MiKoz je napisal/-a:Pozdravljeni
Zanima me mnenje kaj bi izbrali, GolfVII 1,6tdi. 105KM oz. Qashqai 1,6dci 130KM, oba sta 4x4 in podobnega cenovnega razreda.
Nekaj mojih vtisov:
Golf
+ nov model
+ boljši materiali ??upam (ne vem kako bosta zgledala čez 5 let)
+ boljši menjalnik
+ boljše vozne lastnosti
- nižji
- manjši prtljažnik
QQ ima kontra kot Golf.
Ne vem pa kako je z stroški vzdrževanja (servisi, poraba,....), zanesljivost motorja/pogona, izguba vrednosti, kaj je lažje prodati. Delamo približno 10K km do 15K km na leto.
Hvala za mnenja.
Ne zgolj zaradi tega, ker je pred vrati že novi in sodobnejši Qashqai, deluje Golf v veliko segmentih le prepričljivejši. Pa najsi gre za že omenjene vozne lastnosti, boljšo ergonomijo ter v končni fazi tudi za predvidoma manjše vzdrževalne stroške. Prtljažna prostornina pa tudi ni tako drastično manjša (343 litrski pri različici 4Motion), kot pri 400 litrskem pri QQ (razen seveda pri različici +2). Žal pa pri VW ni na voljo opcija 1.4 TSI s štirikolesnim pogonom, saj je lahko omenjena motorizacija izjemno konkurenčna manjšemu TDI (poraba je pri omenjenemu motorju brez težav okrog 6.5l/100km). Če pa prav razumem, pa bi bila Variant (oziroma alternativna Škodina Octavia Combi) različica že prevelika?
Glede na občutek cenenosti pri Trax-u, sta pogledovala tudi kaj v smeri Opla Mokke (npr. bencinska verzija:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=664 ... RATIS-UG...)? Glede na to, da je pravkar prispel v salone faceliftana verzija Hyundai-ja IX35, bi bilo morda smiselno pogledati še za kakšen primerek pred kozmetično prenovo, ki je trgovcem ostal na zalogi (morda:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=747 ... ort%20PLUS). Nenazadnje bi potipal tudi kakšne Kiine trgovce (
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=771 ... Di%20Urban). Akcijo imajo tudi pri Fordu za zalogo modela Kuga (prejšnja generacija, ki se je pravkar poslovila) ter s popustom dobrih 8 tisočakov. Ne vem pa sicer ali gre pri prikazani ponudbi za 4x4:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?id=754 ... F%20AKCIJAResda pa gre pri prikazanih SUV-jih za modele, ki se ne morejo pohvaliti s kakšnim pretiranim prtljažniškom volumnom. Z malenkost večjim in prilagodljivejšim se sicer ponaša Altea Freetrack, po trenutnih podatkih na spletni strani, pa se na zalogi nahaja očitno zgolj en samcat model (
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/n ... tor;fb_AUV). A vendarle je težava pri Freetracku, da je izjemno občutljiv na "vsak drek", kolesa morajo biti centrirana "v nulo", pa še vedno ni 100% zanesljiv, da se ne bi občutilo tresenje na volanu (AC hitrosti, okrog 130 km/h).