Motor načeloma ni problematičen, ponaša se z mirnim tekom (zobati jermen). Od 155Nm navora ne pričakuj preveč, ker se razživi v zgornjem območju vrtljajev zna poraba ob priganjanju krepko narasti... nič drugače kot pri konkurenci. Ob umirjeni vožnji pričakuj porabo okrog 8 litrov.
Podatki v naslovu so nekoliko napačni. Motor je Ti-VCT Duratec in ima 85kW(115KM) in ne 85KM.
Lp
1992 Fiat Uno 60 SX 1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik 1991 Citroen ZX 1,6i Aura
ti pa si tudi opran. Prvo mešaš km in kw. Pol pa ti ne pride na pamet, da 115 in 116 je isti motor, razlika je le pri zaokroževanju oz. napaka na avto.net, ki vsakemu avtu doda like 1 km. Včasih pa so tudi lastniki taki, ko radi dodajo avtu nekaj konjev.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Se opravičujem za zamešanje km in kw, na prometni piše 116km ter 85kw, videl pa sem tudi 84kw ter 115km motor ter sem mislil, da sta to dva ločena motorja (pred in po prenovi)
Motor je nadgradnja 1.6 16V Duratec motorja. Razlika je, da ima variabilni odmični gredi. Vse ostalo je več ali manj enako kot pri 1.6 16V 100KS motorju. V dotičnem primeru gre za 85kW motor. Skratka pod črto tankaš in voziš. Zasnova teh motorjev sega v začetek 90ih let in so dobro preizkušeni. Ne pričakuj pa kake ugodne porabe. Edino pri relacijskih vožnjah brez priganjanja in do 3000 obratov/min. Kar gre višje poraba precej poskoči.