Pozdravljen,
mi smo ga imeli v družinskem podjetju. Vedno je bil servisiran na pooblaščenem servisu in smo bili kar zadovoljni. Kupili smo novega, motor 2,5 TDI. Do 100.000 km nobenih problemov, potem pa se je začelo:
- pri cca. 120.000 km je pobralo "ripne" na desni polosovini (baje pogosta napaka, osovina naj bi bila predolga in naj bi se sčasoma uničila. Strošek z kulanco cca. 800 eur
- Pri cca. 140.000 km začela zginjati hladilna tekočina. Menjali so nam tesnilo glave 2x, ni pomagalo. Nasvet je bil menjava glave ( cca. 5.000 eur) ampak niso bili prepričani da je glava počena !!??
- ko so ugotavljali vzrok glede hlad. tekočine jim je na probni vožnji razneslo turbino. Krivda seveda ni bila njihova!!

Pri Beji d.o.o. smo kupili novo turbino, avto pa prodali
Avto je vozila ena in ista oseba in avto se je čuvalo. Na koncu smo se za prodajo odločili predvsem zaradi odnosa na servisu, pa tudi potrebovali smo večje vozilo.
Lp, Jaka