Se lahko le pridružim temu nasvetu.JureV je napisal/-a:ostani na citroenu, vzami C3 picasso
amyZ je napisal/-a:Sicer so moji fani citroena, sama pa nisem zadovoljna z njim. Vsaj z mojim ne, glede na to, da sem ob 20.000km mogla menjati ploščice, ob naslednjem servisu bo 50.000km bo treba menjati diske, ker se obrablja neenakomerno, podvozje res zelo rusta glede na druge avte (aja, letnik je 2008), menjalnik mi že zajebava. Tako da dvomim, da bi kupila citroena.
amyZ je napisal/-a:Sicer so moji fani citroena, sama pa nisem zadovoljna z njim. Vsaj z mojim ne, glede na to, da sem ob 20.000km mogla menjati ploščice, ob naslednjem servisu bo 50.000km bo treba menjati diske, ker se obrablja neenakomerno, podvozje res zelo rusta glede na druge avte (aja, letnik je 2008), menjalnik mi že zajebava. Tako da dvomim, da bi kupila citroena.
~toMmy~ je napisal/-a:
Si ti prepričana, da te na servisu ne nategujejo s ploščicami in diski al majo ti francozi bremze iz sira?? Kmalu bom še začel verjet enemu, ki je baje na Xsari uničil diske z enim zelo močnim bremzanjem...
Badzo je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:
Si ti prepričana, da te na servisu ne nategujejo s ploščicami in diski al majo ti francozi bremze iz sira?? Kmalu bom še začel verjet enemu, ki je baje na Xsari uničil diske z enim zelo močnim bremzanjem...
Nič bat, so popolnoma zadovoljive bremze in niso iz nobenega sira. Iz čigumijev se delajo zavore nemškega proizvajalca, ki so totalno premehke za kakršnokoli pametno uporabo![]()
![]()
Pomoje jo prej nategujejo na servisu. Me pa prav zanima kakšna je cena ploščic za tegale C1.
Vaškemu posebnežu, ki je z enim bremzanjem uničil diske - hm, najprej naj ti pove kako zgleda to "zelo močno bremzanje" in pa kakšno kombinacijo je dal noter - TRW ploščice in ATE diski = "formula za uspeh"! Da ne govorim o tem, kaj pomeni uničiti diske (iztrošen disk, zvit disk zaradi neulafanja bremz, slabe montaže itd). Potem je pa citroen kriv ane?![]()
amyZ je napisal/-a:Sicer so moji fani citroena, sama pa nisem zadovoljna z njim. Vsaj z mojim ne, glede na to, da sem ob 20.000km mogla menjati ploščice, ob naslednjem servisu bo 50.000km bo treba menjati diske, ker se obrablja neenakomerno, podvozje res zelo rusta glede na druge avte (aja, letnik je 2008), menjalnik mi že zajebava. Tako da dvomim, da bi kupila citroena.
amyZ je napisal/-a:A.F.R.I.C.A - no, na Nissana se pa nisem spomnila. Bom pogledala malce ponudbo.
Ne vem če me nategujejo, ker se na disku vidi, da ni enakomerno obrabljen. Ploščice so se pa menjale ker je avto en mesec stal in je vse skupaj fejst zarustalo. Toliko o tem da je vse skupaj zelo kvalitetno.
Pomagalo bi, če bi mi napisali tudi pluse in minuse za vsak avto. Kaj je recimo dobro in kaj včasih lahko zajebava.
Če ti znamka ne sede, je to čisto legitimno. Hkrati pa vseeno malo trapasto, ker je tole že malo iracionalna nastrojenost do neke znamke, morda brez pravega vzroka. C3P je drug avto kot C1. S tvojim C1 se morda niti ni pravilno ravnalo (a si kupila novega ali rabljenega?).amyZ je napisal/-a:No, v glavnem, ne kupujem citroena. Sicer sem pa malo pogledala po avto.net in so cene tega C3 picasso kar enakopravne drugim ogledanim ampak z manj dodatne opreme (recimo nima avtomatske klime, električnega pomika ogledal in podobno). .
kljukec je napisal/-a:moje mnenje je tako, najprej si zber voziček- pa ga mal premer zloženga - boš vidla, da so nekateri vozički ogromni in da so za njih majhni enoprostorčki ala note pa modus absolutno premajhni (note ma izredno majhen prtljažnik) - uglavnem voziček bo moral biti počez - v vse avtomobila pa ne grejo vsi (A4 je recimo premajhen za mutsy-a - razen če ni popolnoma zložen) - nekateri so preozki
sam bi rajše gledal leto starejše C4P, senice,....- odvisno od tega, ali je še kakšen avto doma in kako je velik
avti so mnogo bolj praktični in pet sedežni niso tako zelo dolgi za parkirat
morda se res čudno sliši, da avto izbiraš po vozičku, vendar si lahko ob vsakdanji uporabi negativno presenečena)
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov