Napisal/-a freddie Po apr 09, 2012 5:17 pm
Oba HDIja, tako 1.6hdi (DV6), kot 2.0hdi (DW10) imata glavni servis na 240.000km oz. 192.000 pri vožnjah "v štarcuno in nazaj". Tehnološko sta dokaj podobna in rojena iz istega koitusa med PSAjem in Fordom, tako, da bi tudi napake morale biti bolj ali manj enake. Te pa so: nujna uporaba olja, ki ustreza standardu ACEA C2, v primeru, da ima avto vgrajen filter trdih delcev (DPF), drugače bo motor hitro predelan v druge kovinske izdelke, standardne Turbo težave ob nepravilni uporabi, zanič vodna pumpa, ki lahko začne rosit po 3-4 letih. Drugače pa oba solidna predstavnika svoje vrste, PSA je od nekdaj bil mojster za dizle, Renaultovi inženirji, so lahko sodržavljane gledali z zavistjo (do pred nedavnim).
Glede samega P407 pa ne vem dovolj. Na uho so mi prišle težave s sprednjim vzmetenjem, displayem na sredinski konzoli, servo pumpo in podobne šlamparije, a to je samo hearsay, ki ga ne morem potrditi z lastnimi izkušnjami. Dvomasni vztrajnik je nujno zlo modernih dizlov, ne glede na znamko. Umre lahko kadarkoli, tudi po 20000km, če je treba, lahko pa zdrži pet poti okoli Zemlje. Če se ga hočeš znebiti imaš naslednje opcije: avto na bencin, avto na lpg, avto na elektriko, hibrid, avto na paro, kolo.