Huh....zajebana izbira. I30 ni slab avto. Je čisto OK. Ampak imam z njim bolj kilave izkušnje. Vem pa, da je 1.6 dizl šparavc.Tudi servisi zanjga niso dragi. Ampak, po drugi strani pa focus....hmmmm...

1.6TDCi 109KM ali 90KM sta motorja, ki nista ravno bisera tehnike....Je res, da pijeta malo,ampak okvare ne odtehtajo napak, ki niso ravno poceni :S Torej ju odsvetujem. 2.0TDCi 136KM je sicer malo boljši od 1.6,ampak tudi ni glih neki posebnega, kar se tiče vzdržljivosti. Ima muhe, ki rade koštajo.
1.8TDCi pa je razred zase. To je še stari fordov motor. Zadnje serije nimajo nekih napak - seveda ob rednem vzdrževanju, kar pa za ona dva (1.6 in 2.0) ne morem rečt. 1.8 TDCi nima dpf-ja, je nekoliko pa bolj potraten od 1.6tdci. Ampak zelo zanesljiv...im pa problem z ogrevanjem. Glede na to, da je zasnova motorja še iz leta 1985/86, kar pomeni, da ima litoželezen blok in litoželezno glavo,se zadeva počasneje ogreje na kratkih relacijah.ampak po drugi strani, ti tale motor ne bo povzorčal problemov s pregrevanjem oz. ni straha, da bi zakuhal, pa tut če ostane brez hladilne tekočine. Če se to zgodi, se bo sicer motor ustavil, ampak škode (zvite glave ipd) pa ne bo.
Kar se tiče jermenov in verig:
1.6 in 2.0 imata oboje. Namreč med odmičnima gredema je veriga. Pri obeh se rad hidravlični napenjalec verige razrahlja ravno nekje pri cca. 200.000km.Tako, da je priporočljivo med velikim servisom zamenjat tudi to verigico in napenjalec. Pri nekaterih serijah 1.8tdci pa je možno,da ima motor DVA zobata jermena. Stari 1.8tdci-ji so imeli dvoredno verigo med glavno gredjo in visokotlačno črpalko. Med visokotlačno črpalko in odmično gredjo pa zobati jermen. Novejši 1.8tdci-ji (nekje od 10/2007) pa imajo namesto dvoredne verige kar zobati jermen,ki se kopa v olju. Veliki servis se dela na 200.000km in je potrebno menjati oba zobata jermena. Strošek: Huh ja...visok :S
Kar pa se tiče bencinarjev: 1.6 101KM je star fordov motor...neproblematičen. Pač trpežna klasika. 1.6 Ti-VCT pa tudi ni znan po nekih napakah.Vsaj meni ne.
Za kratke relacije lahko v kamot vzameš 1.8 tdci ali pa katerega od bencinarjev.
Kar pa se tiče ostalih napak, pa si preberi na tem linku. So dokaj točne, vendar nekatere izhajajo še iz prvih modelov druge generacije focusov:
http://avtonasveti.com/ford-focus-ii-ge ... -vpoklici/
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.