kate je napisal/-a:Pozdravljeni!
Potrebujem pomoč pri nakupu avta zase. Budget je do 3000€, če je avto res hud, še 1000€ zraven. Rabim ga za izven mestno vožnjo vsaj 40 km dnevno. Motor vsaj 1.6 in okoli 100 KM, tako da še kam potegne in ne bo problem pri prehitevanju. Prevoženih km raje več, kot pri avto hišah manj. Pomembna mi je še prostornost in preglednost v avtu, da vanj spravim še otroka in vse njegove rekvizite (od vozička do otr. sedeža, igrač..). Po obliki je lahko enoprostorec, limuzina, vendar ne karavan. Gledala sem Ford Focuse 1.6 16V, nisem pa sicer omejena na znamke. Gledala sem še Nissan Almero, vendar se mi zdi vse skupaj en Renault Megane, s katerim pa imam izredno slabe izkušnje. Lahko bi bila tudi Honda, v kateri še najbolj uživam v vožnji, vendar ni ničesar za moj budget, razen morda jazza? Škode Fabie pa so vse dosegljive 1.4, kako se obnesejo te, kdo ve? Lp
esem je napisal/-a:Kaj takega?
kate je napisal/-a:...Edin kar me je zmotl, da ma mal prevoženih za ta letnik. A nimajo neke pogoste okvare pr motrjih pod 100KM?...
esem je napisal/-a:Daj sonček, nauči se brat. Avtorica piše ravno o tem - da ima raje več km pri privatniku kot manj pri dilerju - torej ji km niso pomembni.
Sicer pa je C XP en manj kvarljivih avtov, Berlingo pa obratno.
airbus320 je napisal/-a:esem je napisal/-a:Daj sonček, nauči se brat. Avtorica piše ravno o tem - da ima raje več km pri privatniku kot manj pri dilerju - torej ji km niso pomembni.
Sicer pa je C XP en manj kvarljivih avtov, Berlingo pa obratno.
x1
mi smo jo tudi imeli z tako motorizacijo, nobenih problemov, je pa res, da je poraba kar visoka.
Moje mnenje, glede na to da imaš otroka in vso pripadajočo kramo, je tale voz dobra izbira. Imam 3 otroke (prej še psa, 70kg berni) in sta nam oba (imeli smo dva; 1,8 16V in HDI) zelo dobro služila, prostora v kabini in v prtljažniku, več kot dovolj.
lp
esem je napisal/-a:Odvisno predvsem od nožnih mišic in relacij. Poglej tu. Večina starejših bencinarjev pije podobno, če ti je preveč, vzemi dizla (odvisno tudi od letnih km in dolžine voženj - pozimi se dizli počasneje ogrevajo).
Nemcem pije povprečno 8,3 (od dobrih 6 do dobrih 11), dizel pa 6 l/100 km.
kate je napisal/-a:esem je napisal/-a:Odvisno predvsem od nožnih mišic in relacij. Poglej tu. Večina starejših bencinarjev pije podobno, če ti je preveč, vzemi dizla (odvisno tudi od letnih km in dolžine voženj - pozimi se dizli počasneje ogrevajo).
Nemcem pije povprečno 8,3 (od dobrih 6 do dobrih 11), dizel pa 6 l/100 km.
auč tole pa je prava kamela. Uboga moje denarnica. Za tako porabo dobim 4x4 roverja, ne pa enoprostorca. Citroen in dizl, a to sploh gre skupi? A niso nemci bol napredni na tem področju...
kate je napisal/-a:esem je napisal/-a:Odvisno predvsem od nožnih mišic in relacij. Poglej tu. Večina starejših bencinarjev pije podobno, če ti je preveč, vzemi dizla (odvisno tudi od letnih km in dolžine voženj - pozimi se dizli počasneje ogrevajo).
Nemcem pije povprečno 8,3 (od dobrih 6 do dobrih 11), dizel pa 6 l/100 km.
auč tole pa je prava kamela. Uboga moje denarnica. Za tako porabo dobim 4x4 roverja, ne pa enoprostorca. Citroen in dizl, a to sploh gre skupi? A niso nemci bol napredni na tem področju...
kate je napisal/-a:esem je napisal/-a:Odvisno predvsem od nožnih mišic in relacij. Poglej tu. Večina starejših bencinarjev pije podobno, če ti je preveč, vzemi dizla (odvisno tudi od letnih km in dolžine voženj - pozimi se dizli počasneje ogrevajo).
Nemcem pije povprečno 8,3 (od dobrih 6 do dobrih 11), dizel pa 6 l/100 km.
auč tole pa je prava kamela. Uboga moje denarnica. Za tako porabo dobim 4x4 roverja, ne pa enoprostorca. Citroen in dizl, a to sploh gre skupi? A niso nemci bol napredni na tem področju...
kate je napisal/-a:esem je napisal/-a:Kaj takega?
Dobr avtočk. Edin kar me je zmotl, da ma mal prevoženih za ta letnik.
sonic je napisal/-a:kate je napisal/-a:esem je napisal/-a:Odvisno predvsem od nožnih mišic in relacij. Poglej tu. Večina starejših bencinarjev pije podobno, če ti je preveč, vzemi dizla (odvisno tudi od letnih km in dolžine voženj - pozimi se dizli počasneje ogrevajo).
Nemcem pije povprečno 8,3 (od dobrih 6 do dobrih 11), dizel pa 6 l/100 km.
auč tole pa je prava kamela. Uboga moje denarnica. Za tako porabo dobim 4x4 roverja, ne pa enoprostorca. Citroen in dizl, a to sploh gre skupi? A niso nemci bol napredni na tem področju...
Ajajaj... BTW, za "4x4 roverja" je treba precej več plačat tudi pri registraciji/zavarovanju, vzdrževanju... Ni tako enostavno.
Glede porabe je pa tako:
- napisala si "Rabim ga za izven mestno vožnjo vsaj 40 km dnevno". To nanese 14-15 tisoč km letno, če si s tem mislila da boš prevozila 40 km vsak dan v letu. Če pa je to tvoja pot do službe, to pomeni manj kot 10 tisoč km letno za vožnjo na šiht in nazaj. K temu sicer dodaj še morebitne druge vožnje (šoping popoldne, za vikend, na dopustu itd). Skratka treba je gledat kilometrino na leto, ter v vseh letih kolikor predvidevaš da boš mela ta avto.
In to niso letne kilometrine, ki bi nujno zahtevale dizla.
- ker praviš da bo največ izven mestne vožnje, je dobro vedeti ali bo to regionalna cesta ali avtocesta. Razlika v porabi dizel/bencin je največja v mestu in na avtocesti (zlasti če povprečno voziš 120 km/h in več, zaradi zračnega upora, zlasti pri karoserijah enoprostorcev).
Ugibam da imaš pretežno vožnjo po regionalkah, skratka verjetno imaš točno tak profil poti, da bo razlika v porabi najmanjša, morda samo kak dober liter-dva.
Kot ti je napisal @esem, Xsare Picassoji enim (v Nemčiji) porabijo samo 6 litrov - to so verjetno tisti, ki vozijo po regionalnih cestah, enakomerne hitrosti 70-90 km/h, kar slutim da bo tudi tvoj primer. 11 litrov fašejo tisti ki se jajcajo po mestu ali pa gonijo po avtocesti (ne pozabit, da je v Nemčiji še vedno dosti avtocest brez omejitve hitrosti in mnogi pač gonijo, z rezultirajočo visoko porabo).
Skratka predvidoma boš prevozila max 10-15 tisoč km letno, profil vožnje pa verjetno tak, da bo razlika v porabi dizel/bencin najmanjša.
Ne vem, zakaj bi v tvojih okoliščinah po vsej sili dizla. Ne pozabit, da z rabljenimi dizli so lahko veliki problemi.
Četudi so Citroënovi/Peugeotovi HDI dizli načeloma menda OK mašine, pri rabljenemu nikoli ne veš. Nič ti ne pomaga dobra zasnova in izdelava motorja, če ga je pred tabo imel v rokah cepec, ki ga ni znal pravilno voziti in vzdrževati. 1.8 bencinar brez turbine je v tem pogledu precej bolj odporen, manj stvari gre lahko narobe.
Če imaš porabo 1-2 litra večjo, to pri 10.000 letnih kilometrih pomeni cca 200-300 EUR večjih stroškov za gorivo. Upoštevaj da boš za dizla morala v štartu plačat več kot za bencinarja, pa pri takemle dizlu je več možnosti kot pri bencinarju da se kaj dragega pokvari (turbina, sistem za vbrizg goriva itd), torej več potencialnih stroškov za popravila (da ne omenjamo sitnosti ob okvarah)...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov