Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Merjenje pospeška od 0 do 100km/h?

Napisal/-a ule Sr jun 18, 2008 5:05 pm

Torej zanima me na kakšen način v tovarni izmerijo pospešek od 0 do 100km/h?

a) normalno speljevanje in potem šele pri določenih obratih (recimo 2000rpm ali pa 2500rpm) pritisnejo plin do konca?

b) speljevanje na podoben način kot pri dirkah na 400m ?
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Sr jun 18, 2008 5:22 pm

Šaltajo malo pred blokado, kako pak? Ja valjda nebodo šaltali pri 3500rpm :shock:
 
Uporabniški avatar
hribko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: To apr 01, 2008 9:45 am
Kraj: koroška

Napisal/-a hribko Sr jun 18, 2008 5:24 pm

pač speljejo tako da se čim manj sučejo kolesa v prazno
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me Sr jun 18, 2008 5:28 pm

na oko neki napišejo pol jim pa vi verjamete :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jun 18, 2008 6:45 pm

Načeloma se da tole natačno izračunat iz krivulje navora, teže vozila in prestavnih razmerij - te podatke pa v tovarni vsekakor imajo. Potem bi morali vračunati samo še izgube časa pri šaltanju.. :P
Ni 2x za rečt, da res na tak način pridejo do tega podatka.

lp
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr jun 18, 2008 6:58 pm

SpeedyRS je napisal/-a:Šaltajo malo pred blokado, kako pak? Ja valjda nebodo šaltali pri 3500rpm :shock:

Ja to razumem, da šaltajo malo pred blokado iz 1 v 2 pri nekaterih še v 3 (pri kakšnih super športnih avtomobilih verjetno še iz 1 v 2 ni treba). Zanima me kakšno je začetno speljevanje?
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Sr jun 18, 2008 7:02 pm

Dodaš plin in popuščaš sklopko.
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr jun 18, 2008 7:05 pm

martk je napisal/-a:Dodaš plin in popuščaš sklopko.


Ja sej, drugače pa skor normalno ne moreš spelat.
 
Uporabniški avatar
G17
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Pe mar 16, 2007 5:16 pm

Napisal/-a G17 Sr jun 18, 2008 7:12 pm

verjetno si tovarne za merjenje pospeška od 0-100 sposodijo Stig-a

Slika
The person who has nothing for which he is willing to fight, nothing which is more important than his own personal safety, is a miserable creature and has no chance of being free unless made and kept so by the exertions of better men than himself. - J.S. Mill
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Sr jun 18, 2008 7:36 pm

Mislim, da se speljuje, da držiš obrate na 4000, potem pa spuščat sklopko in na sredi sklopke pohodiš gas in je spustiš do konca. Ugibam, sam ne prakticiram tega, ker je škoda sklopke :P

Pomojem da podobno kot pri dragih, oni to testirajo ;) In neverjamem da izračuanjo to :D A ni večji užitek ene norce nabavit in jim avto dat za en popoudan :D
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jun 18, 2008 8:04 pm

Po moje poskusajo naredit cimboljsi sprint. Spomnem se podatka za cestnega P962: 2.65 sekund do 100. Avto ima 3.0 turbo z 730 km. Ce bi z njim startali kot je avtor napisal v prvi tocki, bi avto rabil 2.65 sekund da bi prisel do 30 kmh :) Zaradi turbo luknje.

Pa ce imajo v ponudbi 6 razlicnih motorjev + razlicne karoserije(5v, SW..), valda se jim Ne bo dalo it z vsako preizkušat.

Vseeno so bolj natancni njihovi podatki, izracunani s simulacijo, kot pa tisti homemade 0-100 z videokamero in hupo :roll:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Sr jun 18, 2008 9:08 pm

Potem je tukaj še par faktorjev, kot so podlaga, gume, čas ki ga voznik rabi da zamenja prestavo, vprašanje če se vse dela pri istih temperaturah in zunanjih pogojih in na vsezadje še zelo pomembna konzervativnost pri podajajo podatkov. Slišal ali prebral sem namreč da nemci dodajo h rezultato kakšno desetinko ali dve več, kot ostali proizvajalci, sploh japonci. Ne bom za ziher trdil. Ker ko so pri eni znamki dali določen podatek in ga nihče ni mogel doseči pri normalnih pogojih, je to metalo dosti slabo luč na to firmo.
lp
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1136
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Sr jun 18, 2008 11:03 pm

Ma pokličejo w!ckeda da prileti z Turbo polnilnikom ( po domače fenom) pa on pokaže kaj pa kako. Nimaš tukaj kaj, tko je. :)
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr jun 18, 2008 11:07 pm

:lol: :lol: :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če jun 19, 2008 8:09 am

Blinder je napisal/-a:Po moje poskusajo naredit cimboljsi sprint. Spomnem se podatka za cestnega P962: 2.65 sekund do 100. Avto ima 3.0 turbo z 730 km. Ce bi z njim startali kot je avtor napisal v prvi tocki, bi avto rabil 2.65 sekund da bi prisel do 30 kmh :) Zaradi turbo luknje.

tut koncno so mu kr lepo namerl :D
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov