Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Matilda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če avg 16, 2012 11:51 am

Nov avto za žensko

Napisal/-a Matilda Če avg 16, 2012 11:57 am

Živjo!

Ženska sem in kupujem avto in nimam pojma :)
No, res bi rada kakšen nasvet, preden sploh začnem razmišljati kaj preveč neumenga ;)
In sicer:

odločam se med Ford Fiesto 1.4 in
Peugeotom 208 1.4

P nanese kar precej več cekinov, čeprav na testni vožnji se mi je zdel kot ulit ... Je pa Fiesta tudi čisto spodobna za vozit ..

Kako je pa s servisi, porabo, vzdrževanjem??

Hvaaaaaaala :)
lp
Matilda
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a gasolinedream Če avg 16, 2012 12:06 pm

V primeru da nisi trol..

Na forumu že obstaja tema ki primerja festo, pežoja in mislim da še enega malčka.
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Gapiii Če avg 16, 2012 12:20 pm

Veliko koristnih informacij najdeš tukaj - viewtopic.php?f=18&t=92328
 
Matilda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če avg 16, 2012 11:51 am

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Matilda Če avg 16, 2012 12:24 pm

Uf, aja ... Joj, se oproščam ...

Trol bi pa bila z veseljem, samo žallllll ;) samo ženska ;)
Hvala
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Energetik81 Če avg 16, 2012 12:30 pm

Če hočeš koristne nasvete, bi lahko vsaj napisala tvoje zahteve. Zdaj ti lahko ponudimo od 15let stare kripe do Veyrona.
Torej: za koliko denarja, velikost, koliko km/leto, koliko opreme hočeš, novo/staro, koliko ti je pomembna moč, koliko zanesljivost itd itd..
In pa - na svetu ne obstajata samo Nemčija in Francija. ;)
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Matilda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če avg 16, 2012 11:51 am

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Matilda Če avg 16, 2012 12:42 pm

Aja ...

Hm:
- razmišljam o novem ali dokaj novem avtu (do 2 let)
- cena: ok. 12.000 €
- ok. 20000 km/leto, pol mestne, pol relacijske
- bencinar 1.4
- oprema ... večinoma se oziram za nekim srednjim nivojem opreme ... OK, vem, da sem to odgovorila trapasto, ampak če gledam različne avte je srednja ponudba nek minimum, ki bi ga želela imeti ...
- Nemci in Francozi ......... jaaaaaaaaaa veeeeeeeem, da je še kakšna parcela kje ;) ...

Najraje bi odgovorila: oranžnega bi ... potem bi pa vzela škatlico, ki bi se pripreljala mimo ;)

Lp
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Energetik81 Če avg 16, 2012 1:27 pm

Še velikost napiši in obliko. Ali pa sklepamo na avta, ki si ju naštela?
Sicer pa si oglej Hyundai I20. z 12.000€ ga dobiš novega z max. opremo, ravno bencinarja 1,4 kot si ga želiš.
Samo v oranžni barvi ga nimajo, očitno. :lol:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
zuzek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1389
Pridružen: Sr sep 13, 2006 6:14 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a zuzek Če avg 16, 2012 1:51 pm

ker se ne spoznaš ravno na avtomobile, bi ti svetoval da kupiš NOVO vozilo, ker rabljenga te bodo hitro nategnili :D
Alergičen na rjo
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Grega_ Če avg 16, 2012 1:58 pm

Matilda je napisal/-a:Aja ...

Hm:
- razmišljam o novem ali dokaj novem avtu (do 2 let)
- cena: ok. 12.000 €
- ok. 20000 km/leto, pol mestne, pol relacijske
- bencinar 1.4
- oprema ... večinoma se oziram za nekim srednjim nivojem opreme ... OK, vem, da sem to odgovorila trapasto, ampak če gledam različne avte je srednja ponudba nek minimum, ki bi ga želela imeti ...
- Nemci in Francozi ......... jaaaaaaaaaa veeeeeeeem, da je še kakšna parcela kje ;) ...

Najraje bi odgovorila: oranžnega bi ... potem bi pa vzela škatlico, ki bi se pripreljala mimo ;)

Lp


npr.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6328325&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6266097&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5520704&show=1 mal močnejši z vso opremo

...pa da ne bo kdo bluzil o kakšnih PREdragih servisih in delih ipd. (oča so slišali leta 1985 da so Japonski deli in servisi dragi ipd.)

Drugače pa splača se ti kupiti 3-4-5 let stari avto s preverjeno zgodovino, z nekimi normalnimi kilometri in prišparaš kar nekaj tisoč EUR...moj primer je bil npr. 4 leta star avto s 30t km vse tip top za -45% cene novega.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a srcnik Če avg 16, 2012 2:34 pm

Pojdi še na ogled Kie Rio in Citroena C3, če hočeš pa kaj poskočnega pa imaš še turbo izvedenke, ki so malce boljše za vozit Polo, Fabia in Ibiza vsi obvezno s TSI motorji. Sicer od teh ženski najbolj pristoji polo ali ibiza, škoda je bolj "češka".

Pojdi malo naokoli pogledat, pa sprobat in tistega ki bo najboljši, potem tudi vzemi.

Nejceneje je pa kak Clio... ali pa kaj takega tudi: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4186579&show=1
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a yashica Če avg 16, 2012 3:06 pm

srcnik je napisal/-a: če hočeš pa kaj poskočnega pa imaš še turbo izvedenke, ki so malce boljše za vozit Polo, Fabia in Ibiza vsi obvezno s TSI motorji.


Dvomim, da ji je želja viseti po servisih.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a kljukec Če avg 16, 2012 3:19 pm

jst ti priporočam C3 - je dosti nov pa mislim da top avto v razredu za dobrih 12.000 bi mogla dobit kar top opremljenega

neki tazga je sicer pred prenovo če se ne motim, je pa zato cena tolko bolj prijazna
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3767875&show=1

lp
 
Matilda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če avg 16, 2012 11:51 am

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Matilda Če avg 16, 2012 4:21 pm

Oj!

Hvala za vse odg. ... Ja, itak vem, da moram - če bi se odločla za rabljenega - s seboj vzet kakšnega moškega ;) mehanika ...

Po eni strani me mika, da bi bil avto nov, po drugi pa vem, da takoj, ko ga pripeljem domov, izgubi kakšnega tisočaka ...

Glede Mazde 2 - je bila v ožjem izboru, ker mi je strašno simpatična na zunaj, potem pa sem šla na testno ... pa me ni kaj zelo očarala. V Peugeotu in Fiesti se počutim bolj udobno in domače ...

Eh, očitno bom morala še malo naokoli. Sicer pa vsak priporoča svojega favorita in sem že čisto zmešana. Še bolj kot prej ;)
Glede velikosti: nekako v rangu tega izbora, večjega ne bi.

lp
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a dbsquared Če avg 16, 2012 7:27 pm

Te mogoče zanima naš "pocket rocket"?
Poraba 10 litrov, pa avto dejansko "leti". Malo kilometrov (beri: realnih), vsa oprema, avto še 2 leti v garanciji ... itd. itd. 8)
Prodaja se izključno zaradi tega, ker imamo preveč avtomobilov pri bajti ... ni ravno "racionalno".

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6333205&show=1
Zadnjič spremenil dbsquared, dne Če avg 16, 2012 8:29 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6423
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a IcEm4n Če avg 16, 2012 8:02 pm

Močno dvomim, da si ženska želi 200 konjsko zverino (glede na to, da gleda 1.4 motorje - torej s pol manjšo konjenico), pa tud vse opreme nima ta clio ;) ;) ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
dbsquared
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: So feb 11, 2012 1:07 pm
Kraj: Kranj

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a dbsquared Če avg 16, 2012 8:27 pm

IcEm4n je napisal/-a:Močno dvomim, da si ženska želi 200 konjsko zverino (glede na to, da gleda 1.4 motorje - torej s pol manjšo konjenico), pa tud vse opreme nima ta clio ;) ;) ;)


Katera stvar mu pa manjka? Mal me firbc daje. :lol:

Se opravičujem, ker sem malo zašel s teme.
Ni važno kaj voziš, važno je kako voziš.

Slika
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a gasolinedream Če avg 16, 2012 11:07 pm

Matilda je napisal/-a:Oj!

Hvala za vse odg. ... Ja, itak vem, da moram - če bi se odločla za rabljenega - s seboj vzet kakšnega moškega ;) mehanika ...

Po eni strani me mika, da bi bil avto nov, po drugi pa vem, da takoj, ko ga pripeljem domov, izgubi kakšnega tisočaka ...

Glede Mazde 2 - je bila v ožjem izboru, ker mi je strašno simpatična na zunaj, potem pa sem šla na testno ... pa me ni kaj zelo očarala. V Peugeotu in Fiesti se počutim bolj udobno in domače ...

Eh, očitno bom morala še malo naokoli. Sicer pa vsak priporoča svojega favorita in sem že čisto zmešana. Še bolj kot prej ;)
Glede velikosti: nekako v rangu tega izbora, večjega ne bi.

lp

Nekih horror zgodb o zanesljivosti ni bilo z nobenim malčkom. Sicer, neke kritike na TSI motorje obstajajo, ampak kot vidim Polo/Ibiza/Fabia nista v ožjem izboru.

Narediš kilometer, dva z vsakim avtom, pogledaš če je pritljažnik dovolj velik, ter vzameš kar ti najbolj paše. Če pa se ne moreš odločit pa upoštevaš še Eure ter dobavne roke.

Zame je sicer favorit Fiesta, ampak je pa tudi edina ki sem jo peljal :)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a Kael Če avg 16, 2012 11:12 pm

@Matilda: ne kupuješ štruce kruha, ampak greš v "strošek", ki te bo v naslednjih letih stal več kot 20.000 € (če nameravaš imeti avtomobil nekaj let) in ob predpostavki, da boš za vozilo res dala 12.000 €. Preden začneš hodit na veliko po testnih vožnjah, si preračunaj, ali si 12.000 € sposobna dat za avto (velika razlika je, ali boš avto takoj plačala, ali boš npr. 7 let plačevala kredit + zavarovanje + gorivo + servisi + vzdrževanje). Vse te zadeve namreč potem samo za avtomobil hitro nanesejo tudi 400 € mesečno, kar ni več tako majhen znesek. Če si sposobna dati za avto 12.000 €, potem iščeš vozila !DO 12.000 €, opcijsko je mogoče res lahko kakih 100 € čez, vendar tukaj se zgodba mora končati - še enkrat, nakup avtomobila je ena stvar, vzdrževanje pa druga! To še enkrat si predstavi pred oči, preden kupiš avto :).

Druga stvar je odločitev, na kaj bo tvoj avtomobil šel - letno prevoziti 15.000 do 20.000 km, pa če to to v veliki večini vožnje po vsaj 25 km v eno smer, potem je smotrno razmišljati še o čem drugem, kot samo o bencincu - lahko je dizel, lahko je tudi avto na plin. Pogoj za dizelsko gnano vozilo je, da se večinoma voziš na relacije, kjer lahko avtomobil prepihaš - npr. vožnja po avtocesti, daljša vožnja na relaciji. Novodobni dizelski motorji se namreč soočajo s precejšnjimi težavami glede izpustov raznoraznih snovi - predvsem so problem drobni trdni delci, ki so (baje) strašanko škodljivi. Zato je EURO5 norma motorjev prinesla v dizelske motorje filtre trdih delcev (kratica FAP, DPF,...) zaradi katerih imajo motorji težave, če niso voženi na razdalje - samo takrat namreč saje v filtru zgorijo - če pa se ta filter zabije, potem pa si ob vsaj 1.000 €. Podobno se dizleski motorji dolgo časa ogrevajo, ko pa motor ni ogret, olje ne opravlja idealno svojega dela (mazanje) in to spet ni dobro za motor. Zato odločitev zanj (včasih se najde kakšna dobra ponudba, akcija ko je razlike mogoče 1.000 €), samo v primeru, da so v glavnem v igri relacije. Pa da smo si jasni: če imaš dizla ne pomeni, da bo motor vzel hudič, če se vstaviš po otroka v vrtcu, potem v šparu in pri babici nakar te čaka 80 km avtoceste. Težava je, če te avtoceste ni :). Druga alternativa ti je predelava bencinskega motorja na avtoplin - slabost, ki ti jo prinese plinski sistem, je dodatna težava v prtljažniku (ponavadi odsotnost rezervnega kolesa), servisi na dveh koncih (razen izjem - eni za plinski sistem, drugi za avtomobil), boj za garancijo, plus pa načeloma daljša življenska doba nekaterih delov motorja in nizki stroški vožnje. Nekateri proizvajalci predelavo na plin podpirajo - npr. Fiat Pando je mogoče naročiti s podporo za plin (LPG) - če sem prav bral na forumu, Renault zahteva določenega vgrajelca plinskih sistemov, Peugeot na drugi strani pa odpove vsako garancijo, če vozilo predelaš na plin. Mogoče še to: praviloma so servisi dizelsko gnanih vozil nekoliko dražji od servisev za becinske motorje. Prav tako imajo dizelski motorji zaradi specifike nekaj več delov, ki so dragi za menjavo in lahko odpovedo (turbina, dvomasovni vztrajnik),... Vendar pa tudi pri bencinskih motorjih niso stvari rožnate - zaradi downsizinga (grobo povedano, majhen motorček, velika moč, pogojna nizka poraba) imajo tudi nekateri bencinski motorji turbine - te prepoznaš po imenu turbo v imenu. Zelo znan primer takega motorja so recimo Volkswagnovi TSI motorji. Zgodba okoli njih je podobna dizelskim (le da se ogrejejo prej in porabijo nekaj več goriva). Potem pa imaš še navadne atmosferske motorje (naveden bencinski motor) - to je npr. 1.4 VTI v Peugeotu / Citroenu, pa 1.4 85 KM motor pri Volkswagnu, pa recimo 1.6 16V motor pri Renaultu. Kar pogumno vprašat prodajalca za kakšno vrsto motorja gre :).

Zbiranje informacij za nakup:
-> ceniki vozil na internetu in v salonih so bolj za okras, kot kaj resnega, saj so pri nekaterih cene tako navite, da glava peče. Lep primer ja koncern PSA (Peugeot, Citroen), kjer je cena v ceniku eno, realna cena pa tudi 6.000 € nižja. Super bedarija - od cene avta v ceniku namreč plačaš kasko zavarovanje. Na drugi strani pa ima npr. KIA cene v ceniku, ki praviloma veljajo - razen kakšnih res posebnih akcij in Jokerjev, ki so navedeni v ceniku.
-> okvirne cene dobiš s pomočjo strani http://www.avto.net
-> okvirne podatke o porabi motorja dobiš na strani http://www.spritmonitor.de. Če ne razumeš nemško, tam zbereš zastavico - tudi angleščino podpira. Obstaja tudi slovenska stran http://www.poraba.com
-> okvirne stroške servisiranja redno zapisujejo zadnje čase na spletni strani http://www.siol.net, greš pod katergorijo avtomoto, pogledaš test željenega vozila in na dnu so navedeni stroški servisiranja. Primer testa http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2012/08/vw_cc.aspx. Porabe na testih novinarjev glej z veliko rezerve (realnost ti je prej omenjena stran), saj navajajo tudi 2L višjo porabo, kot jo ima avtomobil. Splača se tudi vprašati, ali ima motor (pa naj bo to dizelski ali bencinski) jermen ali ketno. Ketna je praviloma vzdržljivejša in se zato menja mnogo manj pogosteje, kot jermeni. Zato so stroški vzdrževanje motorjev s ketno nižji (jermen se menja nekje na vsakih 90.000 do 120.000 km, ketna pa če se prav spomnim nekje nad 240.000 če je potrebno - ne me tu držat za besedo, v spominu od enega prodajalca).
-> če imaš neko spodobno boniteto pri zavarovanju nebo težav, če je nimaš in boš vzela financiranje, dobro preveri, koliko je preplačila kredita in na drugi strani popusta na zavarovanje. Prodajalci delajo dvoje: obljubijo 50% popust na kasko in osnovno, če vzameš financiranje, a ne povedo, da je to 50% popust, kot na ceno zavarovanje brez kakršnegakoli popusta. Primer: ti vzameš v Triglavu Veliki kasko paket - že v štartu dobiš 17% popusta, potem so tukaj še razni komercialni popusti ipd zadeve in razlika med lastnim zavarovanjem in financiranjem ni več tako velika. Prav tako ti v primeru financiranja ne padajo lastni bonitetni razredi. Na drugi strani, če npr. avto plačaš s kešom, prodajalci preizkušajo obljube, da zrihtajo 35% popusta na kasko / osnovno, ne povedo pa, da to velja samo prvo leto - vendar spet pozor, obstajajo izjeme. Če se kje domeniš za popuste, zahtevaj pisno, da ne boš čez 12 mesecev klela. Torej previdno pri odločanju financiranje / lizing / lasten kredit / takojšnje plačilo. Obvezno preračunati kaj se bolj splača. Na papirju je mogoče par €, ko pa preračunaš pa pride do razlike tudi od 1000 do 2.5000 €!
-> pri vsakem vozilu, ti je pomembno kako dolgo imaš splošno garancijo in koliko je doplačila na morebitno podaljšanje ter !!!! koliko km lahko v tem času prevoziš. Za moje pojme neka smiselna doba je do 5 let, npr. KIA s svojo 7 letno garancijo sicer precej vleče, vendar ima na drugi strani drage servise in osebno ne kanim vozit 7 let avtomobila na uradni servis, vendar to je spet stvar osebne odločitve.
-> še zadnja pomembna zadeva: ko greš na ogled vozila, se pripravi, da veš nekaj stvari o avtu (in vidiš ali ti prodajalec nalaga, ali ne), veš kaj vprašat, vej cene in stroške servisiranja - in če ti govori da so servisi 100 €, potem od takega bumberja stran.
-> testne vožnje: če ti nek avtomobil nikakor ne sede, pa naj bo še tako ugoden, ga ne kupuj - saj tudi če boš zaradi nakupa nekaj prihranila, se bo nezadovoljstvo širilo kasneje. Testna vožnja za nakup ne more trajati 5 minut, ampak moraš prevoziti vsaj 200 km vse skupaj, ter mora vključevati kakšen hrib, mesto, avtocesto s klancem - velja jo tudi večkrat ponoviti, pri prvi vožnji si veš navdušen - pri drugi in tretji, pa začneš bolj realno gledati na stvari in odkrivaš neumnosti.
-> če boš kupila bencinca, bi osebno malo pogledal tudi ponudbo testnih / službenih vozil. Je pa tako - tukaj je vozilo rabljeno, ampak ima lahko tudi 1000 prevoženih km in je 1.500 € cenejše. Če gre za vozilo, ki ni že v osnovi nek športen model - npr. športna verzija Renaulta Clio, kakšena Honda Civic, ampak čisto povprečen model, je vsaj za predpostaviti, da se z njim ni pregrdo delalo. Vseeno pa riziko ostaja. Saj veš kater avto gre 100 po makadamu: testni in služben.
-> EURONCAP ti pove varnost avtomobila - število zvezdic - nedolgo nazaj so teste zaostrili, vprašaj prodajalca, ali je trčenje bilo izvedeno po starem standardu ali novem.
-> poleg tega, da vprašaš o zanesljivosti vozila, ti stanje pove, kako dolgo je model na tržišču - modeli ki se prodajajo 5 let imajo (ponavadi) serijske neumnosti prvih serij odpravljene. Dolžina prodaje pa ti gre v nasprotje z EURONCAP točkami (spet ponavadi).
-> če boš gledala cene akcijskih modelov so ti včasih našminkani - primer je Seat Ibiza COPA paket. V njem je sicer dosti zabavnih detajlov, meddrugim pa tudi 16 colska lita platišča dimenzije 215/45/R16. Sej Ibiza s temi gumami res zgleda lepo in ceste se drži kot gokard (zelo pohvalno), vendar pa ti valarji povzročijo en sam kup stroškov: prvič je poraba goriva za vsaj pol litra višja kot bi bila s 15"kami, drugič ni tako poskočna kot je s 15kami, tretjič je manj udobna in četrtič cena novih gum je v nebesih - cena je krepko preko 130 € na komad (pri gumah osebno vedno gledam le pnevmatike ki so na testih ocenjene kot zelo priporočljivo in te cene so meni referenca - pri gumah se ne varčuje: osebno se držim mota, boljše eno colo manše gume, mal slabši izgled, a na drugi strani udobnejša vožnja, nižja poraba ter cenejše gume). Še to: če ne boš imela zimskim gum na ločenih platiščih se ti strošek podvoji,...

Avtomobili ki jih velja preizkusiti: Renault Clio (pozor!: še letos pride nov model), Peugeot 208, Ford Fiesta, Fiat Panda, Fiat Punto, Kia Rio, Hyundai i20, Volkswagen Polo, Škoda Fabia, Toyota Yaris, Chevrolet Aveo, Citroen C3,...

O nekaj modelih lahko napišem nekaj opozoril:
- VW Polo: koncern VW, Audi, Škoda, Seat ima v ponudbi sicer za vožnjo/porabo odličen turbo motor 1.2 TSI s 85 oz. 105 KM. Voziš ga kot dizla, poraba ob pametni vožnji pod 6l na relacije, vendar ima kup težav (namig: beri Popravila in okvare na vozilih, tema TSI motorji). Vendar je iz čreve mogoče razbrati, da je največ težav pri VW - lahko pa je to tudi štos v tem, da je VWjev največ proda. Zato osebno Pola nebi kupil, sicer pa zgleden avto, vendar tudi drag.
- Seat Ibiza: tukaj imaš na voljo samo najmočnejšo izvedenko TSI motorja s 105 KM. Za ibize ni slišati, da so take težave s TSI motorjem, vendar pa: letos je bil izveden Facelift in po salonih se še najdejo modeli pred faceliftom, razlika pa minimalna - kupi faceliftan model, ali zahtevaj konkreten popust na "star model". Računaj tudi na obisk servisne delavnice, saj obstaja nevarnost, da se ti med vožnjo odpre havba - sestra ima Ibizo in je klicana na preventivni pregled. Ima TSI motor, 8.000 prevoženih, o težava ne duha ne sluha.
- Škoda Fabia: tukaj imaš v ponudbi 1.2 TSI motor s 85 KM, kar je dobra izbira. Da bi TSIji nagajali pri Škodah praktično ni informacij. Škoda in Seati so nekaj cenejši od VW.
- za preostale modele preleti mojo temo (so ti posredovali link, sem napisal utrinke glede vožnje nekaterih modelov).

Glede Peugeota 208 in Fieste pa lahko navržem še nekaj informacij:
- 1.4 VTI je naveden atmosferski motor s 95 KM, ki v 208ci zgleden, poraba goriva je pod 6 litrov (AC do 110, relacije z lahko nogo, klima on). V mestu pa nad 7 l, podobno je z AC pri 130. Zamera pa gre menjalniku - ta se pri prestavljanju v 3 in 5 prestavo zatika. Menjalnik ni tako natančen kot v Fiesti. Če ti je 1.4 VTI vrh glave, morda preizkusiš 1.2 VTI s 82 KM, katere bodo avtohiše sedaj začele registrirati - obljublja še nižjo porabo goriva.
- napisala si, da je 208mica draga - že mogoče res po ceniku, sicer pa je (glej spisek serijske opreme in sestavi primerljiv avto) cena ugodna, ko najdeš podobno opremljeno vozilo in prodajalca, ki je doma na zemlji. Konkretneje: avtohiša Kavčič ima zelo ugodne cene - najvišji nivo opreme ALLURE http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6117086&show=1 za 12844 €, http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6326106&show=1 za 11.700 €. Prehod iz ACTIVE na ALLURE prinese ogromno opreme, res vredno premisleka, če ni ALLURE za vzeti (če je v finančnem dosegu) - vendar pa prinese ALLURE eno nebodigatreba zadevo - 16 colska platišča (ena guma stane 120 € letna, za 15colska pa 70 €...) - predlagam menjavo za 15 colska. A bo Fiesta cenejša: za podobnen seznam opreme ne bistveno, nekaj pa, morda. Pri ACCESS opremi je že klima za doplačilo, brezveze!
- pohvalim lahko avtomatsko klimo s funkcijo SOFT - shladi avtomobil brez burje v avtu učinkovito - avtomatska klima je tukaj res vredna doplačila (paket ACTIVE)
- za moje pojme tisti zaslonček, da pravi čar avtomobilu, zato če se s Touch screenom znajdeš - a must have, sicer nima smisla. Vsekakor pa, če boš kupila 208ko in boš imela noter ta zaslon, 2x preveri preden prevzameš avto, da se odziva povsod - na dveh testnih vozilih ni deloval kot je treba!
- v akcijskih ponudbah avtohiš se najdejo vozila s sončno streho - če ti je zadeva všeč, go for it, vendar opozorilo. Poleti se boš vozila z zaprto streho, ker klima je folga hladiti vozila. Da pa vozilu krasen občutek prostornosti in zračnosti.
- 208mica je !novo vozilo, kar pomeni, da obstaja možnost da imajo kakšne neumnosti, za katere se še ne ve (sam motor je že preizkušen, saj je že nekaj let gost 207mice in C3). Vozilo pa Peugeot prodaja za nemajhno ceno s !PORAZNO garancijo !2 let. Če kupiš vozilo, obvezno podaljšanje za nekaj časa - maximum je na 5 let do 120.000 km za 500 €. Obstaja tudi za manj km in let. Glede na omenjeno nimaš kar razmišljat glede podaljšanja garancije.
- odlagalnih mest je v 208ki nekaj, vendar pa so bedaki zaradi fancy zaslončka šli CD enoto tlačit v sprednji predal, ki je že tako katastrofalno majhen. Če je le mogoče, kupi vozilo brez CD enote. Če je v predalu še CD enota, potem noter daš denarnico in ključe, pa si gotov.
- če bo imelo tvoje vozilo

Morda še odgovor na vprašanje zakaj sva izbrala 208ko namesto Fieste:
- oblika znotraj in zunaj, kjer je tisti multimedijski zaslonček jagoda na vrhu smetane (Fiesta ima potovalni računalnik, radio in podobne zadeve neugledne s pol milijona gumbi - poznajo se leta)
- prostor na zadnji klopi -> imava 3 letno hčerko in stolček (Fiesta ga ima manj)
- EURONCAP je Peugeota strožji, kot je bil za Fiesto (če se prav spomnim)
- edino vozilo, ki nama je za zmerno ceno ponudilo navigacijo in sončno streho v celem (praktično pogoj za nakup - v Fiesti po besedah prodajalca tega ni)
- res odlična prednja sedeža v opremi ALLURE - po daljši vožnji, kot da se nebi peljal (v Fiesti nisem bil zadovoljen)
- pri nama ugodnejša cene of Fieste.

Dober nakup želim.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a a_sist Pe avg 17, 2012 11:22 am

Kje lahko dam Kaelu +1? :)
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Nov avto za žensko

Napisal/-a primozek68 Pe avg 17, 2012 12:07 pm

Kael je lepo povzel, kar se je naučil na forumu v zadnjih 5 letih. Verjetno pa je spregledal, da si je avtorica že izbrala 2 znamki in ne potrebuje kratek prelet svetovne avtomobilske industrije.


Sicer pa...a wall of text..didn't read it.....nobody does.
Sex turns gay people into Mexicans.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov