Cy17 je napisal/-a:No recimo, da se avto ne bo prodajal (predvidoma) saj 10 let. Dobro, notranjost je resda veliko bolj umirjena in lepše zaključena pri caddy-ju kot pri Francozu, ki ima nešteto nekih lukenj, tudi plastika zgleda manj kvalitetna, da ne omenjam navigacije... je navigacija vsaj zložljiva oziroma se jo da zapreti?
Kaj pa kvaliteta podvozja, odpornost rok, končnikov na tresljaje, vožnja po luknjah? Ali še velja, da so VW izredno robustni avtomobili, ki zdržijo slabše ceste kot konkurenca (Francozi)?
Huh, glede robustnosti... tako čisto po občutku, ki sem ga dobil med vožnjo z različnimi avtomobili, bi rekel, da so še vedno v prednosti, ne pričakuj pa Patrie, pač novi avti niso več to, kar so bili.
Če govorim iz izkušenj z Golfom V (12/2005), lahko rečem, da sem s stanjem podvozja po 140k km zelo zadovoljen. Avto se namreč pogosto hitro vozi po slabih cestah in to večinoma z več potniki ter tedensko študentsko prtljago. Zaenkrat so davek plačali zadnji fedri, sicer so celi in vse funkcionira, se pa zadnji konec opazno bolj posede kot pri novem. Na amortizerjih se sicer čuti, da niso več novi, ni pa nič kritičnega, povprečen voznik niti ne opazi tega. Torej zaenkrat nobenega škripanja, nabijanja, okvare, kar se tiče podvozja, pa je dalo že dosti čez, tudi nekaj nepričakovanih večjih "šokov".
So pa spet druge banalnosti, spredaj je blatnik začel rjavet in tiste zaščite iz pleha na notranji strani zadnjih diskov že skoraj razpadajo od rje, recimo na Passatu 2003 so še kot nove.