BMWjevi R6 motorji slovijo kot zelo trpežni. Za 5000eur dobiš že dober primerek serije 3 E46. Seriji 5 E39 bi se jaz izognil, zaradi zelo dragih delov podvozja, ker ti avti le imajo za seboj že kar nekaj kilometrov in je treba kaj zamenjat.
Za E46 so pa napram lanskemu letu deli presenetljivo poceni (glede na rang avta), rabljeni karoserijski deli variirajo od 50-100eur za havbo, 50-100eur odbijač, 20eur stranska stekla, 50eur prednje ali zadnje steklo, 100eur kompletna notranjost iz blaga, 300eur usnjena športna notranjost... Nove amortizerje Sachs (prvovgradnja) dobiš za 250eur, sprednje roke L+D Meyle HD 300eur, seleni 80eur,... ma sploh ni tako drago, sicer si pa cene NOVIH ORIGINAL delov lahko pogledaš v ETK katalogu (od vijaka do karoserije). Prišteti moraš še davek.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320i-M54/LHD/N/2001/february/browse/Najboljši price/performance dobiš pri 320i s 170KM oziroma 323i s 170KM. 323i so starejšega letnika in ima napram 320i več navora in živahnejši motor, vendar težko dobiš dobro ohranjenega. Vrh civilne ponudbe je 330i, ki je bombnik, vendar je vzdrževanje temu primerno (dražja registracija, drage zimske pnevmatike ker manj kot 17" ne spraviš nanj zaradi velikosti zavor...). 325i je nekaj vmes, performanse so podobne 320i 170KM, vzdrževanje pa je bližje 330i, tako da je neracionalna izbira. 320i s 150KM se pa izogibaj, ker je len in se nikamor ne premakne.
Jaz bi ti priporočal 320i 170KM, če se boš odločil za tak avto ti povem še na kaj biti pozoren in dam kakšno koristno informacijo.