nov510 je napisal/-a:ali je res da man ko ima kW hitreje se kvari motor?
freddie je napisal/-a:Predlagal bi ti tole deklico iz Hiroshime. .
nov510 je napisal/-a:Lep pozdrav.
Da še tu vprašam za mnenje. Namreč, menjam avto razlog je to da grem na dizla in imam v mislih vse razno, zanima me pri oplu, med opel korso in astro. Korsa ima zelo nizko porabo, je pa tudi to da na dan naredim cca. 120km, pred 4 leti sem kupil novega cliota, pa je šlo vse po zlu, garancija je itak smalu potekla, potem pa je šel hladilnik, centralno zaklepanje, trganje blaga na armaturi, problem s sklopko, notranja osvetlitev je 2x crknila, pa šekj se najde. Pri oplu pa je to tudi bol pocen model pa me skrbi da ne bo isto. Astra je sicer mal dražja pa še večja poraba je.
Ja mam v mislih tudi rablen avto, ki tudi pride v poštev tam do 10.000 dobiš že kaj uredu, ampak nikoli ne veš, jaz gledam na to da bi ga čim dlje imel.
pa še kaj pomenijo te številke pri motorju 1.3 CDTI ECOTEC® -> 70 kW / 95 KM, in ali je res da man ko ima kW hitreje se kvari motor?
freddie je napisal/-a:ECOTEC je bila originalno Oplova/GM-ova tržna znamka za takrat nov serijo V16 benincev, kasneje pa so oznako začeli uporabljati kar povprek za vse vrste svojih motorjev (podobno kot Ford s svojimi Zetec in kasneje Duratec). Tako tudi različni okusi njihovih dizlov nosijo ime ECOTEC zraven pa še CDTI, kar je njihova tržna znamka za dizelski common rail.
1.3 CDTI je tako daleč od zanesljivosti, kot sem jaz od poroke s Kate Beckinsale (beri: zelo daleč). Motor je v osnovi FIATov JTD, ki si je na slovenskih forumih neupravičeno (po sistemu "si slišal") pridobil sloves "neuničljivega", pravo sliko pa si boš ustvaril z branjem tujih forumov, predvsem iz držav, ki med drugo svetovno vojno niso bile okupirane s strani Italijanov. Motorje same izdelujejo poljaki, po navodilih italijanov. Morilska kombinacija. Je pa nedvomno eden najboljših, če ne že kar najboljših v svojem razredu, kar se tiče varčnosti in zmogljivosti.
Predlagal bi ti tole deklico iz Hiroshime. To je zadnji japonski avto srednjega razreda na naših tleh, ki je dejansko narejen na Japonskem, brez dotika šlampastih turških (Toyota), angleških (Nissan) ali nizozemskih (Mitsubishi) rok.
maniaxxx je napisal/-a:freddie je napisal/-a:ECOTEC je bila originalno Oplova/GM-ova tržna znamka za takrat nov serijo V16 benincev, kasneje pa so oznako začeli uporabljati kar povprek za vse vrste svojih motorjev (podobno kot Ford s svojimi Zetec in kasneje Duratec). Tako tudi različni okusi njihovih dizlov nosijo ime ECOTEC zraven pa še CDTI, kar je njihova tržna znamka za dizelski common rail.
1.3 CDTI je tako daleč od zanesljivosti, kot sem jaz od poroke s Kate Beckinsale (beri: zelo daleč). Motor je v osnovi FIATov JTD, ki si je na slovenskih forumih neupravičeno (po sistemu "si slišal") pridobil sloves "neuničljivega", pravo sliko pa si boš ustvaril z branjem tujih forumov, predvsem iz držav, ki med drugo svetovno vojno niso bile okupirane s strani Italijanov. Motorje same izdelujejo poljaki, po navodilih italijanov. Morilska kombinacija. Je pa nedvomno eden najboljših, če ne že kar najboljših v svojem razredu, kar se tiče varčnosti in zmogljivosti.
Predlagal bi ti tole deklico iz Hiroshime. To je zadnji japonski avto srednjega razreda na naših tleh, ki je dejansko narejen na Japonskem, brez dotika šlampastih turških (Toyota), angleških (Nissan) ali nizozemskih (Mitsubishi) rok.
No prosim če mi našteješ težave z 1.3 cdti oziroma MJ, sam ne poznam nikogar, ki bi imel kakršne koli težave s tem motorjem.
yashica je napisal/-a:freddie je napisal/-a:Predlagal bi ti tole deklico iz Hiroshime. .
Še preden jo odpelje naj pogleda plehovje od spodaj... Mene je skoraj kap, toliko je bila od spodaj rjava pri starosti dobrih dveh let. Da o rji pod odbijačem ne govorim. Tukaj poševnookim ne gre in ne gre.
maniaxxx je napisal/-a:freddie je napisal/-a:ECOTEC je bila originalno Oplova/GM-ova tržna znamka za takrat nov serijo V16 benincev, kasneje pa so oznako začeli uporabljati kar povprek za vse vrste svojih motorjev (podobno kot Ford s svojimi Zetec in kasneje Duratec). Tako tudi različni okusi njihovih dizlov nosijo ime ECOTEC zraven pa še CDTI, kar je njihova tržna znamka za dizelski common rail.
1.3 CDTI je tako daleč od zanesljivosti, kot sem jaz od poroke s Kate Beckinsale (beri: zelo daleč). Motor je v osnovi FIATov JTD, ki si je na slovenskih forumih neupravičeno (po sistemu "si slišal") pridobil sloves "neuničljivega", pravo sliko pa si boš ustvaril z branjem tujih forumov, predvsem iz držav, ki med drugo svetovno vojno niso bile okupirane s strani Italijanov. Motorje same izdelujejo poljaki, po navodilih italijanov. Morilska kombinacija. Je pa nedvomno eden najboljših, če ne že kar najboljših v svojem razredu, kar se tiče varčnosti in zmogljivosti.
Predlagal bi ti tole deklico iz Hiroshime. To je zadnji japonski avto srednjega razreda na naših tleh, ki je dejansko narejen na Japonskem, brez dotika šlampastih turških (Toyota), angleških (Nissan) ali nizozemskih (Mitsubishi) rok.
No prosim če mi našteješ težave z 1.3 cdti oziroma MJ, sam ne poznam nikogar, ki bi imel kakršne koli težave s tem motorjem.
hahehihoh je napisal/-a:Zdaj bi ti lahko nalepil 10 povezav na tuje forume glede težav z mazdo 3. Pa ne bom se spuščal na ta nivo. Dejstvo je, da se čisto vsak avto lahko pokvari in tudi japonski avti niso izjeme. Rjavenja pa ne boš komentiral? No, tudi ta velecenjena in nepokvarljiva mazda ima slabo stran.
freddie je napisal/-a:hahehihoh je napisal/-a:Zdaj bi ti lahko nalepil 10 povezav na tuje forume glede težav z mazdo 3. Pa ne bom se spuščal na ta nivo. Dejstvo je, da se čisto vsak avto lahko pokvari in tudi japonski avti niso izjeme. Rjavenja pa ne boš komentiral? No, tudi ta velecenjena in nepokvarljiva mazda ima slabo stran.
Površinska rja me ne moti, po drugi strani pa se strinjam, da bi morali to sanirat že pred letom 2006 in da niti površinska rja ne spada v moderno vozilo niti na mazdi, niti na njenih bratrancih (focus I&II sta imela podobne težave). Mazda obljublja, da so težave rešili z modelskim letom 2007, sam imam priložnost prisostvovanja staranju dveh 3k - ena letnik 08, druga 09. Zaenkrat sta še obe brez pikice, a sta za potrditev navedb iz Hiroshime morda še premladi. Bom povedal čez približno dve leti.
In da - vsak avto se lahko pokvari - tudi japonski - sam sem bil prvi v vrsti pri zlivanju besa na Mazdo pri njenih neposrečenih common rail dizlih prve generacije. A moj odgovor se je nanašal na gospoda, ki je po gostilniško razlagal, da so JTDji/CDTIji "neuničljivi", ker še pač ni slišal za nikogar, ki bi se mu ta stroj pokvaril. Zopet poudarjam, da je JTD mitologija striktno slovenski fenomen. Niti italijani tako vestno ne branijo svojih polizdelkov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov