Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Problem z elektriko v R5 :(

Napisal/-a matic Če okt 30, 2003 3:11 pm

Dogaja se mi da zacne kar nekaj cvrcat v avtu in se smodit (zgat) in smrdet, pri tem pa se stantags dvigne (ko da bi zaug potegnu ce bi ga imel (ta R5 ga nima - 1.4 (five)motor)). Dogaja pa se vse bolj pogosto. Danes se je punci zgodil na obvoznici in motor sploh ni imel moci - se je pa zgal in smedrel. Nato je vzgala vse 4 in malo pocakala in ko je speljala je baje avto sel samo do 60km/h. To je trajal ca. 5minut in nato je avto delal dalje b.p.
Pri tem tudi radio vedno crkne, kot da bi ga povsem odklopil.
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Če okt 30, 2003 3:47 pm

Imam namen elektricarju pelat (sem ze klical in se nekaj menil), samo danes ne bom dobil nobenga vec - jutri je praznik, tko da SELE v ponedeljek do takrat (pa se takrat nebom takoj na vrsti :( ) bi pa rad sam malo pregledal in tudi strosek me malce skrbi.

Tko da, zato bi vas prosil za kak nasvet.. sicer sem tudi sam stromar tko da sva ze elktriko nekak kolega, samo nisem pa ravno avtoelektricar... tko da bi prosil za kak nasvet in ce je morda komu to znan pojav!?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe okt 31, 2003 12:43 am

Emmmm avto elektrika zna bit hudič od hudiča.... Ena masa nekje nima stika pa je že vse v kurci.Men je zdej na petki zaćel delat da ko sem uklopu brisalce je za trenutek blinknila luč u kabini-> vzrok? Slaba masa na motorju brisalcev.
Ti pa pravš da ugasne radio..... pa motor slabo vleče..... kaj pa si ugotovil da bi slučajn bil takrat slab štrom ko avto slabo vleče? ( da luči slabo gorijo al pa kaj) No pa glede radia poglej mal če nima radio kakega stika pa tok elektrike vzame da injection pumpa al pa rač. nimata več dost elektrike pa pol mogoč zarad tega slab gre. Mal premer upornosti pa tko pa boš pogrunto napako.
Pa obilo uspeha.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Pe nov 07, 2003 1:18 am

huh.. uspeha se ni :( Radio sem vzel ven pa cakam da se nalednic (ce se bo) zgodi zdej..

Da bi elektrika pojenjala nisem opazil, ker je bilo podnevi in nisem uspel tolk hitro ven z avta pa pogledat spredaj in pod havbo ce bi kaj zapazil.. tko da nevem.. ampak nekako se mi zdi tole logicno da se ocitno nekje nardi nek kratk stik al nekaj in alternator potrebuje vec elektrike in zato zacne avto laufat na visjih obratih, se vedno pa ni dovolj letkrike da bi zalaufal radio.. ker je pac nekje kratek stik ocitno se tam tut smodi in smrdi! Bi blo to nekak logicno... bi alternator lahko zvisal stnatgas avtu? in mu pobral toliko mocu pri voznji?

Na mobisuxu mi je nekdo tut svetoval da naj pregledam ce se susi akumulator (bom pogledal - samo to je v bistvu avto od punce in bo trajal da pridem spet do njega tacajt pa vas sparujem) je to tut mozno, da bi bil tak vzrok!?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 07, 2003 6:51 am

Kaj pa če imaš star akumulator? Zdej ko je bol mrzlo - ti daje manj elektrike in je alternator zelo obremenjen - in če je še ta znucan - ti dajeta malo elektrike, pa ti zarad tega ne daje dost elektrike za avto vozit.

Lahko pa imaš probleme z gretjem - tam je en kilerček, na katerega se lahko nasloni kabel, če imaš premalo vode v sistemu, al pa če jo je dost, se lahko ta kilerček pregreje na tako temperaturo, da začne kabel topiti - če se ti je to naredilo, potem ti v avtu full smrdi po zažgani gumi in plastiki.

Lahko je tudi kabel ki gre iz akumulatoraj na mašino - (črn kabel - masa), če je okoli šraufa, ki je pritrjen na ohišje vse gnilo in rjasto - potem ti tudi ni dovolj kontakta, da bi bil tokokrog sklenjen.

Lahko ti je preperel kabel )spet isti) med ohišjem avtomobila in med motorjem - tudi ta mora bit cel, če hočeš da ti vse normalno dela.

Lahko ti pa crkujejo svečke ali pa kabli iz rotorja proti svečkam.

Tukaj je zelo veliko možnosti, Tudi tale je možna;
Ko voziš, kar naenkrat avto začne crkovati in nima nobene moči. Ko počakaš par minut, ti avto še vedno ne dela normalno, ampak pelješ se pod visokimi obrati.
TO JE ZANIČ BENCIN IN KONDENZ V TANKU. Sam sem imel isti problem - vlij malo špirita v tank, če ti pa ni hudo za bencinom, pa ga spumpaj ven vse do zadnje kapljice in nalij drugega iz kake druge pumpe - to je meni delalo celo poletje, potem sem pa tank dal dol in zlil ven ves bencin - če ga boš nalil v prozoren sod, si poglej, ko se malo umiri in bencin splava na vrh - spodaj ti bosta ostala pa usedlina in voda - sam sem imel okoli 6 litrov vode in usedlin od 42 litrov polnega tanka.

Upam da sem ti kaj pomagal.

LP
Nebivedu

P.S. Lahko pa ti tudi kaj pogledam - na petke se kr dost spoznam. Pošlju msg na pm.
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Pe nov 07, 2003 12:37 pm

nebivedu: tnx

Tisto o akumolatrju, da im premalo tekocine sem preveril.. jo je dovolj. Akumlator je nov (oz. 1 leto star - prejsnjo zimo menjan) in dvomim da bi bil kriv. Kable od akumolatorja (za maso) sem tut ze pogledal.. je lepo pritrjen na sasijo, edino ce je pod izolacijo kaj gnil, samo nic ne zgleda.

Ma najbolj hudo je to, da se vse to dogaja samo na momente... in ne stalno. Vecinoma avto dela v redu.. vsake par dni pa se to zgodi za par sekund! :( Tko da nic jasno..

Zdej sva vzela radio ven (ceprav se meni zdi precej ne logicno kako bi lahko radio delal take problem - tak velik vpliv na cel avto), ampak kar nekaj avtoelektricarjev je reklo, da mozno.. no in zej (par dni) odkar radia ni v avtu se se res to ni zgodilo.. bom vidu kaj bo do ponedeljka ko bo avto malo vec v uporabi cez vikend. Po eni strani bom kar vesel ce bo res mir brez radia! :D

p.s.: radio SONY CD player najcenejsi, star ene 3 leta (kupljen je bil kot nov)! :P
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe nov 07, 2003 7:41 pm

Če boš mel še vedno probleme mi pošlji msg na PM. Petke kr dobr poznam in ti lahko kako pomagam, sam vidt bi mogu kaj se dogaja. Al pa če boš kej drzga pr petki rabu ti tut lahko pomagam.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Re: Problem z elektriko v R5 :(

Napisal/-a _BANDIT_ Pe nov 07, 2003 8:19 pm

matic je napisal/-a:Dogaja se mi da zacne kar nekaj cvrcat v avtu in se smodit (zgat) in smrdet, pri tem pa se stantags dvigne (ko da bi zaug potegnu ce bi ga imel (ta R5 ga nima - 1.4 (five)motor)). Dogaja pa se vse bolj pogosto. Danes se je punci zgodil na obvoznici in motor sploh ni imel moci - se je pa zgal in smedrel. Nato je vzgala vse 4 in malo pocakala in ko je speljala je baje avto sel samo do 60km/h. To je trajal ca. 5minut in nato je avto delal dalje b.p.
Pri tem tudi radio vedno crkne, kot da bi ga povsem odklopil.


Če je to res, kar pišeš, potem je očitno, da je problem nekje na enem + kablu, ki je precej močan (očitno) in ni speljan preko varovalke(če bi bil, bi jo skurilo v prvem kratkem stiku). Ta kabel ti občasno nekje dobi stik na maso in takrat se žge in smrdi izolacija. Mislim, da je edini tak kabel, ki ni vezan čez varovalko, kabel, ki gre iz akumulatorja na štarter. Če ti ta kabel kje tolče na maso, pol se ti lahko dogaja vse tisto, kar si napisal (pade napetost->ne dela radio, se žge in smrdi, avto nima moči, ker če maš električno benz pumpo, ti ne načrpa dovolj benza, ker nima ustreznega elektro napajanja, tudi zindšpula ti ne more dat dovolj močne iskre, ker pač takrat ni dovolj napetosti v elektro sistemu, itd....)

Preveri kabel iz akumulatorja na štarter (skoraj sigurno je to).

Al pa če maš mogoče v avtu kak ojačevalec, ki ima napajanje vezano direkt na +12 brez varovalke. Lahko je problem v tem kablu, če ti kje prihaja v stik z maso. (lahko tudi v notranjosti ojačevalca)

Mislim, da so vsi ostali porabniki v avtu vezani čez varovalko, razen če nisi vezal kaj sam in potem preveri še vse to.

Veliko uspeha...
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
matic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Ne jun 22, 2003 4:03 pm

Napisal/-a matic Pe nov 07, 2003 9:02 pm

Preveri kabel iz akumulatorja na štarter (skoraj sigurno je to).

Tut jest sem mam neki tocno takega v mislih in tako razmisljanje... samo da pod havbo ne poznam tocno tolk dobro zadev in kako kaj zgleda in kaj tocno je kaj... tko da...
Kateri kabel pa je tisti ki gre na starter!? (kje je tocno starter? - sej verjetno ga bom nekak ze zgruntal in predvideval kateri je to.. sam rajs mi se za ziher povejte kateri je pravi! :oops: )

:D :D :D

Nebivedu: hvala! ce bom rabil, ti def. posljem PM! ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So nov 08, 2003 12:28 pm

Štarter je na desni strani če spred pogledaš poleg menjalnika na zadnji strani motorja.Se s prostim očesem vid.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov