Badzo je napisal/-a:Glede konkretno teh 4ih avtomobilov ne vem nič, sem pa peljal tako 1.5 kot tudi 1.9 (120KM v prejšnjem, in 131KM v novejšem).
1.5dCi je nekak dovolj v Meganu, v scenicu, sploh pa grandu, je ta motor precej anemičen. Sicer da se peljat, ampak v klance na AC ga zmanjka, pri prehitevanjih rabi dolg odsek. V kolikor je voznik zelo umirjena oseba (na AC večino časa 110-120) in da avto ne bo večino časa naložen, potem recimo da je dovolj. Ampak resnično "ta prav" motor je pa 130ka. Navora mu ne manjka, lepo se pelje tudi pod 1500 obrati.
Poraba je skorajda enaka, mogoče 130ka spije kak deci več po mestu, na AC in daljših relacijah pa se situacija obrne. Jaz bi vam predlagal, da se osredotočite na močnejšega.
a4 je napisal/-a:ima dizelski motor tudi tak brezvezen menjalnik kot bencinski ?
(kratke prestave)
v glavnem če še nisi vozil tega scenica, ga pred nakupom vsekakor sprobaj, da ti ne bo kje žal kasneje oz. že prvi dan
a4 je napisal/-a:ima dizelski motor tudi tak brezvezen menjalnik kot bencinski ?
(kratke prestave)
v glavnem če še nisi vozil tega scenica, ga pred nakupom vsekakor sprobaj, da ti ne bo kje žal kasneje oz. že prvi dan
Badzo je napisal/-a:a4 je napisal/-a:ima dizelski motor tudi tak brezvezen menjalnik kot bencinski ?
(kratke prestave)
v glavnem če še nisi vozil tega scenica, ga pred nakupom vsekakor sprobaj, da ti ne bo kje žal kasneje oz. že prvi dan
Nima tako kratkih prestav. Če veš zakaj so tako kratke, potem ti je nekako logično da dizel tega nima - tako so vsaj dobili nekaj bore poskočnosti, ki bi bila s petstopenjkim menjalnikom slabša glede na težo avta, konje in navor..
Ne vem pa zakaj bi mu bilo kasneje žal? Če bi ga peljal bi vedel, da se pelje presenetljivo dobro za enoprostorca. razen seveda, če zavračaš zadevo po defaultu ker je reno..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov