov in je le to, da se mu reče golf...žal...
WMB je napisal/-a:simply je napisal/-a:Poglej šraufanje DSG-ja je tabu tema v sloveniji. Pač ga raje zamenjajo.
Če si si zadal avtomatski menjalnik ga vzami, četudi z 1.2 TSIjem. Seveda, 7 stopenjski ni tako "športni" kot 6 stopenjski.
Vozim oba in sem z obema zadovoljen.
Zakaj jih je tako malo : 1.2 TSI stane okrog 15000 EUR - dsg še dodatnih 2500, kar pri osnovni ceni predstavlja kar velik znesek.
15.000€ je goli 1.2 TSI pri Golfu....vsaj 18.000€ je kolikor toliko opremljen, pa da je vsaj highline in da ma normalne sedeže...ker vse do te opreme je šrot od zicov in je le to, da se mu reče golf...žal...
WMB je napisal/-a:1.2 TSI in 1.4 TSI sta eno in isto v prefomansah avta do 120km/h....
Ne boš sploh porajtal razlike...šele pri višjih hitrostih se porajta v prid 1.4 da je bolje odziven na pedalko plina....
Drugače pa je izmerjeno pri 1.2 TSI-ju da ima na kolesih moči 122KM kar pomeni, da skoraj ni razlike med 1.2 in 1.4.
Definitivno je pa razlika v porabi...poraba je realno višja cca za 1 liter ( pri normalni vožnji 0,5litra)
Sem peljal oba, zato tudi pišem o tem...
maarkec je napisal/-a:no jst bom povedal izkušnje z motorjem 1.2 tsi, lastim si škodo octavio, tko da povem iz prve roke, motor je za 105 konjev nenormalno poskočen, to povejo vsi, avto brez problema vleče z 4 ljudmi, tko da tisti ki govorija da je svoh, se očitno niso vozili z njim, narejenih mam 8300 km, in sedaj mam BC2 , torej potovalni računalnik kaže povprečno porabo 5,6, na relacijo zlahka dosezež 5 litrov, in tud manj sm ze mel, najvišjo sm pa mel povprečno 6,5 , vozil sm hitrosti blizu 200 km na uro, men se zdi motor zelo prožen ,živahen, če hočeš pa tud sparovček, dobra lastnost je da ma 6 prestav, izredno tih, in baje servisi stanejo smešno malo, okrog 100 eurov , pač odvisn kaksen voznik si in kaj si prej vozil, jst sm prej vozil očetovo octavio 1.9 tdi, in se mi zdi za 1.2tsi zelo v redu motor, ma tud precej navora 175 kar je za bencinca veliko (cena octavie 1.2 tsi bussines je bla z popustom 15.000 kar se mi zdi za tko velik avto več kot odlična )
če vas kaj zanima, me kr vprašajte,
lp
ban je napisal/-a:Sedeži v golfu so enaki ne glede na opremo, razlika je smao v oblazinjenju.
Against the law je napisal/-a:Aja za realno porabo če te zanima po računalniku, vžgi avto in ga ene 10km žgi na polno, se ustavi in poglej potem na računalnik in boš videl realno porabo, 16L+ /100km (ja žal to je realna slika zelo dinamične vožnje, da ne omenjam tistih blizu 200km/h)
tristan01 je napisal/-a:WMB je napisal/-a:simply je napisal/-a:Poglej šraufanje DSG-ja je tabu tema v sloveniji. Pač ga raje zamenjajo.
Če si si zadal avtomatski menjalnik ga vzami, četudi z 1.2 TSIjem. Seveda, 7 stopenjski ni tako "športni" kot 6 stopenjski.
Vozim oba in sem z obema zadovoljen.
Zakaj jih je tako malo : 1.2 TSI stane okrog 15000 EUR - dsg še dodatnih 2500, kar pri osnovni ceni predstavlja kar velik znesek.
15.000€ je goli 1.2 TSI pri Golfu....vsaj 18.000€ je kolikor toliko opremljen, pa da je vsaj highline in da ma normalne sedeže...ker vse do te opreme je šrot od zicov in je le to, da se mu reče golf...žal...
Hmmm tole pa ne bo držalo. Trenutno je akcija, kjer na ceno po ceniku nudijo 3.500 EUR popusta in za dobrih 15 tisočakov dobiš že celo Comfortline paket, ki je z doplačilom za avtomatsko klimo prav solidno opremljen. O cenah govorim iz lastnih izkušenj, glede na to da se bliža konec leta, pa ni vrag da nebi dobil še kakšen EUR več popusta. Seveda na doplačilnem seznamu je še vedno mogoče dodati stran in pol cukrčkov, ki pa roko na srce ne spadajo pod solidno ampak luksuzno opremo. TSI je definitivno prava izbira. Osebno pa bi raje vzel malce močnejši motor kot DSG. Med motorjema je samo tisočaka razlike, za DSG pa je doplačilo precej večje. Mislim da potrebe po DSG ni, saj ni potrebno neprestano pretikati, da bi bilo to moteče.
LP Tristan01
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov