Volvej je napisal/-a:Meni ni jasno kaj sploh razmišlajo v firmi da vgrajujejo tako male motorje v avto velikosti Sharana, če temu prišteješ še maso ob polni zasedenosti sedišč in prtljago ...
Blinder je napisal/-a:Koliko konjev pa ima ta 1.4 tsi v sharanu? 150?
Blinder je napisal/-a:Poraba pa ubijalska okrog +12 litrov pa še to na regionalki in malo AC.
Glede porabe: zaenkrat mi kaže računalnik 9,8, pri čemer imam 9/10 kratkih voženj po par km. Na dolge je poraba 8-9, na kratke okoli 10-11,5. Po AC pri 100 porabi kakšnih 7,5, pri 130 pa 8,5.
Sonic je napisal/-a:Doma imamo Tourana TSI in 8,5 porabi na avtocesti LJ-KP če dam tempomat na 140 kmh (kar je realno 130), seveda pa je zaradi cestninskih in tunelov dejanska povprečna hitrost celotne poti manjša (če ni gužve je čez 100kmh, sicer pa manj). Če naštimam tempomat na 110 kmh (100 realnih), je pa poraba 6,5 - 7 litrov. res pa je da na morje vozimo v glavnem poleti in vedno laufa klima.
Pri povprečni hitrosti 150 kmh bi bila poraba verjetno precej nad 10 litrov.
Sem za štos na hitro pogooglal in 8,5 litrov pri 150 kmh naj bi bila v Touranu poraba z motorjem 2.0 TDI... (pri 130 pa slabih 7 litrov, torej nekako dobrega 1,5 litra manj kot 1.4 TSI).
Glede mestne vožnje Tourana 1.4 TSI - tukaj pa poraba divje variira, glede na stil vožnje in razmere, pozna se tudi zelo ali je motor ogret ali ne. Pozimi in s hladnim motorjem je skoraj nemogoče jo v mestu spraviš pod 10 litrov, z ogretim motorjem in pri zmernih temperaturah je pa z normalno vožnjo možno doseči porabo tudi pod 8 litrov, mi je enkrat uspelo (pot iz BTCja do tržnice Koseze v soboto dopoldan, pa sem bil med hitrejšimi).
fare je napisal/-a:Moj svak ima Sharana s tem motorjem. Glede velikosti in praktičnosti tu ni pripomb je pa skoraj vsak mesec na servisu zaradi električnih gremlinov.
Do sedaj je imel odpoved: sistema za nadzor tlaka v gumah, težave pri odpiranju drasnih vrat, zamrznitev navigacijskega sistema.....pa še bi se našlo.
Poraba pa ubijalska okrog +12 litrov pa še to na regionalki in malo AC.
Torej če le kupuješ tako garo daj malo več pa dizla kupi pa tudi če je Seat ali Ford samo da je dizel.
lp.
Evo methunderbolt je napisal/-a:Uporabnik Sonic (oz. njegova boljša polovica) ima že nekaj časa tourana s tem motorjem pa tudi se je že večkrat razpisal na to temo.
Blinder je napisal/-a:Ta mali motor puli bolj ko volvov 2.0 atmosferski.
tmz je napisal/-a:Ufff. Tole je pa mal hudo. A to čist resno. Ker meni so zagotovili, da čez 11 naj ne bi šlo.
Volvej je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Ta mali motor puli bolj ko volvov 2.0 atmosferski.
To da gre vredu verjamem, samo kako dolgo, s koliko izrednimi popravili na dolgi rok in s kakšno porabo goriva, to je vprašanje! Drugače pa so pravi motorji pri Volvotu T5, T6, V8 in D5 ostalo je pomoje bedarija (beri manjši performase, večja ali enaka poraba).
tmz je napisal/-a:Ufff. Tole je pa mal hudo. A to čist resno. Ker meni so zagotovili, da čez 11 naj ne bi šlo.
Pa kaj vi se hecate al kaj? Moj kolega ma Volvota bencinarja 300KM AWD pa ma povprečno porabo po BC 9l/100km. Mislim v čem je fora kupit avto z tak pretirano hudo malim motorom če pa itak pije kot žolna?!?! Sicer nimam pojma kake motorje majo v ponudbi, samo če vzameš recimo 3.0 TDI ti bo manj pil, pa lepše se bo pelal, pa manj se bo motor mantral. Ne razumem teh for, kao nekaj eko, pa pije več kot neki 20 let stari motor z dvakrat večjo prostornino.
Volvej je napisal/-a:Ja saj vem da je ful odvisno od tega kako ga voziš, ampak vseeno ne vidim smisla kupovati avto z majhnim motorjem, če potem porabi več goriva kot kakšen motor z večjim volumnom, ki se pač pri istem tempu vožnje manj utruja. Res je verjetno razlika v začetni ceni, če se kupuje novega, ampak mislim se kaj hitro pokompenzira z manjšo porabo. S tem da bi naj manj naviti motor z večjim volumnom, dolgoročno gledano več zdržal.
V tem kontekstu je TDI za 10k na leto čisto nesmiseln.thunderbolt je napisal/-a:Dizel za 10k na leto je res tvegana odločitev. Če imaš veliko kratkih relacij in če se tako pozna pri porabi hladna mašina, si pa privoščiš webasto (ne greje samo notranjosti, ampak tudi motor sam), kar pa sicer spet ni mala investicija.
:
Volvej je napisal/-a:Meni ni jasno kaj sploh razmišlajo v firmi da vgrajujejo tako male motorje v avto velikosti Sharana, če temu prišteješ še maso ob polni zasedenosti sedišč in prtljago ...
az sem bil sprva tudi skeptičen glede zmogljivosti 1.2 TSI v Golfu ali 1.4 TSI v Touranu in Tiguanu. Ampak to moraš enostavno probat v vožnji, ker prej ti ne more biti jasno, koliko moči se da iztisniti iz takih 'motorčkov', če gor dodajo turbino (in pri enih še kompresor).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov