Napisal/-a freddie Sr apr 11, 2012 10:43 am
Glede na ponudbo bencincev v laguni, ki je še iz časa francoske revolucije, skoraj mora biti dizel. Tudi če se bo vozil 3 kilometre na dan. Čiščenje ali celo menjava EGRja in DPF odtehta svetlobna leta boljši občutek v vožnji. Zakaj bi morali ljudje, ki vozijo na kratke razdalje biti obsojeni na depresivno vožnjo z atmosferskimi bencinarji? Turbine zadnja leta so nekako pricapale do točke razvoja, ko ne bodo eksplodirale po ducat voženj v trgovino in nazaj. Šobe so zdaj, ko je kvaliteta dizla boljša tudi manj kvarljive, tako da ni razloga zakaj ni bi zagrabil dizla. 1.6 16V pa je dobesedno kočija v primerjavi z novimi turbodizli. 2.0 16V je požrešen. Kaj pa moderni turbobencinci (a jih laguna sploh ima? 2.0T, še ni predstavnik downsizing generacije) Hja tam pa hkrati podeduješ vse potencialne dizelske hibe: egr, turbina, neposredni vbrizg goriva, po VWjevem mimostrelu s TSI se kaže, da je tehnologija še v povojih, ravno tako kot je bil v povojih common rail konec tisočletja. ... pa si skoraj na istem, razen DPF.
Vozil sem tako Laguno II kot III skoraj zaporedoma (ne kot lastnik), in lahko rečem, da je preskok v kakovosti nekje na taki ravni kot med Škodo Felicijo in Octavijo. Ali pa kot med Escortom in prvim Focusom. Carlos Ghosn je težek frajer. Slava mu.