
~toMmy~ je napisal/-a:Ravno v ponedeljek sem šel v Avstrijo po obnovljen 2.2 CDI motor (2008, 150KM, 120k km), ker je na starem (v Sprinterju) iz neznanih razlogov počila glavna gred. To ni edini kombi za katerega vem, da je imel resne težave pri majhni kilometrini. Po pogovoru s tipom, ki te motorje obnavlja sodeč, pa tudi osebni avti niso izjema. Recimo on je na svojem GLK-ju pri 27k km imel resne težave. Problem je, ker tukaj ni govora o "zunanjih" težavah (turbina, vztrajnik, šobe, ...), ampak o glavi in bloku motorja. Jaz vem, da bi se teh avtov/motorjem izognil v širokem loku, noben me ne bo prepričal, da niso "katastrofa".
~toMmy~ je napisal/-a:Pa se kako je 2.2 oz 2.1 motor v E klasi, malo preveri zadeve. Je pa res, da ima tisti Sprinter isti motor (OM 646) kot W211 E klasa, novi imajo pa ze druge motorje.
Da pa ne bos mislil, da so kombiji razred zase, ti OM 646 motorji so se vgrajevali v vse od C klase do Sprinterja z nosilnosjo 5t.
mavrica je napisal/-a:W211 (faceliftana verzija) je odlična. Še posebno motor CDI 280 in CDI 320. Pravzaprav gre v osnovi za identičen V6 motor, uporabljata enak avtomatski menjalnik 7G. V prejšnji službi sem imel ogromen vozni park na razpolago in če sem moral it na službeno pot v tujino, sem vzel eno od omenjenih vozil. Poezija udobja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov