svetilnik je napisal/-a:Kdaj se bolj izplača kupiti enega ali drugega? Mislim na nov avtomobil, z novimi motorji kateri imajo nizko kubikažo in kjer naj bi bila moč motorja od 140 do 180 KM... Avtomobil naj bi bil klasa golfa, focusa, astre...
Izplača kupiti... tukaj so seveda mišljeni stroški avtomobila, od nakupa(sama cena avtomobila), zavarovanje, servisi in pa seveda poraba.
Seveda pa je vse to odvisno od letne kilometrine, načina vožnje, okolja, koliko let bomo vozili ta avtomobil...
maniaxxx je napisal/-a:svetilnik je napisal/-a:Kdaj se bolj izplača kupiti enega ali drugega? Mislim na nov avtomobil, z novimi motorji kateri imajo nizko kubikažo in kjer naj bi bila moč motorja od 140 do 180 KM... Avtomobil naj bi bil klasa golfa, focusa, astre...
Izplača kupiti... tukaj so seveda mišljeni stroški avtomobila, od nakupa(sama cena avtomobila), zavarovanje, servisi in pa seveda poraba.
Seveda pa je vse to odvisno od letne kilometrine, načina vožnje, okolja, koliko let bomo vozili ta avtomobil...
Turbo bencinarja se splača kupiti če delaš nekje do 20kkm na leto , odvisno od same razliek pri nabavni ceni vozila, bo pa poraba dizla vsekakor nižja. Skratka, če je razlika samo kakih 1500 e kot je v večini primerov dandanes se VEDNO splača dizel, razen če delaš zelo malo kilometrov ali zelo kratke relacije.
MBtouran je napisal/-a:Zelo nerad berem splosne floskule o 20000 km na leto za dizla. Ce vzamemo da je razlika pri mesani voznji 2 litra (pri 140km). Je izracun pri 20000 km na letu sledec 400*1,4= 560€ pri prej omenjeni razliki v ceni pomeni da se v treh letih izzenaci cena. Potrebno je se pristeti razliko v ceni servisov ipd. tako da je cisto odvisno kdaj se splaca in kaj clovek potrebuje
Renault_user je napisal/-a:turbo bencin: velika poraba, slab navor, priganjanje
turbo dizel: majhna poraba, dober navor, normalna vožnja
Renault_user je napisal/-a:turbo bencin: velika poraba, slab navor, priganjanje
turbo dizel: majhna poraba, dober navor, normalna vožnja
za čase, ko je bencin drag ni dileme: turbo dizel... imam turbo bencinarja 1.2 in se vozim z nad 8 Litrov porabe, če se pa po cesti premikam kot invalid in po avtocesti 110 max, pa še vedno nad 7 Litrov... Vem, da nimate vsi s turbo bencinci take smole, a vsaj mene v prihodnosti razen dizlov ne zanima ničesar več...
To si ga pa mimo pihnil. Poznam sicer predvsem VAG motorje in navor TSI.jev je vse prej kot slab. Še vedno je res navor npr 1.4 TSI-ja tako na papirju kot v praksi malenkost slabši kot pri 1.9 TDI, ampak daleč od slabega, se kar približa TDI-ju. In tudi TSI ima max navor že od 1500 obratov naprej, v glavnem 140-konjski 1.4 TSI več kot solidno premika Tourana, 1.2 TSI pa Golfa...Renault_user je napisal/-a:turbo bencin: velika poraba, slab navor, priganjanje
turbo dizel: majhna poraba, dober navor, normalna vožnja
Kot praviš, odvisno od nabavne cene vozila, pa seveda od dejanske razlike v porabi. Skratka ne moreš reči splošno koliko km letno, izračunaš lahko kvečjemu če izbereš točno določen model avta, potem pa gledaš en bencinski motor in po zmogljivostih približno podobnega dizla ter primerjaš nabavno ceno in pričakovano porabo obeh. In to lahko primerjaš samo pri nabavi novega vozila - če kupuješ rabljeno, imaš v realnosti na voljo zelo različne primerke in se nabavna cena giblje precej bolj divje, odvisna tudi od tvojih pogajalskih sposobnosti...maniaxxx je napisal/-a:Turbo bencinarja se splača kupiti če delaš nekje do 20kkm na leto , odvisno od same razliek pri nabavni ceni vozila
svetilnik je napisal/-a:Edini plus pri turbo dizelašu je poraba
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 121 gostov