adis je napisal/-a:vem le to, da moraš menjalnik "ujeti" pri menjavanju prestav iz 3 v 4 prestavo in pri teh obratih držati menjalnik in v kolikor se menjalnik ne more odločiti ali bo zadržal prestavo ali pa prešaltal v višjo potem naj bi bilo nekaj narobe, imam prav?
zasledil sem tudi, da v kolikor bi preskok med prestavami trajal več kot 1 sekundo, da naj bi bil to indikator "slabega" menjalnika oz. velikih stroškov v prihodnosti.
89gasper je napisal/-a:Dokler se avto z aut. menjalnikom vozi je to to. Zakaj bi razmišljal o možnem slabem stanju menjalnika.
No, če spodrsuje v kakšni od prestav, ne gre v kakšno prestavo, oddaja kakšen zvok ki ni "normalen"... takrat se ga ogni ali pa razmisli o obnovi.
Kako bi ga držal med 3 in 4 prestavo ne vem. Pri mojem je tako, ko doseže dovolj veliko hitrost oz. pride do potrebnih obratov po prestavil višje. Prav tako bo storil isto pri prestavljanju v nižjo prestavo.
Še manj razumem kako se menjalnik ne more odločit v kakšni prestavi bo imel. Avtomatski menjalnik je vedno v pravi prestavi! Ok, mogoče ni prava prestava za voznika, vendar to ni problem menjalnika. Če ni prava prestava, pa uporabiš pedalo za plin in tako določaš prestavo.
Menjalniki prestavljajo različno. Nekateri so počasni, drugi hitri. Nekateri prestavljajo skoraj nečutno, drugi bolj na trdo itd. Pri mojem je tako, da prestavlja zelo gladko. Kadar podohiš "pedal to the metal" pa prestavlja bolj sunkovito, dolgo drži prestavo,...
zuzek je napisal/-a:kaj pa če bi raje vzel avto z ročnim menjalnikom in se izognil težavam, ki jih avtomatski prinaša?
nevermind je napisal/-a:Nisem vsega bral... o katerem menjalniku je govora?
blazkom je napisal/-a:mogoče pa kej pomaga tale povezava
http://www.samarins.com/check/transmission.html
uros_p je napisal/-a:Po mojem se nima smisla preveč obremenjevati. Vsedi se v avto in počasi stopnjuj hitrost od 0, pa tam do okoli 60 km/h in menjalnik bi moral iti gladko skozi vse prestave, brez cukanja ali spodrsavanja prestav. Preveri še tekočino, da je lepa, brez mehurčkov in da ne smrdi in to je to. Jaz že od nekdaj furam avtomatike in še nikoli ni bilo z nobenim kakršnihkoli težav. Samo menjaj tekočino in filter po predvidenih intervalih in se vozi, pa bi skorajda moral menjalnik preživeti avto. Je pa res, da so ameriški menjalniki (te vozim jaz) mogoče malo bolj počasni, kot ti novi "F1 menjalniki", vendar zelo trotl-ziher in trpežni. Nenazadnje so v uporabi že več desetletij. Za te nove pa nimam pojma o zanesljivosti in vzdržljivosti.
Kar se pa tiče izbire ročni/avtomatik, pa se le opogumi za avtomatika, ker ko boš napravil ta prehod, nazaj več ne boš šel, hkrati pa se boš spraševal, kako si tako dolgo zdržal na tistem "paličnem mešalniku". Problem bi mogoče bil kvečjemu takrat, če bi naletel na menjalnik poln porodnih krčev. V tem primeru, si kupi američana, pa boš imel mir
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov