Aleksander je napisal/-a:Hja to že drži da imajo nižjo porabo in tankaš cenejše gorivo. Samo pazi avto kot celota je proti bencinarjem dražji pa še servis oz. popravilo TDI - ja je veliko dražje če ti kaj zašteka!

Prvo, servis ni nič dražji. Sem dal pri pooblaščenem servisu prej za 1.8 T in za V6 okoli 200 EUR. In tudi sedaj za TDI približno toliko. Pa če bi imel Polo-ta ne bi prišlo veliko ceneje.
Samo eno poglavitno stvar vsi pozabljate. Vsak, ki si je že kupil nov avto in ga je recimo prodajal po 3 ali 5 letih ve, da so na našem tržišču še zmeraj najbolj iskani avtomobili z diezel motorjem. Takšen avto, če je seveda ohranjen in kupljen v SLO, se bo prodal 3-krat hitreje kot bencinar. Prav šokantno je, da je po 3-5 letih razlika v ceni, recimo avtomobila z V6 motorjem in TDI minimalna (Govorim za VW in Audi koncern, lastne izkušnje). Razlika pri novem avtomobilu (V6-TDI) pa vemo kakšna je, 1.000.000-2.000.000 SIT.
1.8 T ali 2.0 T je res najboljša bencin varijanta. Itak pa je tisti, ki danes sam najde kupca za avtomobil V6 ali več (novejši letnik), za mene "CAR".