Mi imamo sicer "navadno" 5 vratno 1.6 (90 KM) bencinsko Xsaro s katero nismo imeli kakšnih težav, zgolj standardno vzdrževanje, res pa je da jo mati uporablja predvsem na dnevnih relacijah v službo cca. 6-7 km v eno smer X2=12-14km na dan.
Če je VTS-ka kaj podobna ne bi smel imeti kakšnih večjih težav, so pa Xsare imele, tako kot predhonik ZX, zanimivo vzmetenje,
Mechanical - SuspensionTHE Xsara Coupe shares its suspension layout with the famous Peugeot 306. Why? Because Peugeot and Citroen are all part of the same big, happy French family known as the PSA Group, which also includes the much smaller specialist makers Matra and Talbot. Front suspension is by MacPherson struts with coil springs, dampers and a decoupled anti-roll bar. At the rear there's a torsion beam axle with two trailing arms, an anti-roll bar and dampers.
Did you know?Citroen employs a self-steering rear axle in the Xsara, which basically stops the rear wheels heading in the opposite direction during hard cornering.
http://www.goauto.com.au/mellor/mellor.nsf/story2/00047A779659FFD5CA256B980011A6BAAli kot to pojasni mladi Jeremy Clarkson

:
Old Top Gear 1991 - Citroen ZXv bistvu zadnja kolesa gredo v ovinek, niso fiksna, zadevo bi opisal kot nekako pasivni sistem, torej gre do neke mere, vendar pa to ni kakšen 4 kolesni volan (kar bi bil recimo aktivni sistem) kot je jasno razvidno iz tega videa:
Citroën Activa PrototypeŠe kar nekaj let prej, ko smo imeli recimo BX-a, ki se je dalo tudi kar hitro iti če si tel, tudi skozi ovinke, vendar je bilo res čutiti razliko, ko si se vsedel na zadnjo klop ZX-a in šel skozi iste ovinke s isto ali večjo hitrostjo, tisto zadnje "pasivno" krmiljenje se je res čutilo. Tudi samo vzmetenje je zanimivo, ker sta recimo svoje čase ZX in kasneje 306 dominirala
v svojem segmentu (pustimo kakšno Xantio Activo ob strani) kar se dinamike in udobja hkrati tiče, šele Focus od 1998 naprej je prevzel štafeto, vendar za razliko od prejšnjih o udobju ni bilo govora.
Še en video direktno o Xsari VTS:
Old Top Gear Citroën Xsara Coupéres je, da to ni nikakeršen npr. SM, vendar kot je že Clarkson prej pojasnil, se je žal politika spremenila

Havdy ho Peugeot, čeprav se to hvalabogu počasi spreminja, v 90-ih, vsaj oblikovno razen mogoče XM-a, temu ni bilo tako, so pa furali te določene tehnologije, ki jih danes žal ne več in to je pa danes žalostno, ampak, da ne bom predolg,...
3 kandidatke sem našel, ki bi ustrezale tvojim zahtevam:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4764258&show=1http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5680859&show=1http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5472586&show=1ti 2 sta sicer prenovljeni verziji, pa vendar:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5563599&show=1http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5721733&show=1Drugače pa tudi kakšen Citroen oglasnik, Salamonov,...
Toliko zaenkrat, mogoče bo pa še evolva ali pa kdo druug kakšno rekel
Lp