O motorju M47 lahko precej prebereš na BMW forumu. Z loputami ni več težav, se pa pojavlja več napak z verigo in njenim ropotom ali celo pretrganajem. Motor drugače obstaja v več različicah
Glede različic si lahko prebereš na naslednjem linku:
http://www.bmwslo.com/motorji/n47 (upam da tale link ne bo izbrisan).
Pri nakupu predvsem pazi, da najdeš vozilo s poreklom - zgodovino lahko preveriš na vsakem pooblaščenem servisu, saj ima BMW elektronsko servisno knjigo, izjema so le vozila iz Italije ki niso vpisana v evidenco (baje zaradi varovanja osebnih podatkov). Poraba je podobna kot pri konkurenci. Motorji se poleg nazivne moči razlikujejo po turbinah in še nekaterih drugih modifikacijah. Kot osnova pa vsem služi isti blok. Stroški vzdrževanja pri pooblaščencu so višji kot pri VW, cenovno so primerljivi z AUDI, morda za odtenek nižji. Servisiranje pri nepooblaščenem mehaniku pa ni drago - olje in filtri niso nič dražji kot za podobno motorizirane avtomobile.
Ceno kaska izračunaj na AMZS-jevi spletni strani - bo pa višja kot za recimo Laguno ali Passata, saj je nabavna vrednost ki je osnova za izračun premije opazno višja.
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.