Če je govora o novem vozilu ima tsi zobati jermen in vsaj težave z verigami so odpravljene.
Za prejšnjo generacijo 1.2 tsija se ve, da so spremenili konstrukcijo verige, ki pa se ne obnese dosti bolje.
Malo kdo pa ve, da so v končnem koraku spremenili zasnovo oljnega filtra s katero naj bi preprečili iztekanje olja iz filtra in posledično omogočili ob zagonu takojšnje mazanje verige... enako je pri 1.4 tsiju. Vsak, ki ima omenjeni motor lahko na oljnem filtru preveri kat. številke. Pri filtru s kodo
03C 115 561 B gre za stari filter, novi ima oznako
03C 115 561 D Razlika, ki je vidna na prvi pogled:

Bi se pa spotaknil ob ravnanje vag grupe, da ob težavah z rožljanjem na obtočnem ventilu turbine na novih 1.4 tsi-jih ne poskrbijo, da se to odpravi že v tovarni ali vsaj na servisu pred predajo kupcu. Madona, ne vem ali je res tako težko poriniti tisti kos podložke na štangco

Očitno raje vidijo, da se kupec sam vrača spraševat kaj mu tako rožlja ob bolj izrazitem pospeševanju... ne tiščanju v rdeče polje.