speed3 je napisal/-a:Sem pred nakupom novega familiarnega avtomobila. Nekako niham med Meganom ali Astro. Sedaj imam Megana II karavan s 1.6 110 km bencinarjem, s katerim sem sicer zadovoljen, vemdar bi si zelel za odtenek bolj dinamicev avto.
speed3 je napisal/-a:Mislim, da mate kar prav. Sej ta Megane je sicer lep, sam Astra je pa novejsa. Pa tud Opli so mocno napredoval kar se kvalitete tice. Bom sel v avtosalon jutri oba pogledat.
tristan01 je napisal/-a:speed3 je napisal/-a:
Glede motorizacije je Astra z velikim naskokom v prednosti. V Meganu primerljivega bencinskega motorja sploh ni na voljo. Vendar previdno pri nakupu Opla. Pri tisti Astri v oglasu zahtevajo še doplačilo za kovinsko barvo (460 EUR), pa še potem je obvezen nakup vozila preko Opel leasinga, kar prinese še dodatne stroške. Ob tako "ugodni" ceni pa je izbira konkurentov hitro dosti večja kot le Renault ali Opel.
LP Tristan01
speed3 je napisal/-a:Sem danes sel v avtosalon gledaj Astro in Megana, pa me je Astra bol navdusla. Imajo pa ugodno ponudbo za 1.7 CDTI 125 km, Enyoj plus, parking senzorji, pa se opreme za 16.460 Eur.
Bom le delu po 30.000 km na leto in mi je dizl kr vseč, čeprav prej nisem nikol razmišljal o dizlu. Pr Renaultu pa sploh nimajo kakih pametnih popustov.
Lovro
Badzo je napisal/-a:No Astra definitivno ni v nobenem hudem naskoku glede motorizacije. Če vzamem za primerjavo Megane 1.6 16v (motor je zelo trpežn in hvaležen, glede zanesljivosti + nima turbine) ima 10.8 do 100 Astra 10.5 končna 195 proti 200. Meni osebno je ta oplova motorizacija takole: na papirju ponuja veliko (konji), same karakteristike pa so slabe (glede na to da je 1.4 in turbo in da ima 140KM po pokrovom) bi človek pričakoval malo več od avta. S tem 1.4 turbakom se z lahkoto kosa novi 1.2TCe. Poleg tega 1.4T od opla se uvršča v višji zavarovalni razred in v višji cestninski razred (1400ccm in 103kW).
Pa da ne bo pomote oba avta sta lepa in popolnoma primerljiva (ja, motorji 1.4T 1.2TCe in 1.6 16v, po zmogljivostih "pašejo" v isti "razred"), ampak glede na to, da je avtorju megane2 1.6 rahlo premalo (mimogrede ima zelo podobne karakteristike kot 1.6 16v v novem meganu, 1.2TCe v novem meganu ter 1.4T 103kW v astri), bi pogledal za čim močnejšim.
tristan01 je napisal/-a:
Avtorju teme: glede na to da kolebaš med bencin dizel in da delaš relativno dosti kilometrov, je dizel na prvi pogled logična izbira. Bi pa pred odločitvijo vsekakor temeljito preskusil bencinsko in dizel različico izbranega modela. Sodobni turbo bencinarji znajo biti ob zmerni vožnji le malce bolj požrešni od sodobnega dizla, razlika v nabavnih stroških in strošku servisiranja pa znajo na koncu obrniti tehtnico drugače kot bi pričakoval.
LP Tristan01
peroRS je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:
Avtorju teme: glede na to da kolebaš med bencin dizel in da delaš relativno dosti kilometrov, je dizel na prvi pogled logična izbira. Bi pa pred odločitvijo vsekakor temeljito preskusil bencinsko in dizel različico izbranega modela. Sodobni turbo bencinarji znajo biti ob zmerni vožnji le malce bolj požrešni od sodobnega dizla, razlika v nabavnih stroških in strošku servisiranja pa znajo na koncu obrniti tehtnico drugače kot bi pričakoval.
LP Tristan01
Katera se zopet obrne ko je treba avto prodat. Osebno sem za bencinarje, vendar so taki časi, da ga ob prodaji noben noče povohat
tristan01 je napisal/-a:Glede podatkov, ki jih navajaš res ni bistvene razlike v korist Astrinega motorja. Ko pa se zapelješ na cesto boš ugotovil nekaj, kar si med številkami spregledal - količino navora, ki je na voljo že v nizkih vrtljajih. Atmosferski motorji so ne glede na proizvajalca navorsko anemični, zato je potrebno voziti z opazno višjimi vrtljaji kot pa pri sodobnih turbo bencinarjih. Končne zmogljivosti turbo bencinarjev iz spodnjega in srednjega dela ponudbe so primerljive z atmosferci, so pa na račun turbine pridobili na prožnosti v nizkih vrtljajih - vožnja je skoraj takšna kot z dizlom. Za tiste, ki pričakujejo res zmogljiv motor, pa je tu še Astra iz oddelka OPC.
Ravno zaradi navora je Astra boljša izbira od Megana. Morda je ravno to tisto kar avtor teme pogreša, za vsakodnevno vožnjo znotraj omejitev sta oba motorja dovolj živahna.
Avtorju teme: glede na to da kolebaš med bencin dizel in da delaš relativno dosti kilometrov, je dizel na prvi pogled logična izbira. Bi pa pred odločitvijo vsekakor temeljito preskusil bencinsko in dizel različico izbranega modela. Sodobni turbo bencinarji znajo biti ob zmerni vožnji le malce bolj požrešni od sodobnega dizla, razlika v nabavnih stroških in strošku servisiranja pa znajo na koncu obrniti tehtnico drugače kot bi pričakoval.
LP Tristan01
tristan01 je napisal/-a:
Če razmišljaš kateri avto bo ob prodaji največ vreden predlagam kakšno rariteto ki z leti dobiva na vrednosti, po možnosti pa obstaja le še v nekaj 10 primerkih... ali pa denar naloži na banko in bo izguba najmanjša. Glede na trenutno stanje trga rabljenih vozil pa je računati na dobro prodajo kateregakoli vozila velika utopija.
LP Tristan01
peroRS je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:
Če razmišljaš kateri avto bo ob prodaji največ vreden predlagam kakšno rariteto ki z leti dobiva na vrednosti, po možnosti pa obstaja le še v nekaj 10 primerkih... ali pa denar naloži na banko in bo izguba najmanjša. Glede na trenutno stanje trga rabljenih vozil pa je računati na dobro prodajo kateregakoli vozila velika utopija.
LP Tristan01
Malo si posplošil vse skupaj. Hočem povedat, da je dizel ob nabavi jurja ali dva dražji, vendar ga čez nekaj let tudi prodaš za tega jurja več kot bencinarja![]()
Tako, da tisti argumenti, da so stroški z bencinarjem manjši ne držijo vode, ko gledamo končno računico. Še posebej, če bo kot pravi delal 30.000km/leto in bo z dizlom kaj hitro prinesel nazaj tisto razliko v nabavni ceni.![]()
Pač tako je moje mnenje. Ni nujno, da se strinjaš z mano
tristan01 je napisal/-a:Pri vsakem servisu se to nekaj pozna. Tisočaka ali dva razlike v nabavni vrednosti, malce nižji cestni sklad na račun manjše prostornine motorja... Pa smo tam kjer se razlike naberejo, morda še razlika v zasnovi (veriga proti jermenu) pa smo tam kjer se dizel izplača šele krepko čez 100.000km. Ko sem sam kupoval avto, sem bil v isti dilemi. Matematika je pokazala, da se tudi pri 20.000km letno ni izplačalo kupiti dizla.
speed3 je napisal/-a:Evo,
ta teden dobim Opel Astro sports tourer Enjoy 1.7 cdti 125 km, parking senzorji, avtomatska ročna, dvopodročna klima, usnjen volan...za 16.460 evrov
komaj čakam. Pr Renaultu niso imeli nobenih pametnih popustov, 1.5 dci bi z primerljivo opremo bil 17.500...
mi je pa Astra od znotraj bolj všeč...aja za ceno avta čez cca 6 let se pa ne sekiram dost, pomembno mi je, da lahko vlečem tudi camping prikolico, v tem primeru je gotovo v prednosti dizl zaradi navora.
komaj čakam.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov