Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Boris445
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To okt 04, 2011 9:06 am

Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a Boris445 Pe jan 03, 2014 12:18 pm

Zdravo,

imam namen kupiti rabljen avto star cca. 3 leta. Zaradi večje izbire bi gledal motorje na bencin in diesel.

Pa me zanima glede diesla. Na leto naredim 10.000 km, od tega jih je ene 7.000 km čiste mestne vožnje,
večina do službe in nazaj ene 7 km v eno smer.

Je res, da se pozimi diesel počasneje segreje od bencinarja (gretje)? Se tudi pri novejših dieslih motor "zapaca" na tako kratke vožnje?

lp
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a srcnik Pe jan 03, 2014 12:31 pm

Ravno pri novejših se bolj zapaca. Tak da glej turbo bencinarje
 
dennisCe
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr okt 16, 2013 9:28 am

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a dennisCe Pe jan 03, 2014 12:33 pm

priporočam, da gledaš navadne bencinarje, ki imajo ravno prav km za takšno vožnjo.. ne razumem, zakaj bi gledal turbo bencinarje in boš potem vse preklinjal ob menjavi turbine.. kupi navadnega bencinarja in bo mir, s turbinami se pa naj drugi ukvarjajo ;)
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a čare Pe jan 03, 2014 12:41 pm

če je taka mala kilometrina in te skrbi gretje potem nabavi bencinarja,ker v 7 kilometrih se ti bo dizel brez webasta komaj začel segrevati.Kupi pa si nekaj takega kar ne bo žrlo kot vaški pijanec in kar boš kasneje lahko prodal naprej brez težav.
 
bostjannn
Novinec
 
Prispevkov: 185
Pridružen: So sep 06, 2008 6:25 pm
Kraj: preko razumnega

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a bostjannn Pe jan 03, 2014 1:14 pm

Jaz imam turbo dizla in sem v zadnjem letu naredil podobno število km oz. še celo nekaj manj cca. 9000. Z avtom samim sicer ni nobenih preoblemov dela kot urca, je pa res da se pri minus temparaturah segreje v daljsem casu, cca. 8 - 10 km normalne vožnje. Lahko se ti zgodi, da boš moral pogosto čistiti egr ventil, zaradi mestne vožnje, najbolje pa da kupiš avto brez filtra trdih delcev, moj je brez tako da ni problemov. Je pa res da praktično nimam mestne vožnje, ampak podeželjske ceste cca. 20km v eno smer. Če pa le imas moznost, je pa vsekakor bolje bencinar, glede na tvoj nacin uporabe.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a J.McLane Pe jan 03, 2014 2:03 pm

Nič ni govora o razredu oz. velikosti vozila niti o nakupni ceni, ker če kupuješ večji avto boš rabljenega bencinarja dokaj težko našel.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a .com Pe jan 03, 2014 4:14 pm

Boris445 je napisal/-a:Je res, da se pozimi diesel počasneje segreje od bencinarja (gretje)? Se tudi pri novejših dieslih motor "zapaca" na tako kratke vožnje?


seveda se pozna razlika med bencinarjem in dizlom... ko bencinar toplo piha in je na 3/4 segret, se cagar pri dizlu šele premakne...
glede zapacanosti DPF filtra - ''smrt'' so kratke relacije in vožnje tipa vžgi-pelji kilometer-vgasni
pri starih dizlit tega ne občutiš, pri novejših pa vsekakor!

za take relacije je primeren bencinski motor, pa nič drugega...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
Beri
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: Pe dec 27, 2013 10:06 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a Beri Pe jan 03, 2014 5:08 pm

Imaš možnost benz + plin , pa še dokaj poceni so teli ; http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=678 ... %20SERIJ...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jan 03, 2014 5:54 pm

Pri plinu moraš tudi bit pozoren, koliko časa rabi, da se vklopi, ker če se ne hitro, je brezveze. Drugače pa za takšno vožnjo res ni dizel, sploh pozimi ga boš ugašal še preden se prav segreje, poraba pa tudi ni ravno nizka pri takšni vožnji.

Dizel mogoče res pogojno, če je avto v topli garaži, "mestna" vožnja pomeni počasno vožnjo v koloni brez pretiranega ustavljanja in gre za avto, ki ga je težko dobit z bencinskim motorjem oz. se ga pozneje še težje znebit, pa še v tem primeru je za trikrat premislit :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Jonathan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po jan 28, 2013 11:05 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a Jonathan Pe jan 03, 2014 6:14 pm

Če boš delal 10.000km letno, se dizel ne splača (turbina, šobe, pumpa...), razlika v tankanju pa spet ni tako velika, da bi bilo vredno. Avto se ti sploh na delavno temperaturo ne bo ogrel, pa ga boš že ugasnil. Pa z jajčkanjem po mestu poraba ne bo tako nizka.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a ghandaed Pe jan 03, 2014 6:32 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Pri plinu moraš tudi bit pozoren, koliko časa rabi, da se vklopi, ker če se ne hitro, je brezveze. Drugače pa za takšno vožnjo res ni dizel, sploh pozimi ga boš ugašal še preden se prav segreje, poraba pa tudi ni ravno nizka pri takšni vožnji.

Dizel mogoče res pogojno, če je avto v topli garaži, "mestna" vožnja pomeni počasno vožnjo v koloni brez pretiranega ustavljanja in gre za avto, ki ga je težko dobit z bencinskim motorjem oz. se ga pozneje še težje znebit, pa še v tem primeru je za trikrat premislit :D



Od maja do oktobra avto preklopi na plin po nekaj sekundah, sploh če stoji na soncu. Tako, da takrat je ta faktor zanemarljiv. Pozimi pa meni potrebuje približno kilometer do kilometer in pol za preklop, če je avto zunaj na -. Še vedno za to relacijo raje plinaša, kot pa dizel.
Drugače pa za to letno kilometrino sploh ne bi kompliciral s plinom, se ne splača (pa sem sicer zagovornik in dolgoletni zadovoljen uporabnik plina).
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a TrijoAdijo Pe jan 03, 2014 6:36 pm

Zakaj pa ne dizla za tako kilometrino? tu mam dva, ki naredita na leto eden 10kkm, drugi pa 7-8kkm. S tem, da ima ta drugi celo turbodizla. Pa avta kr delata :D
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a ~toMmy~ Pe jan 03, 2014 7:07 pm

Problem je v tem, da govori o "novem" dizlu, tudi kak 1.9 TDI zna bit presenetljivo trpežen na kratke relacije, ampak ima "pol" manj kritičnih delov kot novi...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a maniaxxx Pe jan 03, 2014 7:38 pm

bom samo o gretju nekaj povedal. Avto, ki se je do zdaj najhitreje začel greti je bil dizel. In to mazda 3 1.6d. Greti je začela po manj kot kilometru
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
opelcar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Ne mar 23, 2008 10:34 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a opelcar Pe jan 03, 2014 7:51 pm

Moj oče naredi samo 3000-5000km/letno in ima dizla z dpf filtrom. Pa mu v 2,5 deluje dobro edino kaj je moral zamenjat je jermenica.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a Daedalus Pe jan 03, 2014 8:34 pm

Folk, ki dela 10k km na leto npr. 3 let naredi 30k km. Folk, ki dela 50k km/leto pa v tem času naredi 150k km. V obeh primerih je avto lahko čisto brez okvar to obdobje. Če bi pa želel s prvim režimom vožnje narediti 150k km, bi rabil 15 let in zelo verjetno za eno generalko izrednih popravil. Če delaš to na podlago 150k km (kar je pri avtih, katere gledaš, mogoče - in to tudi brez tega, da bi ti to sploh vedel), pa morda celo za dve.

Če te daljše segrevanje ne moti in se misliš avta po nekaj letih znebit, ok, potem tvegaj (je pa res, da se že v štartu probaj izognit filtrom trdih delcev ki zelo verjetno povzročijo težave pri kratkih relacijah že zelo hitro - filtru pa se je pri tako novih avtih težko izognit oz. morda je celo nemogoče - nisem siguren). Če ga misliš imeti dlje časa, pozabi. Če ne drugega - predstavljaj si face, ki bodo kupovale dizel, star 10 let z 150k km (nekaj podlage+tvoja letna kilometrina) - ali bodo sumili na režim vožnje, ki za dizla ni primeren, ali pa bodo sumili na prevrtene kilometre. Glede obojega pa lahko sumiš že ti, pri nakupu avta zdaj.

Nevem, meni se dizel glede na vse upoštevano ne zdi smiselen. Je meni osebno super za vozit, poraba je lepo, da je nizka, ampak smiselen nakup za 10k km to ni.

EDIT: Še to, sem se kasneje (pri odgovoru na prejšnji post) spomnil: če je garancija 3 leta, boš ti prišel ravno izven nje, kar je slab obet, verjemi - elemente, ki se vgrajujejo v avtomobile se dandanes zelo natančno konstruira na njihovo pričakovano življenjsko dobo, ki pa je (verjeli ali ne) garancijska doba. To sicer ne velja za dele, kot so npr. menjalnik in motor kot tak (blok, glava, glavna gred, ojnica, ventili), velja pa za vse dele, ki so "srednje potrošni" - filtri, turbine, šobe, dizel črpalke in podobno - in to niso poceni heci, in tega se proizvajalci zelo dobro zavedajo.

opelcar je napisal/-a:Moj oče naredi samo 3000-5000km/letno in ima dizla z dpf filtrom. Pa mu v 2,5 deluje dobro edino kaj je moral zamenjat je jermenica.


Če so to večinoma mestne relacije do 10km v eno smer, potem lahko rečem samo: vso srečo. Do treh let večino avtov zdrži tak režim. Zakaj? Zaradi garancije. Noben b**** ne bo delal avta z 3-letno garancijo, ki ne zdrži 3-letne zlorabe (takšne ali drugačne), razen, če preseže neko št. kilometrov, seveda.

Torej, jaz se po 2,5 letih še ne bi veselil, ker to ne pomeni ama ništa. Začetnik teme pa pravi, da kupuje 3 leta star avtomobil, kar v večini primerov pomeni to, da garancije ni več in vsi elementi v avtu, ki so delani tako, da zdržijo garancijo (kar je dejstvo), potem pa ruleta, znajo hitro crkovati ob neprimernih režimih vožnje.
Zadnjič spremenil Daedalus, dne Pe jan 03, 2014 8:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a čare Pe jan 03, 2014 8:44 pm

Si mogoče pomislil da imajo nekateri dizle tud v garažah pospravljene in ko se gre vozit naredi v kosu veliko kilometrov in ga spet pospravi??Sicer takih je malo,kot je malo 10 let starih dizlov z 150000 km ampak če bi bilo teh 150000 preverjeno realnih mene to sploh ne bi motilo.

@maniaxxx ta tvoja mazda je mela PSA mašino not in po vsej verjetnosti grelec na vodni cevi...
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a Daedalus Pe jan 03, 2014 8:49 pm

čare je napisal/-a:Si mogoče pomislil da imajo nekateri dizle tud v garažah pospravljene in ko se gre vozit naredi v kosu veliko kilometrov in ga spet pospravi??Sicer takih je malo,kot je malo 10 let starih dizlov z 150000 km ampak če bi bilo teh 150000 preverjeno realnih mene to sploh ne bi motilo.


Takih je precej manj, kot je 10 let starih dizlov z 150k km! Če dobiš priliko (znanec/sorodnik/vsi računi), da si res prepričan v verodostojnost zgodovine, potem super. Ampak računati na to je nebulozno in ravno tako je nebulozno računati na to, da bo nekdo nasedel začetniku teme, ko bo prodajal 10 let star avto kot avto, ki je delal relacije in bil vmes parkiran. Zaupanje v takšne štorije je (na srečo, po mojem mnenju) vsako leto manjše.

Torej, marsikaj je mogoče. Ampak ko je debata o tem, kaj je smiselno kupovati, potem je brezveze računati na neke divje scenarije.

Je pa res, da še vedno ne vemo, ali avtor kupuje pecikel z motorjem ali kamion.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a maniaxxx Pe jan 03, 2014 9:02 pm

čare je napisal/-a:Si mogoče pomislil da imajo nekateri dizle tud v garažah pospravljene in ko se gre vozit naredi v kosu veliko kilometrov in ga spet pospravi??Sicer takih je malo,kot je malo 10 let starih dizlov z 150000 km ampak če bi bilo teh 150000 preverjeno realnih mene to sploh ne bi motilo.

@maniaxxx ta tvoja mazda je mela PSA mašino not in po vsej verjetnosti grelec na vodni cevi...


Za PSA vem, me je pa presenetilo, da ne rečemo šokiralo kako hitro je začela gret , praktično ni bilo niti kilometer po kr globokem minusu. Ker focus, ki sem ga imel pred mazdo ni bil ravno znan po tem =P
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Rabljen diesel za 10.000 km letno

Napisal/-a Zmaj78 Pe jan 03, 2014 9:18 pm

Svetujem nakup enega varčnega bencinskega malčka. Poleg majhne potrošnje goriva je tudi bolj okreten v mestnih situacijah, obenem še poceni registracija, ponavadi manjše dimenzije gume in še kaj. ;)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov