Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

235 in vec gume

Napisal/-a pocesnkII So okt 04, 2008 4:25 pm

pred kratkim sem menjal avto in posledicno so tudi sirse gume na njem, (prej 195 sedaj 235) pa me zanima sledece. ali je mozno da zaradi sirine gume avto veliko bolj vlece po luknjah (ala kolesnice) .
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
PeCi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Ne nov 02, 2003 5:32 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a PeCi So okt 04, 2008 4:29 pm

ja razlika defenitivno je.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k So okt 04, 2008 4:31 pm

seveda veliko bol vleče :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash So okt 04, 2008 4:54 pm

Nižja kot je guma, bolj ga vleče. Povej, kake gume si imel prej in sedaj - govorim o višini in colaži. Poleg tega je odvisno tudi od tlaka v njej - višji kot je tlak, bolj te bo vleklo po kolesnicah
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII So okt 04, 2008 5:10 pm

prej 195 50 15 sedaj 235 40 17
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash So okt 04, 2008 5:15 pm

Ja, zdej maš malo nižje tko, da se že tu malo pozna. Verjetno imaš tudi malo večji tlak noter, kot si ga imel pri 15 col, a ne?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So okt 04, 2008 5:21 pm

na kermu avtu pa mas te gume?
ker men se tole zdi da ti zj stevec cist laze.pa mislm da je stena gume enako visoka kot prej.se prav je profil enak kot prej?tko da teorija o tem da manjsi je profil bol vlece tuki ne velja,no velja ce se profil primerja s sirino gume.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII So okt 04, 2008 5:42 pm

prej je bil tut drug avto (crx del sol) sedaj (MB clk). :twisted:
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 04, 2008 6:12 pm

Jasno da se bodo širše in nižje gume bolj odzivale na cesto. Ne moreš imeti take gume pa pričakovati da se pa nepravilnosti asfalta ne bodo bolj čutile.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash So okt 04, 2008 6:59 pm

Odvisno je tudi od bočne ojačitve gume (un robec, ki pride pri gumi, kjer se dotika felten) - nekatere gume ga imajo, nekatere ne
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So okt 04, 2008 8:03 pm

un rob je zascita za feltno in to majo vse gume od 16 col dalje. ojacitve gume se ne vidi od zunaj.

drgac pa men grejo te kolesnice tut ful na zivce.. pišuka kako je mogoce, da nasi krnaprej neki drkajo te ceste ampak nikol niso dobre.. na nizozemskem recimo nobena cesta nima niti ene luknjice, pa nikjer nobenih cestarjev. ocitno al tm carajo al je pa pr ns nekdo nesposoben u bozjo mater. :evil:
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So okt 04, 2008 8:23 pm

Ne da so nesposobni ampak so preračunljivi - treba je narest vse tako, da boš lahko dobil obnovitveno delo čim prej, se pravi not long-lasting - tipična kapitalistična barabija na račun nas davkoplačevalcev pač. Mislim da so Francozi delali neke AC z nekim plastičnim granulatom, ki je naredil asfalt 20X odpornejši na poškodbe in se je zadeva fenomenalno obnesla.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar So okt 04, 2008 8:24 pm

bi blo potrebno ceste manj solit :!:
pa manj težkih tovornjakov tud nebi škodlo :!:
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR So okt 04, 2008 10:59 pm

+od samega profila gume je odvisno. Asimetrične so precej bolj občutljive.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Ne okt 05, 2008 9:32 am

Voith je napisal/-a:na nizozemskem recimo nobena cesta nima niti ene luknjice, pa nikjer nobenih cestarjev. ocitno al tm carajo al je pa pr ns nekdo nesposoben u bozjo mater. :evil:


off: NL ni tranzitna država in jim je prihranjeno vsaj 90% vse j**e v zvezi z uničenimi cestami.

on: moje izkušnje s kolesnicami in vplivom na vožnjo so predvsem v tem, da je največ razlike v zvezi s profilom pnevmatike. GY F1 (smrekca) je precej vlekla ali levo ali desno ista dimenzija BR RE 050A pa ni bila tako zelo občutljiva.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po okt 06, 2008 1:45 pm

INFINITI je napisal/-a:Ne da so nesposobni ampak so preračunljivi - treba je narest vse tako, da boš lahko dobil obnovitveno delo čim prej, se pravi not long-lasting - tipična kapitalistična barabija na račun nas davkoplačevalcev pač. Mislim da so Francozi delali neke AC z nekim plastičnim granulatom, ki je naredil asfalt 20X odpornejši na poškodbe in se je zadeva fenomenalno obnesla.


To je ti. polimerni bitumen, ki ima primešane razne polimere, kar naredi asfaltno mešanico precej tršo, kot je klasičen asfalt. Žal pa je ta zadeva tudi peklensko draga, poleg tega pa večina naših vrlih cestarjev ni sposobna kaj takega položiti, saj se zadeva precej hitreje strdi. Drugi problem pa so opisali že pred mano.
Slovenija je tranzitna dežela. Temu primerno so uničene tudi ceste. Konec koncev našemu prometnemu križu marsikje že danes manjka vsaj tretji vozni pas. Če prištejemo še tretjo težavo, da naša preljuba vlada ne zmore narediti niti spodobnega razpisa za gradnjo cest potem je rezultat jasno tak kakršen je.

Da ne bo samo off topic. Širša in nižja kot je guma, bolje občutiš nepravilnosti ki se pojavljajo na cesti. To se najbolj opazi, ko na istem avtomobili menjaš gume za širše.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po okt 06, 2008 1:57 pm

Kul Tristan - hvala za razlago tistega dodatka ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov